Lika Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ook moe. Verder ok dagje. Bijna thuis na zwemmen, werken en toneel. Hup naar mijn bedje zo. @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Dit is het wel! lekker in bed. Verheug me wel al op zwemmen morgenochtend. Dat is ipv moeten mijn moment voor mezelf geworden. slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ik ook! Trusten allemaal, wens jullie allemaal mooie dromen toe vannacht. Tot morgen, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Vanavond mijn eerst keer erbij geweest dat iemand overleed, vond het heftig. Maar goed dat ik niets in huis heb, kan wel een borrel gebruiken. Misschien dat een warme douche ook werkt. Elektrische deken aan, proberen te slapen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 (bewerkt) Net thuis van het werk, heftige dienst. Ook een terminaal iemand(middels palliatieve sedatie), waar de familie zo bovenop zit(terecht) maar ik kan het niet sneller laten verlopen dan snel/zoals het gaat. Wel 4 keer de arts gebeld en medicatie laten wijzigen/verhogen. Doel is om iemand zo comfortabel mogelijk te krijgen in die laatste fase. En aan de persoon dan ook zelf om het wel/niet te willen/kunnen loslaten. Artsen/verpleegkundigen/verzorgenden etc zijn ook gebonden aan protocollen etc hierin. Het is geen euthanasie. @niks snap zeker dat de eerste keer je veel doet. Mij blijft het ook nog steeds veel doen. Maar goed ook, wij zijn niet alleen hulpverlener, ook mens. Wel zul je je er beter mee kunnen gaan dealen achteraf. Dat het heftig is om mee te maken snap ik, je krijgt/hebt ook een band met die persoon en diens familie. Zou raar zijn als het je niets zou doen. Sterkte, het een plekje te geven. Beter een warme douche dan een borrel idd. Trots op je! Welterusten. 10 december 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging bloemetje emoji niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 @niks en @Smaragd. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden