Gast Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 vanaf de bus op schalkwijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Dank lieve dames! Altijd fijn Jopie dat je in mijn buurtje rond rijdt/werkt, veilig gevoel. En nee ik verwijder het niet idd, is wat het is en vanuit daar gaan we verder. Welterusten zo/laters. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Sterkte @Smaragd heb ook de juiste woorden niet wel een wel gemeend knuffel voor jou Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Ga ook slapen morgen weer vroeg dag en daarna weekend welterusten lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 En Schalkwijk... ook mij goed bekend:-) Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Smaragd ik vind het mooi en dapper dat je dit verteld. Hoop dat het je van iets bevrijd, jij hoeft geen geheim te bewaren, jij was en bent onschuldig en puur. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Smaragd Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2019 @Smaragd Ik doe ook weer mee aan het dagpact. Ik kom net thuis van mijn werk. Mijn man is op midshift. Zie ik in de koelkast dat hij een fles wijn voor mij heeft gekocht. Het is hem dus nieteens opgevallen dat ik ben gestopt. Oké het is de laatste tijd enorm druk en we lopen elkaar vaak mis. Zou het hem dan echt niet zijn opgevallen. Via whatsapp vanmorgen even gecommuniceerd en ik was beetje geïrriteerd. Het zou een trigger kunnen zijn. Maar ik dacht nog, ik ga niét naar de winkel voor wijn. Goed bezig dus. En nu staat die fles hier toch Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2019 Smaragd. Wat IJsvogel zegt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden