Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Net de hond weer uitgeput maar voldaan afgeleverd bij zijn bazin. Zo leuk, dieren zijn gewoon super. Nu verdient mijn kat aandacht. Ze loopt om me heen te dralen en kopjes te geven. Zo nog even verder met de serie -unbelievable-. En dan daarna hopelijk slapen want morgen de meeting. Jemig, ik schijt zeven kleuren stront. Maar het is het vast heel erg waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie die meeting zo eng vinden. Ik snap het werkelijk niet. Wat is er dan zo eng, het feit dat je onbekenden ziet?? Ik wens jullie in ieder geval ook hier een hele leuke meeting toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Bang dat we elkaars hoofd afbijten ofzo. Nee, voor mij is het een idee dat ik in werkelijkheid zo kan tegenvallen. Dat ik niks te vertellen heb. Totaal geen toegevoegde waarde ben. Derde wiel aan de wagen etc. Tegelijk voel ik me ook heel erg minderwaardig aan zovelen van jullie die al zover zijn. Maar ik ga het aan. Waarschijnlijk valt het gewoon mee. En vervalt rete-eng in rete-leuk. Dat denk ik wel eigenlijk. Maar de stap ernaartoe is gewoon best wel eng. Maar ook op een bepaalde manier 'gezond' spannend. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 We twijfelden natuurlijk niet eraan dat @Smaragd zich dapper door de operatie heen zou slaan en dat alles goed zou gaan, maar het is wel heeeel fijn dat dat nu ook bevestigd is! Dank vriend en @Bor! En nu een spoedig herstel Smaragd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 2 minuten geleden zei Marika: Aanvulling: het rare bij mij is wel dat hoe langer je niet drinkt hoe zelfverzekerder je wordt. Nog best een lange weg te gaan dan. Bedankt voor je positieve woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 5 uur geleden zei Lonster: Ik heb kaartjes voor de 50+ beurs gekregen, maar vraag me af of ik er wel aan toe kom. Is het wel de moeite @lady jane? Als je er veel moeite/tijd voor over moet hebben zou ik het niet doen. Maar ik houd niet zo van die drukte. En die commercie. Zo ben ik ooit 1 x naar de huishoudbeurs geweest een jaar of 40 geleden. Vond het best de moeite waard, maar het is bij 1 x gebleven en dat telt voor deze beurs ook. Voor mij was de hoofdreden echt een zussendag. En dat was wel voor sneller weer vatbaar. Morgen is trouwens al de laatste dag Lonster, dus je zult snel moeten beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden