Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2018


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lika! 

Zo naar een schakelklas op een andere school kijken naar bevordering van de mondelinge taalvaardigheid. Eens kijken of ik daar wat opsteek over hoe te werken met de zeven anderstalige kinderen in mijn klas. En alles wat anders loopt dan normaal, daar ben ik zenuwachtig voor. Gek mens. Waarom nou...hup in de benen, het wordt vast leuk en interessant! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Koud geweest vannacht blijkbaar: de ramen zijn aan de buitenkant beslagen,
dat was vroeger wel anders :D
Veel plezier Nancy, gaat vast en zeker meevallen hoor 
Lars, jij genieten van je vrije dag. 
Zo, nu eerst een bakje: 

                                            1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een dag zeg , clear blue sky !!!!! mooi de gelegenheid een stevige wandeling te maken en de muizenissen uit de kop weg te werken ! 

Ben graag buiten (als het even kan qua weer) komen nog genoeg dagen aan dat het even niet kan :( 

dus zoeffff voor nu , en als je me zoekt ?? niet zoeken want ben even onvindbaar.... :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ennnnn...het was dus heel erg leuk en interessant! Zenuwachtig gemaakt om niks dus, dacht ik al. 

Tussendoor ook nog tijd gehad om koffie te drinken op een terrasje, heerlijk met dit weer. Nu maar even aan het avondeten: aardappelen, andijvie en biefstuk. En dan vanavond lekker vroeg naar bed, ben bekaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antoinnette, stapje voor stapje, je komt er wel! 

Inderdaad cadeaudagje wat het weer betreft, Jane! Jammer dat het strandgebeuren nu weer ophoudt. En Marq inmiddels weer vindbaar?? 

Relaxstoel al binnen, Bolletje? Lijkt me heeeeerlijk. Lekker achterover leunen en met de benen omhoog! 

Jopie, schoonzoon gaat goed! Op voor het 2e certificaat. Lijkt me echt niet makkelijk, zo'n traject. 

Cleo, hou vol he, en kijk of je eventueel andere of aangepaste hulp kunt krijgen, is dat een idee? Dit is toch echt niet fijn voor je. 

Lars, goed dat je nu even niet naar de dagbesteding hoeft, kun je je even helemaal richten op die revalidatie en af en toe even tot rust komen. 

Oh, de biefstukken moeten in de pan en daar moet ik echt even bijblijven....eet smakelijk alvast allemaal en een fijne avond! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sla, actyfrieten en 2 kippenbraadworstjes,
en idd een heerlijke dag gehad, we waren met 9 mensen!
Alsof iedereen dacht dat het de laatste stranddag is.
Ooit balden we op 24 oktober nog, dus wie weet wat nog mogelijk is
maar deze dag pakt niemand ons meer af.
En nu wil ik ook wel in een relaxstoel☺

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...