Spring naar bijdragen

Do 28 nov 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Precies, gewoon afzeggen als je echt geen zin hebt. Op zondag hoef je niks te doen waar je geen zin in hebt. Hoef je ook niet uitgebreid te verantwoorden, hoe meer je er omheen draait hoe genanter het wordt .

Er zijn genoeg andere mensen hoor die je niet persé iets willen opdringen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne veel plezier!! We zullen de koffie en cola gaan missen :D maar ook jou natuurlijk ;)

@CoconutWoman goed dat je het hebt afgezegd. Als ik het zo lees, kost dat contact jouw meer energie, dan het je zou kunnen opleveren. Blijf er maar niet mee zitten. Voor/tegen een ander dit zeggen is altijd makkelijk, weet het. Maar het is wel zo! Djw voor jouw lieve woorden. Voel dat ook zo, wederzijds. Laat het los, die vrouw. :lips:

@Bor haha, volgende keer wel even je excuses aanbieden he. Zie je al gaan zo op die hoge poten langs iedereen heen en maar volhouden :D Beterschap en snel opknapen en zeker geen grog nemen. Was ook zo, snel de boel fixen. Gaan we nu maar even niet doen. Nep goed voelen/fixen.

Alles liep gesmeerd vandaag TOT ik een uur geleden de gehaktballen had gebakken, daarna veel jus gemaakt, in een grote braadpan, lekker die ballen erin.. Blijf ik met mijn vest hangen aan die steel van die pan. Met als gevolg dat die hele pan van het fornuis afflikkert, op de net goed schoon gedweilde keukenvloer :rolleyes:. Bijna een half uur bezig geweest om alles weer op te dweilen, schoon te maken en de gehaktballen weg kunnen gooien natuurlijk. Wat een werk en dat voor niets.

We gaan chinees bestellen, echt geen zin om opnieuw te gaan beginnen.

Fijne avond allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou geen confused en sad smilies hoor!! Achteraf moest ik er ook wel om lachen(nadat het pas schoon was natuurlijk) En hou van Chinezen :) Misschien deed ik het wel expres? Nee natuurlijk niet en niet gedronken gelukkig anders was dat de schuld geweest. Ook maar beetje humor soms hoor, zo ben ik wel. We zijn mensen gelukkig, had iedereen kunnen overkomen of niet????? haha

Mijn humor komt weer wat terug en relativeren, iets minder zwaar. Denk toch door het abstinent zijn. Al is het fragiel/pril, misschien is het morgen weer anders en spring ik uit mijn vel. Bij mij weet je het nooit:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd sorry ik ga stuk,:lol: zie het voor me, om dit soort dingen moet ik vreselijk lachen. (Al vind ik het ook zielig voor je:lips:) Besef ineens dat ik nu pas voor het eerst moet lachen vandaag dus dank je wel. Ben boos op alles en iedereen, bah. Werk eist al mn aandacht op en er moet steeds van alles. Vandaag werkte ik thuis en was eindelijk geconcentreerd, staat mn moeder ineens in mn huis. Ik heb al 100000 x gevraagd of ze eerst even wil appen als ze langs komt en niet onverwachts binnenvallen. (Niet dat het vaak gebeurt, vroeger deed ze het veel vaker, maar toch). Helemaal uit mn concentratie. Ze kwam alleen maar iets langsbrengen zei ze, maar ik baal er van, tegelijkertijd voel ik me schuldig dat ik niet eens tijd had voor koffie en kortaf deed. Maar ik wil gewoon niet onverwacht gestoord worden als ik aan het werk ben en gestrest. Heb al eerder de sleutels teruggevraagd toen ze onverwacht  binnenkwam, maar die heeft ze sinds een tijdje weer terug. En dan krijg ik als antwoord: 'nou, ik wist niet dat je het zoooo erg vond.' Ok dan ben ik maar een zeurpiet. Grrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee  @Cleo66ja later moest ik er ook om lachen hoor. Zwaaide naar de buurvrouw en had net een nieuw vest aan met van die hele grote lussen eraan, draaide mij om en daar ging de hele pan, zo hip dat vest maar niet heus. Maar zo niet handig:D Doe hem ook nooit meer aan.

Zoveel stress vanwege onverwacht bezoek/moeder of werk wat af moest?

Had gewild dat mijn moeder nog leefde, mijn grootste, liefste maatje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...