Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 september


Myle

Aanbevolen berichten

Net de hond weer uitgeput maar voldaan afgeleverd bij zijn bazin. Zo leuk, dieren zijn gewoon super. Nu verdient mijn kat aandacht. Ze loopt om me heen te dralen en kopjes te geven. 

Zo nog even verder met de serie -unbelievable-. En dan daarna hopelijk slapen want morgen de meeting. Jemig, ik schijt zeven kleuren stront. Maar het is het vast heel erg waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bang dat we elkaars hoofd afbijten ofzo. Nee, voor mij is het een idee dat ik in werkelijkheid zo kan tegenvallen. Dat ik niks te vertellen heb. Totaal geen toegevoegde waarde ben. Derde wiel aan de wagen etc. 

Tegelijk voel ik me ook heel erg minderwaardig aan zovelen van jullie die al zover zijn. 

Maar ik ga het aan. Waarschijnlijk valt het gewoon mee. En vervalt rete-eng in rete-leuk. Dat denk ik wel eigenlijk. Maar de stap ernaartoe is gewoon best wel eng. Maar ook op een bepaalde manier 'gezond' spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lonster:

Ik heb kaartjes voor de 50+ beurs gekregen, maar vraag me af of ik er wel aan toe kom. Is het wel de moeite @lady jane?

Als je er veel moeite/tijd voor over moet hebben zou ik het niet doen.
Maar ik houd niet zo van die drukte. En die commercie.  Zo ben ik ooit
1 x naar de huishoudbeurs geweest een jaar of 40 geleden. Vond het
best de moeite waard, maar het is bij 1 x gebleven en dat telt voor deze beurs ook.
Voor mij was de hoofdreden echt een zussendag. En dat was wel voor sneller weer vatbaar.
Morgen is trouwens al de laatste dag Lonster, dus je zult snel moeten beslissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...