rapilos Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Een hele goede morgen allemaal, Lekker vrij vandaag Tegeltjes uitzoeken voor de badkamer vandaag Volgende project dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 1 minuut geleden zei Tatum: @GypsyVolgens mij bedoel jij het goede slapen en bedoeld Bor op de dagpact staan. Oh ok ja o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Vrije middag in de zin van thuis wat werken nog, maar vooral genieten van zon en prima temperatuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Zo weer thuis na drukke dag wij eten stampot rauwe andijvie met spek en worst en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Heel gemakkelijk vandaag: pot wortels met doperwten en pangasius filet uit de diepvries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Linzensoep...heerlijk..En de meiden nog een pannenkoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Sla. Heb heel veel gesnoept vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Ik meld me droog af. Gelukkig geen moeite gehad om niets te halen. Wel ben ik vandaag voor de zekerheid niet naar de winkel gegaan. Eerst maar wat sterker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goed gedaan! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Gaat goed Tatum Hier vanavond curry met zeevruchten gegeten, heerlijk... Nu mijn bedje opzoeken... Trusten mensen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Trusten Yvonne en alle anderen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Ik heb succesvol geminderd. Maakt dat indruk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2018 Rapport Share Geplaatst 27 september 2018 nou Sandro, misschien als je wat konkreter bent? Van 10 eenheden naar 8 is ook "succesvol" minderen, maar of dat indruk maakt? Mensen die nog "wat" drinken zijn soms zo vaag dat dat me juist wantrouwig maakt. mijn wantrouwen ja, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 Op 9/27/2018 om 09:54 zei lady jane: nou Sandro, misschien als je wat konkreter bent? Van 10 eenheden naar 8 is ook "succesvol" minderen, maar of dat indruk maakt? Mensen die nog "wat" drinken zijn soms zo vaag dat dat me juist wantrouwig maakt. mijn wantrouwen ja, dat wel. Van 15 naar 8 ja. Maakt dus geen indruk, maak ik op uit je woorden. Dat kan ik overigens nog best begrijpen, ben zelf ook nog niet helemaal tevreden. Wantrouwen veroordeel ik niet. Maar bedenk dan ook eens dat velen hier nog (meerdere) andere verslavingen hebben, of medicijnen nemen. Dat heb ik allemaal niet. Het totaalplaatje is waar het om draait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2018 Rapport Share Geplaatst 30 september 2018 het gaat er natuurlijk om dat je zelf tevreden bent. van 15 naar 8 biedt nog mogelijkheid tot verbetering☺ en die gun ik je zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2018 22 uur geleden zei lady jane: het gaat er natuurlijk om dat je zelf tevreden bent. van 15 naar 8 biedt nog mogelijkheid tot verbetering☺ en die gun ik je zo. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden