Spring naar bijdragen

Zondag 11 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

En alleen maar een wand hoef te sauzen. Daar heeft de dinges gehangen, dat ding waar de kabelontvangst geregeld wordt en een plankje waar alle
afstandbedieningen lagen, en vroeger de kast van het centrale antennesysteem, en de... en de... weet ik veel. In elk geval barst het van de gaten en is
het vuil door het jarenlang achter het tv-meubel gezeten te hebben. Nu vol in het zicht dus geen gezicht. Ik wist het, even de meubeltjes verzetten
houdt veel meer in dan even de meubeltjes verzetten.
Maar goed, ik moet zeggen dat de nieuwe indeling best wel huiselijk is. Dus het komt wel goed. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, @Yvonne. U bent té goed voor mij. :lips:
Nou, ik hoef niet zozeer te verhuizen. Mijn vrouw (alweer...:P) begint elk voorjaar over het missen van een tuin hier en dan begint de grote
"funda-zoektocht" weer. En ik kan dan best wel enthousiast worden van plaatjes van huizen die 'af' zijn, maar verhuizen op zich vind ik ook
niet echt iets om naar uit te kijken.. net nog die flat leeggehaald, oeff..

Ik heb het vandaag wel een beetje te pakken, hè? Het enige dat me vandaag aan ADB bindt is dat ik hiermee aangeef dat het leven (voor mij) na
het stoppen met drinken an sich niet veel verandert maar dat ik veel minder ruzie heb met de mensen om me heen en met mezelf omdat ik
stomlazarus zou zijn geweest als ik me destijds zo had gevoeld zoals ik me vandaag voel.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha.... Koh, ik zit hier te schudden van het lachen... 
Lekker dat wandje sauzen, valt alles mee als je eenmaal bezig bent. 
Wel eerst de gaatjes even dichtmaken hoor ;) 
En ik kan mevrouw Koh eigenlijk geen ongelijk geven.... heerlijk toch een tuin? 
En dan ruim je gelijk de hele boel weer eens lekker op. 
Allerlei spul wat toch niet gebruikt wordt..... 
Hoop extra gratis beweging zonder dat je naar een sportschool moet... 
Helemaal leuk Koh, echt. 
Reacher sterkte en beterschap meis.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fruitvlieg:

Ik ben begin dit jaar bij mijn vriendin ingetrokken. Dat is een ware stresstest om in de troep van iemand anders te leven en daar iets voor jezelf in te creëren. Ik hou zelf van ruimte en kan prima tegen mijn eigen troep. Het liefst heb ik een huis met 1 bed, 1 kast, 1 tafel, 4 stoelen, een grote bank en een tv. Het is mij ook vaak geadviseerd om structuur aan te brengen in huis en het geeft inderdaad rust.

Nu woon ik met een vrouw die alles bij elkaar koopt wat ze ziet en plastic zakjes opbergt in plasticzakjes om ze vervolgens in een doosje te doen en weg te zetten in een overvolle kast vol met andere tasjes, zakjes, doosjes, pakken reservebatterijen en opzetstukjes voor tandborstels. Maar gewoon een beetje ruimte maken om kleren op te hangen is lastig. Pakpapier bewaren omdat het er zo mooi uitziet! Ik snap het nut er niet van.

De eerste 2 maanden wilde ik echt zo snel mogelijk weer weg mede door het gevoel dat ik geen eigen plek meer had. Maar nu gaat het wel. Ik heb mijn eigen plek en we hebben afgesproken dat de huiskamer neutraal terrein is.

Het is mooi dat je een eigen ruimte hebt Fruitvlieg! In jouw geval zou ik dan een soort mini-kamer voor mezelf maken die lekker overzichtelijk is, zoals je dat voor jezelf zou doen. Ik zou ook niet in een overvol huis kunnen wonen, ik vind het heerlijk om zo weinig mogelijk te hebben. Niet dat het hier leeg is hoor, ik heb ook nog kinderen. Maar als ze allemaal de deur uit zijn dan wil ik in zo'n tiny house gaan wonen. Klein met alleen het hoogst noodzakelijke. Hoewel, ik heb ook wel weer veel spullen met emotionele waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Sober:

Ik mag terugkijken op wederom een dag  met een gouden randje. Had nog na mn verjaardag vorige week een  klein cluppie van 4 dierbaren op visite, waaronder onze zoon. 

Was erg fijn. Nu moe, maar, na wat opruimgedoe, zo ff rondje hondje en dan bank en krantje :D,

 

Lekker chillen nu even. En met een warm gevoel op deze dag terugkijken...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Reacher:

Heeej @Cleo66 goed dat je niet drinkt meisje. Ik begrijp dat je er helemaal doorheen zit. Superfrustrerend! 

Ik meende @fleurtje te zien toen ik inlogde maar nu is ze weg? Ik mis die glimlachende geit. 

Bedankt voor de beterschapswensen, het gaat weer wat beter, vlak voor het weekend over is. <_<

En ik liet nog wel een :heart:tje voor je achter :D.

Op de draad van gisteren weliswaar. Moest onze lars nog ne smakkerd geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...