Lars Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen allen vrij en vroeg wakker Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen Lars. Geniet van je vrije dag, ik moet naar huisarts en tandarts, maar eerst zo ontbijt Dagpact Lars Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Succes @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Dank je Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen. Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Morgen Lika en kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen succes @Antoinnette Ik heb lange dag voor de boeg, werk en nascholing tot 2230uur vanavond. Ik laat het maar gewoon per behapbare stukken over me heen komen fijne dag! 25 september 2018 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Succes @Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Dat zijn wel twee uitersten Vol en Lars Ik breng de balans aan en hou het tot 6 uur vanavond. @fleurtje waar zijt gij? Moet ik nu echt dreigen met het opdrinken van je nieuwe vieze cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Dagpact Lars Antoinnette Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Doe mij maar zo’n lekkere fles bruin spul zonder cafeïne Yvonne! Yummie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Ik heb genoeg aan 3 hele dagen @Reacher @Vol en jij zijn nog jong Reacher en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Sterkte bij de huisarts en tandarts Antionnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Lach maar tje, lach maar, binnenkort is het Halloween dan zal ik je eens najagen op mijn bezem Ik ga naar het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goed zo wist je dat ik ook rond de 40 jaar gewerkt heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Kieke-booo........Mogguuhhh !!!!! Dagpact Lars Antoinnette Reacher MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen frummers. Verslapen en dus straks snel aan de slag. Maar eerst een bakje. Buiten schijnt de zon, we krijgen vast een mooie dag. Cafeïne-vrij Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Vol, sterkte met de lange dag, Lars, lekker genieten van jouw dag. Antoinnette sterkte bij de tandarts, brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 1 uur geleden zei Reacher: @fleurtje waar zijt gij? Moet ik nu echt dreigen met het opdrinken van je nieuwe vieze cola? Ho, wacht ff, als je er erg mee in je maag zit, dan drink ik het wel op hoor. Moghu mensen. Hier schijnt de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen Vreselijk verslapen zou weer gaan werken maar ik blijf nog wel een dagje thuis Sterkte @Antoinnette Geen dag om naar uit te kijken Succes met de lange dag @Vol Hele fijne dag voor iedereen het weer ziet er goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Heerlijk heb busje naar dagbesteding uitgezwaaid zo koffie drinken met begeleider en schoonmaker best gezellig zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Goedemorgen allemaal, Ha,ha die Lars je hebt het helemaal naar je zin lees ik Mooi ! Hier alleen vanmiddag werken Vanavond gezellig eten bij vrienden Mijn dag komt wel weer om ook weer begonnen met de ochtendgym, was een tijd geleden en ik werd weer veel te stijf Aanpakken die handel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Hoe gaat het met de verkering @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden