Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 14-6-2019

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Cyclad58:

Ja klopt, ik heb inderdaad de Lorazepam met een nagelvijl en weegschaaltje afgebouwd. Vast wat onorthodox, maar voor mij werkte het.

@Cyclad58hoeveel slikte jij per dag en heb jij dat toen ook verdeeld over de dag? En hoelang heb jij over de afbouw gedaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IIk begon met 4 mg per dag, 1 mg om 8 uur, 1 mg om 16.00 uur en 2 mg om 23.00 uur. Na een maand mocht ik afbouwen. Ik heb tot 1,5 mg 3 dagdosissen genomen, daarna sloeg ik eerst de middagdosis over en vanaf 0,5 mg ook de ochtenddosis. In totaal duurde de afbouw bijna een jaar, over de laatste 1 mg deed ik 7 maanden 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal. 

Hoe gaat het met iedereen? Zal jullie even op de hoogte houden:

ik heb vandaag een belangrijke beslissing genomen. Ik kom er totaal niet uit met mijn ex en is echt een vechtscheiding aan het worden. Het is een heel moeilijk besluit. Ik kan geen kant op. Ben echt te ziek om te werken en wil mij focussen op het herstel. Ik krijg hier ook geen rust, mijn moeder woont op 100 meter afstand. Iets in mij zegt dat ik terug moet naar mijn vader. Probleem; woont aan de andere kant van het land en zit midden in een grote verbouwing. Heb net gebeld ben meer dan welkom. Morgen ga ik proberen er naartoe te rijden, hoop dat het lukt. Hoop dat ik het voor me zie morgen. Vanaf hier voelt het als een goed besluit; weg uit deze giftige omgeving. Ga alleen een paar vrienden missen, maar dat zie ik dan wel weer. Mijn ex zegt dat ik een huis kan kopen op basis van alimentatie. Maar ik vind dat zo’n onzekere factor dat durf ik nu nog niet aan. Ik ben ook bang dat het UWV moeilijk gaat doen want ben al een tijd ziek. En tot nu toe verloopt alles slecht met mijn ex dus moet ik erop vertrouwen dat hij 10 jaar lang braaf elke maand alimentatie overmaakt? Of wat als hij ernstig ziek wordt? Het voelt zo onzeker voor mij op basis daarvan iets te kopen nu. 

Mijn vader gaat waarschijnlijk 2 weken vrij nemen om een slaapkamer af te kunnen maken. Hopelijk voelt dit goed morgen. Wordt vervolgd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

@Kannietmeer kun je lorazepam en temazepam niet vijlen? Dat geeft @Cyclad58 ook gedaan toch, althans de lora

zeker wel. Het enige waar je tegen aanloopt is de halfwaardetijd. Door het op te lossen kan het makkelijker over de dag blijven verdelen.  Nou ja, makkelijk, ik heb zelf niet gekozen voor een oplossing omdat het me zo ingewikkeld leek. En met diazepam is vijlen gewoon veel makkelijker. In Ontwenning is alles moeilijk, laat staan deze methode. Maar veel mensen doen het. Soms kan je niet anders als je niet op diazepam wil overstappen en de ontwenning heftig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...