Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari


Lars

Aanbevolen berichten

@Bor, je zegt dat jouw ervaringen met pammetjes ook niet al te best zijn. Ik zit zelf nog op 10mg per dag diazepam en wil dit gaan afbouwen als ik van de alcohol en sigaretten af ben en weer volop kan sporten. Heb de gedachte dat ik het dan mentaal en fysiek beter aan kan. Zou je jouw ervaringen met mij willen delen?

Ik lig nog steeds op bed. En ik doe het zelf maar de pijn is zo onhoudbaar dat ik een wijntje heb gepakt. Dagpact verbroken dus. Shame on me! Enige wat helpt tegen de pijn is oxycodon, maar die mag ik van mezelf maximaal 2 dagen achter elkaar gebruiken om verslaving te voorkomen (snij de tabletten van 5mg doormidden omdat ik er anders te duizelig van wordt) Dat gaat al 3 jaar goed, maar oh een week alleen maar op bed kunnen liggen 1 keer per maand is niet fijn. Sorry voor mijn klaagzang, maar heb het erg zwaar nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

 

Er zijn toch ook waardigere manieren om uit het leven te stappen als het dan echt niet anders kan?
machteloosheid en mededogen..............

Welke dan? Onze maatschappij wilt er niet aan dat mensen vrijwillig op een waardige manier uit het leven kunnen stappen. 

Daarom blijft er vaak niets anders over dan deze afschuwelijke eindes. Voor alle betrokkenen. Helaas van dichtbij ook al 3 keer meegemaakt. Maar geloof me iemand die zo ver in de put zit en geen uitweg meer ziet denkt niet meer aan de mensen die achter blijven of alles moeten opruimen. Anders zouden ze het niet doen. Die fase zijn ze al voorbij......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, wat slikte je en hoe ben je er vanaf gekomen?

En wat betreft elke maand een week op bed liggen. Ik heb endometriose maar de artsen willen me niet opereren omdat ze me te jong vinden. De huisarts staat wel achter me en wil dat ik geopereerd wordt. 

En ja ik weet helaas dat pammetjes en alcohol slecht samen gaan. Mijn ervaring is dat je er meer down van wordt? Is dit herkenbaar. 

De kwestie van je keven beëindigen vind ik lastig. Zelf heb ik nog hoop. Mijn leven was voor mijn trauma namelijk heel fijn. Daarbij heb ik inmiddels anderhalf jaar bij de ggz op de wachtlijst gestaan maar geen emdr gekregen terwijl ik nu bij een vrijgevestigde begin februari al terecht kan. Ik moet dat alleen wel zelf betalen evenals de ademtherapie en snap dat niet iedereen dat kan. Ik kan me wel voorstellen dat als die hoop er niet meer is, je uit wanhoop dingen doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit pure armoede maar even zo: goedendag allemaal. 

Pittige dag. En toch rechtop gebleven. Blij mee, was niet vanzelfsprekend. 

En nu op het werk. Hoef morgen pas te werken maar liever even dichtbij wat mensen.

Rustig door. Rustig. Door. 

En komende week actie. Zorgen dat ik niet mee ten onder ga.

Met de hulp van een advocaat. Niet alleen. Niet zelf. 

Het is hard. Ik vind t verschrikkelijk. 

Zonder oxazepam. Ook dat is niet vanzelfsprekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sonnetje, ik snap dat je van mijn ervaringen schrikt, maar uiteraard reageert ieder lichaam anders. Wat voor medicijnen heb je nu? En hoeveel dronk je dan per dag als ik vragen mag? Opname doen ze biet snel inderdaad. Heb zelf erg diep gezeten en zelfs na een impulsieve actie in een paniekaanval in combinatie met drank werd ik niet opgenomen. Als je het kan betalen zou ik daarom op zoek gaan naar een vrijgevestigde instantie... kost wat maar je gezondheid is het waard. En daarbij sporten en bewegen in de natuur. 

Bij mij hielp antidepressiva erg goed. De diazepam slik ik enkel nog uit angst voor de afkickverschijnselen en tegen de chronische bekkenpijn, maar wil er wel vanaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie :rose: houd vol!

Ik dacht aan je vandaag. Op de weg waar jij ook regelmatig rijdt. 

Bohemian Rhapsody: zo ontzettend mooi. Uiteindelijk ook flink gehuild. Prachtig en het zette verdere verwerking aan de gang van hetgeen nu speelt.

Mooi de zin: ‘kom maar terug als je van jezelf hebt leren houden.’ 

Bij thuiskomst de lieve knuffelhond blij aangetroffen. 

Naar ouders geweest. Ik begin te accepteren. Wat een ander gevoel is dat toch. Twee armen om ze heen is genoeg! 

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...