Spring naar bijdragen

2-1-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieverds, ik heb echt een piep nacht achter de rug. Jammer....de middagen en avonden beginnen echt weer vervelender te worden. Gisteren wel een heerlijke strand wandeling gemaakt, star windje maar heerlijk gewoon. Ik viel nu weer eens wel fijn, snel en rustig in slaap rond 2300 uur en om 3.04 werd ik wakker en was het over met de pret. Nog wel korte slaapjes hier en daar, maar met dat irritante wakker schieten. Ik heb het nog niet eerder gehad, maar had met laatste keer wakker worden soort spierspasme? Voorhoofd, gezicht, kaak en schouder gebied stond even strak voor paar seconden....wat een rare gewaarwording. 

1 voordeel: ik ben niet meer zo snel bang voor de nieuwe verschijnselen...maar van mij mogen ze alsnog lekker weg blijven! 

Ik heb deze week nog vrij, maar ik ga denk ik toch maar mn laptop aanzetten en wat werken. Kan beter bezig blijven dan lummelen, dan ga ik teveel piekeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh!

Nou @Sannie we kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook een piep nacht achter de rug (zit wel een patroon in) was om kwart voor 5 klaarwakker. Draaien en woelen, steeds even weg sukkelen, om vervolgens weer wakker te schrikken... Ruk!

Maaarrrrr vandaag is het feest! Onze puberdraak is jarig! 14 alweer.... Dus feestmuts op en gáán met die banaan!Afbeeldingsresultaat voor 14 taart.gif

@Lynn86 is het een idee om contact op te nemen met je huisarts of crisisdienst? Knuffel!!!

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kaida74:

Mogguh!

Nou @Sannie we kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook een piep nacht achter de rug (zit wel een patroon in) was om kwart voor 5 klaarwakker. Draaien en woelen, steeds even weg sukkelen, om vervolgens weer wakker te schrikken... Ruk!

Maaarrrrr vandaag is het feest! Onze puberdraak is jarig! 14 alweer.... Dus feestmuts op en gáán met die banaan!

@Lynn86 is het een idee om contact op te nemen met je huisarts of crisisdienst? Knuffel!!!

Ik denk ook dat ik ga bijhouden (vanuit het programma angstoverwinnen.com schrijf ik al iedere dag in een schrift) maar mss eens proberen iets in excel bij te houden om patronen te ontdekken. Bizar hoe ik van best goed slapen ineens zo terug kak....aan de andere kant.... dat is benzooi *piep* denk ik en het onvoorspelbare en grillige karakter. Ik vermoed ook dat ik terugval in tolerantie ontwenning....helaas maar waar! 

Have fun vandaag met je feestbeest! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Sannie:

Ik denk ook dat ik ga bijhouden (vanuit het programma angstoverwinnen.com schrijf ik al iedere dag in een schrift) maar mss eens proberen iets in excel bij te houden om patronen te ontdekken. Bizar hoe ik van best goed slapen ineens zo terug kak....aan de andere kant.... dat is benzooi *piep* denk ik en het onvoorspelbare en grillige karakter. Ik vermoed ook dat ik terugval in tolerantie ontwenning....helaas maar waar! 

Have fun vandaag met je feestbeest! :lol:

Dat denk ik ook ja.... Terugval door tolerantie ontwenning. Maar als ik (héél soms) een tablet extra neem doet deze ook niks... Dus het zal de ontwenning wel zijn. Accepteren en loslaten. (Makkelijker gezegd dan gedaan ;))

Het feestbeest is met papa ballonnen aan het vullen met helium. Omg! Hahaha Ze heeft "maar" 17 vrienden en vriendinnen uitgenodigd. Kuch! (Had ik toch gezegd????? Met poeslief gezichtje) Niet dus. Maarja... Mevrouw had de uitnodigingen al verzonden en dan kun je moeilijk meer nee zeggen. Ik ben iig vanavond in mijn eigen huis. :D Geen behoefte aan extra prikkels. Ze viert het bij papa. Pubers.... Het is wat ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kaida74:

Dat denk ik ook ja.... Terugval door tolerantie ontwenning. Maar als ik (héél soms) een tablet extra neem doet deze ook niks... Dus het zal de ontwenning wel zijn. Accepteren en loslaten. (Makkelijker gezegd dan gedaan ;))

Het feestbeest is met papa ballonnen aan het vullen met helium. Omg! Hahaha Ze heeft "maar" 17 vrienden en vriendinnen uitgenodigd. Kuch! (Had ik toch gezegd????? Met poeslief gezichtje) Niet dus. Maarja... Mevrouw had de uitnodigingen al verzonden en dan kun je moeilijk meer nee zeggen. Ik ben iig vanavond in mijn eigen huis. :D Geen behoefte aan extra prikkels. Ze viert het bij papa. Pubers.... Het is wat ;)

 

Hihihi gelukkig bij papa....kan mama mooi de prikkels ontlopen! Spoken zijn het, zo herkenbaar....heb ik echt wel gezegd hoor en dat ga je nog aan jezelf twijfelen ook :rolleyes:

Klopt accepteren en loslaten...meest moeilijke voor mij. Ik ga mn bed uit..lig nog steeds....nergens zin in en jammer genoeg futloos gevoel weer in benen....dit was een paar weken weg. 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey,

Ik heb ook een niet z’n fijne nacht gehad, ik had last van koorts achtige symptomen, zo down als wat, super heet en woedend op iedereen. Heb wel de klok rond geslapen met de bij behorende nachtmerries.

Nu afwachten wat vandaag me brengt.

Gr Tim 

Tim *piep* gewoon,  maar de weg naar volledige genezing die loert om de hoek! Je doet het top! 

Dacht dat het met Dia iets minder heftig zou verlopen....maar 0,0 vertrouwen meer als ik alles zo lees en ook teruglees. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sannie:

Heb ook besloten savonds niet meer op het forum te komen...het brengt teveel onrust op het moment omdat het even tegen zit...voelt zelfs beetje als een loser zijn....maarja 

Verstandig! Ik kom hier ook meestal maar 1 keer per dag, soms wat vaker. En soms een paar dagen niet... Maar in de avond de rust opzoeken is errug belangrijk!

 

44 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey,

Ik heb ook een niet z’n fijne nacht gehad, ik had last van koorts achtige symptomen, zo down als wat, super heet en woedend op iedereen. Heb wel de klok rond geslapen met de bij behorende nachtmerries.

Nu afwachten wat vandaag me brengt.

Gr Tim 

Pfffff Tim, wat naar voor je!! Kan het griep zijn? Of hoort dit bij het ontwennen, omdat je nu helemaal gestopt bent? Veel water drinken en warm douchen. Lekker stomen!! Dat zuivert de poriën en kan het afval ook makkelijker weg. Extra vitamine C nemen. Mariadistel helpt je lever te zuiveren. (ik slik het ook) Gewoon tekoop bij de (voormalige) Tuinen en drogisterijen zoals de D.A

Sterkte !!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kaida74:

Mogguh!

Nou @Sannie we kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook een piep nacht achter de rug (zit wel een patroon in) was om kwart voor 5 klaarwakker. Draaien en woelen, steeds even weg sukkelen, om vervolgens weer wakker te schrikken... Ruk!

Maaarrrrr vandaag is het feest! Onze puberdraak is jarig! 14 alweer.... Dus feestmuts op en gáán met die banaan!Afbeeldingsresultaat voor 14 taart.gif

@Lynn86 is het een idee om contact op te nemen met je huisarts of crisisdienst? Knuffel!!!

Van harte gefeliciteerd met je puberdraak, lieve @Kaida74 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik had een piepnacht. Veel collega's ook, echtgenote ook en zelfs mijn oudste zoon vertelde mij net dat hij vannacht maar 2 uur heeft geslapen. 
Het leek ook op een nacht van zondag op maandag, dan hebben veel mensen slaapproblemen. Daar komt nog de onregelmatigheid van de feestdagen bij en de oorzaak is voor velen snel gevonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kaida74:

Er gebeurde wel van alles in de kosmos. (Als je daarin gelooft ;) Opening van de engelenpoort wat bij véél mensen voor onrust en slapeloosheid zorgt. En meer...)

wat zeg je me nou? opening van de engelenpoort? Nog nooit van gehoord. En waar verkrijg je die informatie? Ik ben niet direct gelovig in dat soort dingen, maar ben wel bewust van het feit dat er dingen meespelen, energieen if you like, die we niet zien. Dus ik ben benieuwd wat de bron is van dit soort informatie en waar ik dat kan vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Kannietmeer:

wat zeg je me nou? opening van de engelenpoort? Nog nooit van gehoord. En waar verkrijg je die informatie? Ik ben niet direct gelovig in dat soort dingen, maar ben wel bewust van het feit dat er dingen meespelen, energieen if you like, die we niet zien. Dus ik ben benieuwd wat de bron is van dit soort informatie en waar ik dat kan vinden.

 

Op Facebook heb je mena's world. Zij geeft altijd hele mooie uitleggen over wat er qua energie, zon, maan etc gebeurt en wat voor invloed het heeft op je lichaam en geest. Ik ben zelf hooggevoelig (hsp) en heb de spirituele wereld altijd al interessant gevonden. Sta wel met beide voeten op de grond hoor ;) Ben geen zweefteef Hahaha. Ik hou daarom ook totaal niet van die programma's met die zogenaamde mediums enzo. Edelstenen vind ik ook erg mooi. 

Als je googled op 1-1 engelenpoort dan vindt je ook veel info. https://m.facebook.com/Healingcentrumisis/posts/1002165796588440

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kaida74:

Op Facebook heb je mena's world. Zij geeft altijd hele mooie uitleggen over wat er qua energie, zon, maan etc gebeurt en wat voor invloed het heeft op je lichaam en geest. Ik ben zelf hooggevoelig (hsp) en heb de spirituele wereld altijd al interessant gevonden. Sta wel met beide voeten op de grond hoor ;) Ben geen zweefteef Hahaha. Ik hou daarom ook totaal niet van die programma's met die zogenaamde mediums enzo. Edelstenen vind ik ook erg mooi. 

Als je googled op 1-1 engelenpoort dan vindt je ook veel info. https://m.facebook.com/Healingcentrumisis/posts/1002165796588440

dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-1-2019 om 10:59 zei Kaida74:

Mogguh!

Nou @Sannie we kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook een piep nacht achter de rug (zit wel een patroon in) was om kwart voor 5 klaarwakker. Draaien en woelen, steeds even weg sukkelen, om vervolgens weer wakker te schrikken... Ruk!

Maaarrrrr vandaag is het feest! Onze puberdraak is jarig! 14 alweer.... Dus feestmuts op en gáán met die banaan!Afbeeldingsresultaat voor 14 taart.gif

@Lynn86 is het een idee om contact op te nemen met je huisarts of crisisdienst? Knuffel!!!

Het ik sta al 7 jaar onder begeleiding van een psychiater. Het gaat al wat beter 

Stapje voor stapje 

Xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...