bolletje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goeie morgen Peopletjes Hoe hebben we geslapen? Hier goed. Nu een klein beetje heul erg moe . Gisteren een dagje op bezoek geweest naar m'n kleine broertje. En vandaag i.p.v. een middag een hele dag werken. Gaat er maar aanstaan. Kannietmeer en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leen Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, ik ben wakker geworden met mega veel spanning en onrust. Echt niet leuk. Ik had gehoopt dat deze minder zou worden maar lijkt nu alleen maar toe te nemen. Ik probeer er zoveel mogelijk rustig onder te blijven. Zit nu op dag 5 van de omzetting. De lorazepam dempte dit vaak helemaal weg. Nog tips?? 22 juli 2019 bewerkt door Leen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen iedereen Succes vandaag @bolletje was het wel gezellig gisteren? Ik heb niet zo best geslapen, maar net genoeg gelukkig. Zal aankomende week wel niet veel beter worden ivm de hitte... Ventilator erbij en rustig blijven @Leen Rustig blijven dat is al erg goed en afleiding...denk aan de meest kleine dingen...kleine huishoudelijk werk, puzzelen, komische filmpjes kijken, in de tuin lopen (mits je die hebt uiteraard) en probeer te blijven denken, het komt goed, het komt goed! Je bent al erg goed bezig Leen @Cyclad58 Hoe heb je geslapen en gaat het al wat beter? @Kannietmeer hoe gaat het met jou...?? en uiteraard hoe is het met de rest vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 6 uur geleden zei bolletje: Nu een klein beetje heul erg moe ja zo voel ik dat ook vaak 4 uur geleden zei EefjeJ: @Cyclad58 Hoe heb je geslapen en gaat het al wat beter? @Kannietmeer hoe gaat het met jou...?? Daar ben ik ook benieuwd naar, Ad. !? Met mij gaat het wel goed. Moet weer ongesteld worden, maar het zet al twee dagen niet door.... weer wat nieuws? Ik weet het niet, irritant is het wel. Ik moet van alles doen, dus ik ben lekker aan het werk, mensen ondersteunen, afspraken maken, mails schrijven, foto's zoeken voor de website en teksten schrijven en .... te veel om op te noemen. Maar ik doe rustig aan en neem ook even de tijd om hier wat knuffels uit te delen. Dat is veel belangrijker dan de rest ;-) Cyclad58, EefjeJ en Leen reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Dag lieve allemaal, Ik had een heel goede nacht, daar ben ik blij mee. Koesteren maar! Werk ging ook goed, ben net thuis. Zie wel wat tegen de warmte op de komende dagen, maar daarin zal ik vast de enige niet zijn. @Leen, wat vervelend dat je vanmorgen zoveel spanning en onrust ervaarde. Is het inmiddels wat gezakt? Ik denk echt dat het goed komt met de Diazepam, de demping is wat minder, zeker in het begin omdat Diazepam stapelt. Verreweg de meeste afbouwers ervaren de omzetting naar Diazepam na een korte gewenningsperiode als prettig. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) K.N.M. mijn moeder raadde me altijd aan om met m'n voeten in het hete water te gaan zitten dan ben je zo ongesteld Leen richt je niet zo op die spanningen, dat helpt helemaal niets en duurt het extra lang. Probeer het, hoe moeilijk ook, te accepteren. Dit hoort erbij, en gaat t.z.t. over. Alleen gaat dat niet snel. Fftje het was gisteren best erg fijn. Zat alleen 1 1/2 uur in de taxi. Met de gewone auto zou ik er zo'n 40 min. over gedaan hebben, maar ik word gereden en das zooooo lekker. Niet teveel last gehad van het slechte slapen meis? Cyclad wat fijn dat je goed geslapen hebt. Dan gaat alles ineens veel beter hé. Ik heb vandaag heerlijk gewerkt en daarom plak ik er morgen nog zo'n dag aan. 22 juli 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei bolletje: K.N.M. mijn moeder raadde me altijd aan om met m'n voeten in het hete water te gaan zitten dan ben je zo ongesteld Ik heb dat vanmiddag ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Hoe kan dat toch? Kannietmeer en EefjeJ reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei bolletje: Fftje het was gisteren best erg fijn. Zat alleen 1 1/2 uur in de taxi. Met de gewone auto zou ik er zo'n 40 min. over gedaan hebben, maar ik word gereden en das zooooo lekker. Niet teveel last gehad van het slechte slapen meis? Fijn Het valt me mee hoe moe ik ben, hopelijk aankomende nacht wat meer uurtjes... Goed om te lezen @Cyclad58 dat het beter gaat! Ja ik zie ook een beetje op tegen de warmte...de ventilator staat alweer te draaien... Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Jij hebt nog een ventilator, wij (nog) niet. Komt wel goed, het is maar 3 of 4 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 21 minuten geleden zei Cyclad58: Jij hebt nog een ventilator, wij (nog) niet. Komt wel goed, het is maar 3 of 4 dagen. Ja die heb ik tijdens de vorige hittegolf gekocht moet zeggen dat het wel fijn is, dus een aanrader Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Ja en als je er iets voor hangt wat bevroren is b.v. een bevroren plastic fles water dan wordt het lekker koel. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 23 uur geleden zei bolletje: K.N.M. mijn moeder raadde me altijd aan om met m'n voeten in het hete water te gaan zitten dan ben je zo ongesteld Lieve Bol, daar heb ik nou nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens proberen. Ik vind het maar een gek gebeuren op het moment. Zoals het nu gaat heb ik nog nooit gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 1 uur geleden zei Kannietmeer: Lieve Bol, daar heb ik nou nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens proberen. Ik vind het maar een gek gebeuren op het moment. Zoals het nu gaat heb ik nog nooit gehad. Als het werkt wil ik het weten :-) Ik heb dat probleem wel vaker, dat het lang duurt voor het doorzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 10 minuten geleden zei ELL: Als het werkt wil ik het weten :-) Ik heb dat probleem wel vaker, dat het lang duurt voor het doorzet. ik geloof dat het net is begonnen en ik het niet meer kan testen. Misschien dat het warme weer, werd geinterpreteerd als warm water?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 Misschien aan de overgang bezig? Ach en verder vertrouwen hebben in je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden