Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 20-07-2019


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Goede nacht gehad?

Ik op zich wel, maar heb weer wat opstartproblemen. Het weer helpt ook niet echt mee, het is bij ons even heel slecht nu. Maar goed, volgende week wordt het erg warm!
Nog leuke dingen op het programma staan? Wij hebben vandaag een verjaardag en morgen een vriendendag, dat moet wel gaan lukken.
@Leen, is het bij jou al iets beter?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 lief dat je het vraagt, opstaan ging wel redelijk maar nu neemt langzaam de angst en paniek in mijn hoofd verder toe en druk op de borst. Alsof er sirenes in mijn hoofd afgaan. Ik wil niet teveel klagen maar ik vind het een helse weg..... ik hoop echt dat dit aankomende dagen minder gaat worden. Ik heb zoveel bewondering voor iedereen die dit overleefd heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen :)

Fijn @Cyclad58 dat je best oke hebt geslapen. Mag ik vragen wat die opstart problemen zijn?
Veel plezier gewenst vandaag en morgen :D

Lieve @Leen je klaagt niet. Het is ook een helse weg, maar er komt echt een einde aan. Ik vind het persoonlijk erg belangrijk om het van je af te schrijven en ik vind het absoluut geen klagen, gooi het er maar uit en ik hoop dat het oplucht. Het komt goed :rose:

Ik heb redelijk geslapen, had wat spanning bij het naar bed gaan. Maar ik had een oorlogsfilm zitten kijken en dat was niet zo handig ;) ik merk dat mijn lijf daar nog op reageert in de vorm van spanning... Ongelooflijk hoe fragiel het allemaal nog is...

@doorbijter ben je er al uit waar jullie heengaan op vakantie? :) en hoe gaat het?

@Lynn86 hoe is het met de verhuizing?

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @EefjeJ  een spannende film kan inderdaad triggeren werken. 

Ik had een goede nacht, was wel om 7 uur wakker en weer met een onrustig gevoel. Blijft toch apart. Ik probeer het maar als opstartproblemen te zien, gisteren ging het gedurende de dag steeds beter en gisteravond was ik volkomen ontspannen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @EefjeJ  een spannende film kan inderdaad triggeren werken. 

Ik had een goede nacht, was wel om 7 uur wakker en weer met een onrustig gevoel. Blijft toch apart. Ik probeer het maar als opstartproblemen te zien, gisteren ging het gedurende de dag steeds beter en gisteravond was ik volkomen ontspannen.. 

Ja echt bizar zeg...ik had dat een tijdje geleden zelfs met een voetbal wedstrijd dat dat spanning gaf.
Oh ja dat onrustige gevoel, ik was even benieuwd of het herkenbaar was, maar dat is het inderdaad. Vaak ben ik 's avonds ook behoorlijk ontspannen, behalve gisteren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

we zijn er nog helemaal niet uit waar we naartoe gaan op vakantie. Ik wil gewoon lekker weer en weinig regen. T liefst aan zee.

Maar ik ben gewoon zo ontzettend moe. Bijna 11 uur geslapen vannacht en nog steeds moe. Hoe moet dat als ik op vakantie wil/ben. Pfff. Pas aan t eind van de dag trekt de vermoeidheid weg, maar ja, dan kan ik mn bed al weer in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen schatten,

 

Het komt allemaal goed. Er kan gewoon echt niet zo veel mis gaan eigenlijk. Alleen ons gevoel zegt soms wat anders. Maar dat maakt het nog niet waar.

De waarheid is dat we allemaal zullen genenzen en dat we veilig zijn en er  doorheen zullen komen. Zet hem op jongens, ook vandaag .... de regen zal weer weg gaan en er zal weer zon komen en warmte. Dat is een feit. Ons gevoel en lichaam zal hetzelfde doen uiteindelijk. Laat het maar los, want het komt echt altijd weer goed, zonder te piekeren of er een angstig oordeel over te hebben.

Dikke knuffel voor allemaal:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen allen :)

Fijn @Cyclad58 dat je best oke hebt geslapen. Mag ik vragen wat die opstart problemen zijn?
Veel plezier gewenst vandaag en morgen :D

Lieve @Leen je klaagt niet. Het is ook een helse weg, maar er komt echt een einde aan. Ik vind het persoonlijk erg belangrijk om het van je af te schrijven en ik vind het absoluut geen klagen, gooi het er maar uit en ik hoop dat het oplucht. Het komt goed :rose:

Ik heb redelijk geslapen, had wat spanning bij het naar bed gaan. Maar ik had een oorlogsfilm zitten kijken en dat was niet zo handig ;) ik merk dat mijn lijf daar nog op reageert in de vorm van spanning... Ongelooflijk hoe fragiel het allemaal nog is...

@doorbijter ben je er al uit waar jullie heengaan op vakantie? :) en hoe gaat het?

@Lynn86 hoe is het met de verhuizing?

Fijne dag iedereen!

Goed goed eerste nacht nieuwe huis heerlijk geslapen

 Dankjewel xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...