Kohtje Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 @knakker, het verschil tussen het idee dat gedonder van een verslaving je hele leven achter je aan te zeulen of dat gedonder niet achter je aan te zeulen is subtiel maar significant. Lika wist het al mooi te verwoorden. Het verschil zit hem in de uitwerking die 'oorzaak aanpakken' heeft. Het verschil tussen: "nu met een glas karnemelk i.p.v. een pul bier" en "nu met een glas karnemelk". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) 51 minuten geleden zei Kohtje: Het verschil tussen: "nu met een glas karnemelk i.p.v. een pul bier" en "nu met een glas karnemelk". Perfect, duidelijker kan het niet worden. Mooi @Kohtje!!! 3 oktober 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 4 minuten geleden zei knakker: Maar het is wel jammer dat je aan het eind niet een soort certificaat krijgt uitgereikt. Gefeliciteerd meneer, u bent geslaagd, alles is nu achter de rug. Dat certificaat mag je aan jezelf uitreiken tegen die tijd.... Heeft dan nog wel meer waarde dan een certificaat dat een ander jou geeft... En nu écht aan de slag Von, opzouten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 Ik wil ook zo'n cerificaat...maar wanneer mag ik dat dan aan mezelf uitreiken? Wanneer ben ik klaar? En dat waakzaam blijven vind ik ook zo'n stom iets, want ik heb geen idee waarvoor ik uit moet kijken... Ja dat ik niet ga drinken. Maar hoe doe je dat dan, daar waakzaam voor blijven? Daar wil ik dan ook graag een cursusje voor, met diploma uiteraard. En nu door naar morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2019 Nuchter reikt elke dag je iets aan waar je je waakzaamheid of liever opmerkzaamheid kunt beoefenen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden