Harm Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 8 uur geleden zei mito: Mijn klachten waren eigenlijk alles wat je hier leest. Veel duizelig, onrust, angst, onwerkelijk gevoel (buiten de werkelijkheid staan) en ongelofelijk veel darmklachten. De darmklachten zijn er nog steeds een beetje, ben dus met een dieet begonnen wat hele goede resultaten geeft. (geen suikers en koolhydraten meer). Wat je met tolerant bedoelt begrijp ik niet zo.....wat is dat? Tolerantie betekent dat je gewend bent aan medicatie die daardoor niet meer goed werken...en je er steeds meer van wil nemen ..nodig bent voor het effect. Meer nemen is verleidelijk maar echt geen goede optie ook al denk je van wel. ( ik gebruik zelf ook ) maar wil afbouwen vandaar ik hier ben . Ik bijt een tikkie van de oxazepam af al een tijdje neem zo min mogelijk en neem nu steeds een halfje .zit op 4 x 10 mg oxazepam..mijn lichaam schreeuwde om meer maar ik ga er tegen in ipv meer. Wel vraag ik mij af hoe het verder zal gaan met mij. Iemand tips die afgekickt is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 20 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 21 uur geleden zei mito: Mijn klachten waren eigenlijk alles wat je hier leest. Veel duizelig, onrust, angst, onwerkelijk gevoel (buiten de werkelijkheid staan) en ongelofelijk veel darmklachten. De darmklachten zijn er nog steeds een beetje, ben dus met een dieet begonnen wat hele goede resultaten geeft. (geen suikers en koolhydraten meer). Wat je met tolerant bedoelt begrijp ik niet zo.....wat is dat? Wat Harm zegt. Het werkt niet meer zoals het deed. Je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect. En ze gaan je geen rust meer geven maar allemaal nare klachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 21 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2020 19 uur geleden zei Louisa: Wat Harm zegt. Het werkt niet meer zoals het deed. Je hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect. En ze gaan je geen rust meer geven maar allemaal nare klachten. Oh ja dat had ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2020 Darmklachten met name diarree is er bij mij na 3 jaar nog steeds. Vervelend want het lopen gaat niet goed meer dus ben ik soms te laat. Als ik dan op de dagbesteding ben, heb ik een groot probleem. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2020 @mito Hoe is het met jou dan? Lang niet gehoord. Groetjes Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 Op 26-1-2020 om 17:14 zei Lynn86: @mito Hoe is het met jou dan? Lang niet gehoord. Groetjes Lynn @Lynn86 Goed....heel goed zelfs. De rust is wedergekeerd. Geen blijvende schade ondervonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 (bewerkt) . 23 februari 2020 bewerkt door Lynn86 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 18 minuten geleden zei mito: @Lynn86 Goed....heel goed zelfs. De rust is wedergekeerd. Geen blijvende schade ondervonden. Soooooo wat goed. Jij had ook lorazepam toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 @Lynn86 nee diazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 1 uur geleden zei mito: @Lynn86 nee diazepam OH ja. Sorry dacht lora Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden