Manou Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Helemaal waar Lady Jane.Dank je wel! Maar inderdaad niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Ik merk dat jullie "raad" op het goede moment komt.Mijn dochter is niet meer gemotiveerd door te gaan met haar studie en ik moedig haar steeds aan.Is een ding van mezelf.Was vroeger aangenomen op het conservatorium en gestopt depressief. Zij heeft haar eigen weg te gaan.Dus ik stop met aanmoedigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Niet dat ik zo'n "tijger-moeder " ben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 11 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2019 Bedankt voor je reactie Etty.Kan ik wat mee.Heb zelf op dit moment geen hulp.2016/2017 gesprekken bij de Brijder gehad over alcoholverslaving. Jij kan alles zo goed onder woorden brengen.Leer ik van! Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Zwaar weekend achter de rug. Mijn dochter heftige ruzie telefonisch met vriendje in de tuin vanmiddag. Heb moeite met heftige emoties. En vertrok weer naar vriendje. Daarna is wel mijn moment om te drinken.Heb mezelf " gered" door te gaan koken ook al geen zin.Nu moe heel vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Goed gedaan! Slaap.lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 (bewerkt) Kijk eens liefdevol naar hoe je nu nog steeds overeind staat Manou. Dat kon je een halfjaar geleden of minder denk ik niet van jezelf zeggen of hopen waarschijnlijk. Ik ben trots op hoe je het allemaal doet. Koken in plaats van drinken. Mijn complimenten. Slaap zacht 13 oktober 2019 bewerkt door Myle kromme zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2019 Dank voor de lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Had vanmorgen behoefte om de balans op te maken.Voel me niet zo lekker en ben een ongeduldig type.In mijn agenda nagekeken hoe vaak het voor 15 augustus " mis ging " met de alcohol.Schrijf ik altijd op.Vanaf februari vrij indrukwekkende lijst.Heb mezelf dus aardig voor de gek gehouden.Dat het af en toe misging.Komt ook doordat ik een tijdje zat te klieren met antidepressiva.Steeds proberen of het ook met de helft lukt. Wilde dit even delen.Rustig dagje houden maar vandaag. Allemaal de best mogelijke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Voel je je nu dan wat stabieler met de medicatie die je nu hebt? Dat kan de drankzucht wel wat minder maken. En heb je nu dan sinds 15 augustus al niet gedronken? Dat is al een flinke tijd. Ja rustig dagje, en uit de schuur blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Voel me stabieler nu ik medicatie inneem.Af en toe even buiten of in de schuur voor een sigaretje.Heb vanaf 15 augustus niet meer gedronken! Erg turbulent hier met mijn dochter ,maar ze belde vanmiddag er lijken wat constructieve veranderingen te gaan plaatsvinden.Waarschijnlijk toch tussenjaar studie zodat ze zich kan richten op herstel boulimea. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 zo vaak getracht te stoppen met ad. Ging altijd mis bij mij. Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Mijn geschiedenis leert mij dat als ik stop met antidepressiva ik overstap op de alcohol.Is helaas een lange weg geweest. Heb ook wel gedronken met antidepressiva.Ik kan dan wel beter van de alcohol afblijven als ik het echt wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Die AD zijn volgens mij dus helpend. Gewoon mee doorgaan, zolang je er maar niet bij drinkt natuurlijk. Maar dat heb je al een tijd niet gedaan. Waarvoor ik bewondering heb. In de situatie waarin je zit is het (sowieso)niet makkelijk. Je doet het toch maar. Volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 18 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2019 Dank je Myle! Jij ook volhouden! Myle en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Helemaal misgegaan vandaag.Zit hier half dronken op de bank te schrijven.Teveel laatste dagen.Antidepressiva weer niet goed ingenomen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Het voelt erg alleen als er even geen andere oplossing is dan drinken.Ga toch gewoon naar bed. Boek uitlezen en medicatie weer innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 ach Manou wat jammer... en naar dat je je zo alleen voelt. De drank helpt er niet echt bij, maar dat weet je al... Zoals Cleo al zegt. Morgen een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 5 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Ondanks de kater geroerd door jullie lieve reacties. Ben wel te streng voor mezelf. Als in dingen van mezelf verwachten die ik niet kan wat op een moment uit loopt op drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Oh getver meid, daar zit je nou met je kater. Als ik kon, zou ik je even lekker instoppen onder een warm dekentje op de bank en een grote pot thee voor je zetten nadat ik je een warme knuffel had gegeven. Rustig aan maar, wees lief voor jezelf en... blijf van die drank af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 5 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Beetje in bed vandaag.Dus heb mezelf ingestopt! Doe ook reiki bij mezelf als ik van het padje ben. Dank je Yana. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 26 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Mijn ouders vanmorgen geweest.Dochter naar vriendje. Dan overvalt me toch even.... iedereen blij,ben alleen,het kan nu ,zal ik? Kerstmuziek opgezet,traantje weggepinkt bij Michael Bublé. Ga lekker mijn bed verschonen. Schoon bed met Kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Het kan, herkenbare gedachte.... Maar het hoeft niet. Krijg je spijt van! Pink dan liever nog maar wat traantjes weg bij wat muziek. Je voelt wat je voelt, gaat weer over, verandert, en wat zal je lekker wakker worden morgenochtend in een schoon bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 26 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Dank je Pelle! Helpt me zeker ook dat ik op het jaarpact sta. Wil er niet voor de 2e keer af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden