peppashooter Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Even een ander topic aansnijden...... Ik heb er eerder over geschreven maar geen antwoord mogen ontvangen. Hoe slaapt men? Ik krijg het echt niet voor elkaar en heb alles al geprobeerd. Zo langzaam aan verander ik in een onmens, mij hemel wat ben ik MOE!!!!!!! Heeft iemand misschien enig idee welke vorm van Yoga ik moet beoefenen of welk magisch drankje ik kan wegslurpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ik hen twee pakken chips gehaald. Eén heb ik al opgevreten en de andere volgt Ge leeft maar ene keer Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ik kan je niet helpen. Ik denk niet dat ik ooit problemen met slapen heb gehad buiten dat ik elke nacht moet opstaan om te plassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ze hebben inslapers op plantenbasis in de apotheker. Miss dat eens proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @peppashooter ik zit op dag 4 en ik slaap nu ook heel slecht, ook door het zweten. Maar ik vind wakker liggen nooit zo erg. Slaap ik niet dan rust ik wel en ik weet uit ervaring dat het slapen bij mij na een week of 2 vanzelf weer goed gaat.... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Djw @spirit komt wel goed. Alleen dat benauwde gevoel, geraak ervan in paniek en ga dan ook nog eens hyperventileren ervan/erbij. Dat is het enge. Benauwdheid behorende bij bronchitis moet je ondergaan. Niet gemakkelijk, jarenlang last gehad van die angst en paniek door hyperventilatie. Kan het niet goed uitleggen. Als je het zelf ook nooit hebt gehad, snappen mensen het ook niet. Ja doe maar rustig ademen en neem een pufje, ja ja ja. Devies is nu rustig houden en morgen kijken we weer verder. Mijn saturatie was net 91%, moet het ook niet te vaak meten. Raak ik in de stress, ben bang dat het een longontsteking gaat worden. Nu echt ook mijn mobiel uit. Ja het is alcohol gerelateerd, want met bier had ik het ws gewoon ondergaan. Maar goed, laat morgen wel weten hoe het gaat. Jij ook sterkte, goed bezig @spirit! 18 oktober 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 24 minuten geleden zei fleurtje: Ben je ontploft? Nou Fleurie toen het gebeurde was dit het resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 1 uur geleden zei fleurtje: Ik hen twee pakken chips gehaald. Eén heb ik al opgevreten en de andere volgt Ge leeft maar ene keer Haha lol. Ik hou je met mijn boulimia nog niet bij. Koekdozen en chips @bolletje Nou, dat is wel een heftig resultaat. Heel veel beterschap @Smaragd . Lijkt me maar zwaar. En ik heb het nooit gehad dus ik kan me er alleen maar een voorstelling bij maken. En die is niet fijn. Voor de rest heb ik vandaag ook het gevoel dat alles irritant is en ik heb bijna geen buitenlucht gezien. Lekker donker. Letterlijk en figuurlijk. Ik ga nu mijn buurvrouw vragen of ik haar hond mag leasen. Ben ik toch nog even buiten, ookal is het daar (ook)alweer donker. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Hier buitengemeen lekker gegeten: pandanrijst gekookt in kokosmelk en citroen, zoet-zure-scherpe salade van gele wortel en komkommer en portobello gevuld met tonijn... Echt lekker. Smaragd beterschap. En melatonine kan echt goed helpen bij het slapen gaan, vrij verkrijgbaar bij de drogist. En ja, kinderen, maar ook kleinkinderen kunnen (af en toe) het bloed onder je nagels vandaan halen... .... maar kunnen ook zóóó lief zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Yes, de hond laat ik uit zo. Ik heb trouwens verteld aan haar dat ik een probleem heb met alcohol. Ze leek verbaasd maar oordeelde niet. @Yvonne Dat klinkt heel goed en lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 2 uur geleden zei bolletje: Nou Fleurie toen het gebeurde was dit het resultaat Gekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @Smaragd, heel veel sterkte en hopelijk ben je snel beter! . Paniekaanvallen en hyperventileren zijn me niet onbekend. Vreselijk! En t is helemaal waar, als je t nog niet hebt ervaren is t moeilijk te bevatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 50 minuten geleden zei Myle: Yes, de hond laat ik uit zo. Ik heb trouwens verteld aan haar dat ik een probleem heb met alcohol. Ze leek verbaasd maar oordeelde niet. @Yvonne Dat klinkt heel goed en lekker. Aan de hond? Ik moet ff teruglezen denk ik IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 (bewerkt) Ik ben nu net terug met de hond (van buurvrouw). Ik ga nu thee zetten. En Fleur, niet aan de hond. Maar aan het baasje ervan 18 oktober 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ik ben weleens met mijn telefoon op mijn hoofd in slaap gevallen. Ik denk dat het beter een boek kan zijn. Verder heb ik over een halfuur een afspraak staan met de AAtelefoniste. Ik zou melden hoe het gaat. Ik heb beloofd terug te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 voor de klassieke muziek liefhebbers, andre riue op nl 1, heerlijk om bij weg te kwijnzen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 @Sandro geniet van je laatste avondje in spanje! en een veilige terugreis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Bedankt voor de terugkoppeling mensen.. Ik ga er zeker wat mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden