Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni 2019


Lynn86

Aanbevolen berichten

Goedemorgen toppers! 

Vandaag de eerste dag van elke dag iets positiefs schrijven :) Waar ik heel blij mee ben, is dat ik gisteren bijna drie uur vrij relaxed bij mijn ouders op verjaardag ben geweest :) gezellig zitten praten met iedereen en gelachen. Daarna even op bed uitgerust en vannacht redelijk geslapen. 

Hoe gaat het met jullie? 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Lynn86 @allemaal, het gaat best wel redelijk vandaag. Ik ben blij dat ik me gister ook best goed voelde en daardoor een prima dag aan zee heb gehad. 

Hoi @Suzan wat goed dat je iets van jezelf laat horen. Met nare gedachtens zijn de meeste van ons wel bekent hoor denk ik. Vertel... Wat gaat er goed en wat gaat er niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn positieve vandaag is dat ik zojuist weer een erg prettig gesprek met de verpleegkundige heb gehad. Nu wel gesloopt op de bank. Zij denkt trouwens ook niet dat mijn klachten komen van een angst en paniekstoornis. Voel me daar wel door gesterkt. 

Straks nog eten maken, De jongens van school halen en thuisbegeleiding voor oudste zoonlief komt. Druk dagje, zie er wel een beetje tegenop. Eerst even bijkomen op de bank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk @Robbin zo'n dag aan zee, daar was het vast goed uit te houden :)

Dat doe je erg goed @Suzan het is erg zwaar en afleiding zoeken is het beste wat je kan doen, als het lukt...sterkte! 

Wat fijn @doorbijter dat je een prettig gesprek hebt gehad. Succes met je drukke dag vandaag, goed dat je je rust nu even pakt. Ben ik nu ook aan het doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Lieverds,

Het positieve, vanochtend een keer een 1/2 uur gerust en daarna nog een heel uur. Dus goed uitgerust.

Vanmiddag weer werken. O ja nog iets, ik heb voor morgen vrij gevraagd omdat ik zondag een markt heb. Maak me nogal druk dat ik te weinig spullen heb gemaakt. Normaal zou ik gaan werken, nu heb ik gekozen voor mezelf. Nou als dat niet positief is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Positief: vandaag weer mijn 4 uur gewerkt en dat ging goed en plezierig. 

Prima en gezellig weekend gehad, al sliepen we wel 3 nachten in een redelijk claustrofobisch makende bedstee :-) 
En: niet onbelangrijk: nog geen last gehad van hooikoorts (dat heb ik in deze tijd van het jaar redelijk frequent) dit jaar. Zal ik het eindelijk overgroeid zijn? Tsjoe! 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Lynn86:

Goede morgen lieverds,

Hoe gaat het met jullie?

Ik wens iedereen een fijne dag. 

Probeer te genieten van de kleine dingen in het leven.

Liefs Lynn

Ha @Lynn86, ik ben echt blij dat je hier weer "terug" bent. Je bent op de goede weg, je wilt het afbouwen weer oppakken. Weet je ervan verzekerd dat je van ons hier alle steun kunt krijgen die je nodig hebt, uiteraard tot zover het in onze vermogens ligt! 
Ik vind je dapper en moedig en ben er ook van overtuigd dat je doorzetten uiteindelijk beloond gaat worden! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha @Lynn86, ik ben echt blij dat je hier weer "terug" bent. Je bent op de goede weg, je wilt het afbouwen weer oppakken. Weet je ervan verzekerd dat je van ons hier alle steun kunt krijgen die je nodig hebt, uiteraard tot zover het in onze vermogens ligt! 
Ik vind je dapper en moedig en ben er ook van overtuigd dat je doorzetten uiteindelijk beloond gaat worden! :rose:

Dankjewel @Cyclad58 echt heel lief.

En dank je voor je steun :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb uiteindelijk vandaag geslapen tot 12 uur! Gelukkig.

Was vannacht wakker om 4 uur door zwaar oplaaiende jeuk van alle 30 muggebulten die mij toebedeeld zijn. Ze zijn nu minimaal zo groot als een kwartje en er komt een blaasje op. Heb ik weer met mijn hysterische lichaam:lol:,  De jeuk is bijna niet te harden. Ze zitten echt overal.....:(
Gelukkig heb ik alle trukjes die ze aanbieden op het internet ( waar ik ook super dankbaar voor ben!) in huis en kan ik dus alles proberen, maar heb er nog niet veel aan gehad.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei doorbijter:

@Kannietmeer welke huis tuin en keukenhulpjes tegen de jeuk hebben al geprobeerd en kun je aanraden. Ik heb hier een zoon die er helemaal onder zit. En hij krabt zich een ongans..... Net al wel een klamboe besteld

shit , die klamboe had ik willen kopen net bij de IKEA... door alle jeuk en irritatie gewoon vergeten...

Appelazijn  of welke azijn dan ook direct op de bult aanbrengen. Helpt mij nu niet, maar ik blijf het toch doen.
Teatree erop doen, doe ik ook regelmatig, gaat ook ontsteking tegen.
Cortisoncreme erop doen.
Theezakje op de bulten leggen
Binnenkant bananenschil over de bulten halen
ijsblokje over de bult halen (heel tijdelijk rust)
Antihistamine tabletje nemen
Zilvercolloidaalzalf op de bulten smeren ( ga ik nu proberen), is antibiotisch en kalmerend

Azaron, heb ik niet in huis
Prikkkweg van VSM

Zorg dat je zoon zijn handen continue wast om geen infecties te krijgen. De meer je krabt, de meer jeuk. Maar echt echt echt zwaar als het zo jeukt als het bij mij deed vannacht en nog steeds. Wordt er echt gek van en maakt me sjaggie.... benzo onwenning krijgt me niet klein, maar die verrekte muggen drijven me echt tot waanzin!!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei doorbijter:

@Kannietmeer welke huis tuin en keukenhulpjes tegen de jeuk hebben al geprobeerd en kun je aanraden. Ik heb hier een zoon die er helemaal onder zit. En hij krabt zich een ongans..... Net al wel een klamboe besteld

Ik gebruik inderdaad ook prikweg van vsm en ik zet er ook weleens een kruisje in met mijn nagel, helpt ook vaak wel... Helpt menthol poeder niet hier tegen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei EefjeJ:

Ik gebruik inderdaad ook prikweg van vsm en ik zet er ook weleens een kruisje in met mijn nagel, helpt ook vaak wel... Helpt menthol poeder niet hier tegen? 

Bij mij lijkt het een onbegonnen werk, ze zien er ook abnormaal uit. Ze vormen allemaal een klein puntig blaasje in het midden. Een soort extra hevige reactie op de muggenbult. Nou ja, zal wel de staat van mijn lichaam zelf laten zien, overal heftig op reageren....   Ik probeer nu de colloidaalzilverzalf  die ik heb. De hormoonzalf werkt ook wel een beetje. En dan ...afblijven!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kannietmeer:

Bij mij lijkt het een onbegonnen werk, ze zien er ook abnormaal uit. Ze vormen allemaal een klein puntig blaasje in het midden. Een soort extra hevige reactie op de muggenbult. Nou ja, zal wel de staat van mijn lichaam zelf laten zien, overal heftig op reageren....   Ik probeer nu de colloidaalzilverzalf  die ik heb. De hormoonzalf werkt ook wel een beetje. En dan ...afblijven!!!

Vreselijk...jeuk is echt niet te doen...sterkte. Ik vind het al een hel als mijn oor 's nachts weer gaat jeuken grrrr... Hopelijk kan je een beetje slapen ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik heb uiteindelijk vandaag geslapen tot 12 uur! Gelukkig.

Was vannacht wakker om 4 uur door zwaar oplaaiende jeuk van alle 30 muggebulten die mij toebedeeld zijn. Ze zijn nu minimaal zo groot als een kwartje en er komt een blaasje op. Heb ik weer met mijn hysterische lichaam:lol:,  De jeuk is bijna niet te harden. Ze zitten echt overal.....:(
Gelukkig heb ik alle trukjes die ze aanbieden op het internet ( waar ik ook super dankbaar voor ben!) in huis en kan ik dus alles proberen, maar heb er nog niet veel aan gehad.


 

 Gisteren ondanks de klachten ook positieve dingen ervaren  en gedaan .Op de fiets naar de mondhygiëniste daarna een wandeling door het park bij ons.   Wandelen ging redelijk goed ondanks mijn stijve zware lichaam Mijn zoon Heeft een moestuin daar lekkere sla gehaald en hele mooie pioenrozen geplukt!

Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...