Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 In ieder geval iets geslapen. Hoeveel Diazepam heb je nu genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Verbloemen hier zijn we. Een mededeling van de ggz vertel? Of komen ze bij je kijken hoe het gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ja na inname paracetamol. Nu vreselijke jeuk en spanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Z,e komen een meededeling doen. Meestal beloofd dat niet veel goeds als ze met zijn 2en komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Verbloemen succes zo en laat t ons weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 5 minuten geleden zei Verbloemen: Z,e komen een meededeling doen. Meestal beloofd dat niet veel goeds als ze met zijn 2en komen Ik vindt het nogal vreemd dat ze een mededeling komen doen, maar je hebt er ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Wel dat als er 2 komen dat het niet oke is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 7 minuten geleden zei Verbloemen: Wel dat als er 2 komen dat het niet oke is Oké nou ben benieuwd, sterkte zo dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 De dames van ggz zijn geweest en hebben mij verteld dat ik minimaal contact met ze mag hebben. Ik heb vanochtend 7.5 ingenomen. Misschien kan het niet maar voel me toch afschuwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 6 minuten geleden zei Verbloemen: De dames van ggz zijn geweest en hebben mij verteld dat ik minimaal contact met ze mag hebben. Ik heb vanochtend 7.5 ingenomen. Misschien kan het niet maar voel me toch afschuwelijk. Wat is dat voor iets raars? Wat geven ze daar voor reden voor? Hebben ze niet in de gaten hoe slecht het met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ja dat weten ze..Dat zeggen ze ook. Maar ik kreeg ook wel anderen aan de telefoon die mij niet serieus namen. Dat doen jullie wel. Eigenlijk als je dit nooit gehad hebt snapt men niet in wat voor horrorfilm je terecht komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 53 minuten geleden zei Verbloemen: k heb vanochtend 7.5 ingenomen. Misschien kan het niet maar voel me toch afschuwelijk. Ja dat kan heel goed, er is niemand die gezegd heeft dat het niet zo zou zijn. Probeer het toch vol te houden zo, vanavond weer 7.5 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ik doe mijn best...Wat een pijn wat een hel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ik heb zoveel psychische pijn Ik denk alleen maar aan slikken Herkent iemand dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ja, wel een beetje. Je wilt de pijn verdoven en denkt dat dat met een pilletje gebeurt. Helaas werkt dat alleen op de korte termijn, op de langere termijn werkt het alleen averechts. Sterkte en probeer de verleiding te weerstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Hoi Verbloemen, is het een idee om te overleggen met @Kannietmeer of je met haar kunt bellen voor coaching? Sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Hoi Verbloemen, Wat je schrijft is voor mij ook herkenbaar. Ik heb de afgelopen 2 jaar verschillende benzo's afgebouwd. Dat ging alleen inderdaad wel via een afbouwschema. Eerst ook verschillende benzo's om laten zetten in diazepam. Nu heb ik nog 20 mg daarvan over. Alles bij elkaar zat ik daarvoor trouwens rond de 100 mg. Het is zwaar en ik wens je heel veel sterkte. Probeer vol te houden, het wordt beter. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ik zou dat graag willen. Maar weet niet hoe dat moet.om haar te schrijven. Zou jij mij daarin kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 1 minuut geleden zei Myle: Hoi Verbloemen, Wat je schrijft is voor mij ook herkenbaar. Ik heb de afgelopen 2 jaar verschillende benzo's afgebouwd. Dat ging alleen inderdaad wel via een afbouwschema. Eerst ook verschillende benzo's om laten zetten in diazepam. Nu heb ik nog 20 mg daarvan over. Alles bij elkaar zat ik daarvoor trouwens rond de 100 mg. Het is zwaar en ik wens je heel veel sterkte. Probeer vol te houden, het wordt beter. Oef, jij hebt al een lange weg afgelegd. 100 mg Diazepam is een zeer hoge dosering, je hebt er al 80% af, hulde. Ik vind dat heel sterk. Succes met de laatste 20 mg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 11 minuten geleden zei ELL: Hoi Verbloemen, is het een idee om te overleggen met @Kannietmeer of je met haar kunt bellen voor coaching? Sterkte gewenst. Ik heb haar een pb gestuurd Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ja in de psychiatrie strooien ze ermee alsof het smarties zijn. Gelukkig stond mijn psychiater erachter toen ik aangaf te willen afbouwen. @Verbloemen Hoop dat je ook bij iemand of een arts wel alsnog de juiste hulp krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 2100 uur.....pfff Ik heb het gered...Wat een dag. Kannietmeer en Robbin reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 2 uur geleden zei Verbloemen: 2100 uur.....pfff Ik heb het gered...Wat een dag. dag voor dag.... zo is het. Maar een zware en hete ook. Fijn dat je het steeds weer haalt, totdat het beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 @Kannietmeer Zou jij bereid zijn om mij te coachen? Ik vraag dit uit een voorstel van iemand uit het forum Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 2 uur geleden zei Verbloemen: 2100 uur.....pfff Ik heb het gered...Wat een dag. Zeg dat wel.. Maar ik ben trots! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden