Spring naar bijdragen

onze h.kamer 9-7-2019


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei doorbijter:

@Cyclad58 ik zou je zo voor altijd een goede nachtrust gunnen...... T gaat ook komen, t duurt alleen verrekte lang en ik snap maar al te goed dat dat sucks. Ik neem aan dat je nog steeds de quetiapine slikt? En is er echt geen alternatief voor de temazepam om te slapen? Een extra quetiapine of er is ongetwijfeld andere ad of ap die slaperig maakt. Als je het maar heel af en toe slikt, krijg je daar ook geen last mee. En heb je geen schuldgevoel over het nemen van de benzo

Dank je, @doorbijter.

Nee, de 25 mg quetiapine doet niet zoveel meer. Extra helpt ook niet, ik ga dat ook afbouwen. Het stomme is dat het al best een tijdje goed ging, maar vannacht dus niet na een heel goede maandag. Waarom? Geen idee. Ik accepteer toch niet kennelijk dat ik wakker word. en ja, ik had er zeker spijt van dat ik de Tema nam. Andere medicijnen zijn er niet, en ik wil zeker geen Z-drug. Ik heb wel promethazine besproken, maar dat heeft een anti-allergische werking en is om die reden voor mij niet zo geschikt. 

Hoe is het met jou? Geeft de diazepam je meer comfort in de afbouw? 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is zeker herkenbaar @Cyclad58 het zijn gewoon elke dag die hartoverslagen, al waren die er ook al voor die tijd, ik ben zo bang dat die blijvend zijn. Er is geen medische oorzaak voor gevonden, dus ze zullen toch ooit weg moeten gaan? Daarnaast dagelijks onrust, ene dag erger dan de andere... Slapen is tussen de vier en max 7 uur, dat is sporadisch...etc... Maar goed ik moet me vast houden aan de betere dagen, al is het soms zo moeilijk... Ik zal je een berichtje sturen als ik de sleutel heb gevonden ;)

Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt! Relaxxx ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei mevrouwtje54:

@KannietmeerJe moet is even kijken naar Exendo Glycine magnesium....Die wordt ingezet bij afbouw AD,ik neem zelf 2 capsulles 1 uur voor het slapen dat gaat prima,je mag er 6 innemen,dus overdag erbij kan ook.Mischien een optie.

blijkt dat ik dit al gebruik. Het is magnesiumbysglicinaat en is inderdaad de kleinste vorm van magnesium die direct betrokken is bij het kalmeren van de glutamaatreceptoren. Ik neem al elke dag 500 mg van deze broeder in ;-) . Thanks voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...