Annie87 Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Goedemorgen allemaal. Kreeg ik via de mail van Paul Harder, apotheker van de taperingstrips. Stemmen jullie ook? https://www.ftm.nl/pitch/voorstel/250 U ontvangt deze mail omdat u in het verleden afbouwmedicatie hebt gebruikt of nog gebruikt en omdat over de vergoeding hiervan nog steeds geen duidelijkheid is. In 2017 en in 2018 werd aan dit probleem tot twee keer toe aandacht besteed door het onderzoeksplatform Follow the Money*. Follow the Money is nu een competitie gestart waarin door middel van een pitch aandacht kan worden gevraagd voor een belangrijk maatschappelijk probleem. De kwestie die de meeste stemmen krijgt zal nader worden onderzocht. Eén van de ingediende pitches heeft als titel: Onderzoek naar samenzwering Zorginstituut Nederland en zorgverzekeraars tegen afbouwmedicatie. Als u wilt dat Follow the Money de de gang van zaken rond de vergoeding van afbouwmedicatie opnieuw gaat onderzoeken, stem dan hier op deze pitch (of ga naar www.ftm.nl/pitch/voorstel/250). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Ik heb al gestemd! Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Zojuist zei Cyclad58: Ik heb al gestemd! Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gestemd Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gestemd! liefs Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Toppertjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 kan je stemmen zonder lid te worden? Ik lijk alleen die optie te krijgen? @Annie87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikdoeertoe Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 2 uur geleden zei ELL: Gestemd! liefs Gestemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikdoeertoe Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gestemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei Kannietmeer: kan je stemmen zonder lid te worden? Ik lijk alleen die optie te krijgen? @Annie87 Nee je moet een account aanmaken maar is zo gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 1 minuut geleden zei Annie87: Nee je moet een account aanmaken maar is zo gebeurd. ook zonder lidmaatschap? Het lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 okay, gevonden denk ik ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden