bumperjim Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 1 uur geleden zei Kohtje: Maar lieve @spirit, natuurlijk komen ze onder de hor door. Een mug denkt niet: 'oi, een hor, daar kan ik niet dor' een mug denkt: 'he, een gaatje onder de hor, daar kan ik wel dor...' zo denken muggen nou eenmaal, in oplossingen, niet in problemen. Ze vliegen ook zo debiel in het rond, zelfs zonder na te denken gaan ze door dat gaatje. Ik zou een paar vleesetende planten kopen. Is nog grappig ook om te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 of je neemt een kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Heeft iedereen in de flat last van die muggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 @spirit, ik lees je zo graag! Je bent een voorbeeld van verandering. Mooi. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Ik lees je ook graag @spirit je bent altijd zo heerlijk nuchter (in je schrijven) ik heb ooit ook muggen gehad in vorige woning, had met water in kruipruimte te maken. Kan dat het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Precies, iets van stilstaand water in de tuin of op balkon is ideaal om in te broeden. Kan zelfs al in lege bloempotten op het balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2019 (bewerkt) Welterusten allemaal. Ook voor mij zit de dag erop. Dienst ook. @spirit. Wintermug. Vrij nieuw in nederland. Zat vandaag veel rond rotterdam Kijk maar eens op muggenradar.nl 29 maart 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden