Spring naar bijdragen

Als je alles hebt gedaan en nog steeds op hetzelfde punt belandt.


Deusje

Aanbevolen berichten

Ik wordt zo eindeloos van mezelf. Had niet gedronken sinds 26 december maar ben er weer ingetrapt. Toch weer gedronken en kan wel huilen. Voel me plotseling weer zo alleen terwijl alles goed ging met mezelf. Had alle alcohol problemen opgelost met mijn omgeving en was clean. Niet dus. Ben weer gaan drinken en alles is weer zoals het was. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Deusje.

Als je alles hebt gedaan en nog steeds op hetzelfde punt belandt.

 

De titel van je draadje.

Tja, dan heb je dát wat gedaan moet worden nog niet gedaan, blijkbaar. Het waaróm je bent gaan drinken aanpakken.
Wat ik uit je berichtje haal heb je alle gevolgen van je drinken opgeruimd, zonder al die tijd te drinken zelfs, maar de reden/oorzaak van je drinken niet.
Waarom ben je weer gaan drinken? Kun je daar de vinger op leggen?
Knap dat je een half jaar niet hebt gedronken, dat wel. Maar heeft dat je moeite gekost?

Bedenk dat als je vandaag die eerste weer laat staan, dat dat dan het begin kan zijn van een leven zonder alcoholprobleem.
Alles staat of valt met dat eerste glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je. Ik weet waarom ik drink. Ik drink omdat ik me altijd onzeker voel, altijd. Ikweet niet. Ik denk dat ik vecht tegen wat iedereen zich voelt al de tijd. Ik kan niet omgaan met gevoelens is wat ik weet en waar ik altijd tegen vecht.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep me too ..kom ook van ver.heel ver kan ik je vertellen en ik ben er bij lange na niet...AA..was het voor mij ook  niet..  mag ik vragen waarom je je  hier heb aangemeld?  In welke vorm van steun zoek/Wil je. .liefs

bewerkt door Clare
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...