bumperjim Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Hoe doe je dat, rekening houden met dat wat iemand schrijft dat ie dat misschien niet geschreven zou willen hebben? Zoek ik nou spijkers op laag water? Welk citaat gaat het eigenlijk over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Alles hier is persoonlijke info als ik iets citeer wat niet had gemoeten dan hoor ik het wel en haal ik het weg. Vraag me niet om na te denken in iemand anders z'n plaats, dat vraag ik ook niet aan een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Gaat het om mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Ik weet het niet zo goed, ja was onder invloed. Dat is duidelijk. Als het iemand stoort, omdat het te privé is, wil ik het wel weg halen. Mijn excuses dat ik hier aangeschoten kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 ik ook niet niks, leef mee met je en vind je een dappere dodo jammer van die uitglijder, maar nu ben je weer op de rails. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 de diskussie over wel/niet quoten komt ook vaker voorbij de mogelijkheid is er en iedereen kan er wel of niet gebruik van maken. zelf licht ik soms een zin blauw op en gebruik dat om te citeren, is handig vind ik. maar hele lappen tekst quoten? daar ziek ik weinig meerwaarde in en kwetsbare stukken waarvan de schrijver heeft aangegeven die weer te willen verwijderen, zal ik nooit quoten. gewoon met respect omgaan met de mogelijkheden lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Lief dat je aan me dacht Reacher! Op 28-7-2019 om 15:21 zei Reacher: Fijn dat je er weer bent @kruidenthee67 ! Ik mis trouwens @smart. Iemand nog iets vernomen van haar? En van @fleurtje? Ik kan niet zo lang zonder de stralende glimlach van dat geitje Yup nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden