Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik zoek enkel wat steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik wordt zo eindeloos van mezelf. Had niet gedronken sinds 26 december maar ben er weer ingetrapt. Toch weer gedronken en kan wel huilen. Voel me plotseling weer zo alleen terwijl alles goed ging met mezelf. Had alle alcohol problemen opgelost met mijn omgeving en was clean. Niet dus. Ben weer gaan drinken en alles is weer zoals het was. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Hallo Deusje. Als je alles hebt gedaan en nog steeds op hetzelfde punt belandt. De titel van je draadje. Tja, dan heb je dát wat gedaan moet worden nog niet gedaan, blijkbaar. Het waaróm je bent gaan drinken aanpakken. Wat ik uit je berichtje haal heb je alle gevolgen van je drinken opgeruimd, zonder al die tijd te drinken zelfs, maar de reden/oorzaak van je drinken niet. Waarom ben je weer gaan drinken? Kun je daar de vinger op leggen? Knap dat je een half jaar niet hebt gedronken, dat wel. Maar heeft dat je moeite gekost? Bedenk dat als je vandaag die eerste weer laat staan, dat dat dan het begin kan zijn van een leven zonder alcoholprobleem. Alles staat of valt met dat eerste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Lief van je. Ik weet waarom ik drink. Ik drink omdat ik me altijd onzeker voel, altijd. Ikweet niet. Ik denk dat ik vecht tegen wat iedereen zich voelt al de tijd. Ik kan niet omgaan met gevoelens is wat ik weet en waar ik altijd tegen vecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Het is voor mij ontzettend moeilijk om te denken in een posetieve manier. Ik ken nauwelijks mensen en de mensen die ik ken drinken. Ik kan geen nee tegen hun zeggen want dan heb ik geen sociale contacten meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik heb een nieuw bed gekocht wat een verrasing was voor mezelf want ik had mijn nieuw bed spontaan gekocht toen ik dronken was. Een uur geleden stonden ze voor me deur met een nieuw bed. Titaal vergeten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 totaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) En dus..wat is belangrijk..je gezondheid..of zo doorgaan omdat je iemand een plezier wil doen. Sorry hoor ben maar een mafkees 22 juli 2019 bewerkt door Clare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik maak mezelf wijs dat een nieuw bed wel belangrijk is. Praat het mezelf goed op deze manier. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Weet je wat zo moeilijk is? Wederom opnieuw te beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) . 23 juli 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik ben niet op deze site om een verwijzing te krijgen naar de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Als dat het antwoord is had ik het allang gedaan lieverd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Begrijp me niet verkeerd. Ik kom van ver. Zeer ver. Van AA tot dubbele diagnostiek. En toch ben ik zo stom om wederom in de val te lopen van Mr. alcohol....x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Yep me too ..kom ook van ver.heel ver kan ik je vertellen en ik ben er bij lange na niet...AA..was het voor mij ook niet.. mag ik vragen waarom je je hier heb aangemeld? In welke vorm van steun zoek/Wil je. .liefs 22 juli 2019 bewerkt door Clare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Onmiddellijk jezelf vergeven. Je hebt iets gedaan dat je beter niet had kunnen doen. Weet je nu weer. Je weet hoe je niet kunt drinken. Je mag weer stoppen. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ohh ik haat jullie voor zo aardig tegen mij te zijn. Ik had alweer derze site op te geven want ik weet niet hoe deze site werkt.Ik voel me zo waanzinnig* ....moet helemaal overnieuw beginnen...was zo goed bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Lieve Deus voel een hoop eenzaamheid bij je van binnen. Herkenbaar. Drinken lijkt zoveel gemakkelijker dan niet drinken. Hoop dat je hier wat steun vindt in welke vorm dan ook. De eerste niet nemen zoals het advies hier is. Zet m op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Het is En dat niet alleen de stomme dingen die ik doe als ik gedronken heb. OH MY GOD...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Dankje wel lieverfd, vertel dat tegen mijn nieuw bed wat ik heb gekocht voor 1500 eur0 terwijl ik het geld niet heb. Maar ik in mijn dronke bui. * praat mezelf hieruit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Je staat niet alleen, ook niet in het uitvoeren van stomme acties. Mocht je wat herkenning zoeken: https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/1781-wat-zijn-jouw-negatieve-ervaringen-met-drank/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 en al afspraken die ik maak met mensen die ik nooit doe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Stop met jezelf te slaan Deusje, dat is brandstof voor verslaving. Probeer ergens nog genoeg liefde voor jezelf te vinden om te herpakken zodat je jezelf dit niet weer aan gaat doen. Misschien voelt het als verloren maar er is nog niets te laat. Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Als ik daarover nadenk....oh my god...ik heb een drankje nodig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deusje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 alleen dat al wat ik heb gezegd tegen mensen terwijl ik dronken was doet my drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden