Lars Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goedemorgen allen dagje revalidatie vandaag. @fleurtje Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 @Cleo66 veel succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goedemorgen, succes Lars en Cleo succes met je sollicitatie! Dagpact: Lars Nietmeer Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goedemorgen allemaal Cleo veel succes bij je sollicitatie! Ik ga maar eens aan de poets hier en ook wat makelaars bellen. Mijn to do lijst is wel ineens héél vol nu ik een andere woning krijg. Maar stap voor stap komen we er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goedemorgen frummers. Drukke dag voor de boeg maar eerst een bakje. Gefeliciteerd Nicky, jaaaaa, verhuizen kost energie en ... en.... en.... Begrijp ik het goed en woon je nu nog in een koopwoning? En moet die nu verkocht gaan worden? Cleo heel veel succes straks. we gaan duimen hoor. Lars succes bij de revalidatie.. En Fleurtje... waar hangt Fleurtje uit toch, Lars, weet jij daar meer van soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Klopt Yvonne. Ik woon nu nog met dochter in de koopwoning van mij en mijn ex. Hadden afgesproken dat ik hier zou blijven tot ik iets anders had. Hij kon het niet betalen alleen en ik wel. Maar nu kan het huis dus de verkoop in. Heb het ondertussen al een heel eind opgeknapt dus dat scheelt gelukkig. Dit huis is het laatste waarmee we aan elkaar "vast" zitten. Op onze dochter na natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Aha, helemaal duidelijk Nicky... Aan de poets dus dan maar, en aan het ordenen en fotoklaar maken, hihi... pffff wat een klus. Maar het is voor een goed doel, dus.... aan de slag. En ja... minimaal twee makelaars laten komen voor een offerte hoor, en hou het 'inclusief' of 'exclusief' in de gaten.. . Luitjes, ik ga er vandoor.... Maak er een mooie dag van. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Mogge, gefeliciteerd @NickyLJ80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen forummensen. Ik ben vandaag niets van plan. Zélfs niet om wel of niet te gaan drinken. Maar eens zien of deze dag iets memorabels in zich gaat hebben. Morgen weet ik meer... 12 september 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 De eerste makelaar staat vanmiddag al op de stoep. Ben benieuwd wat hij voor een inschatting kan maken. Even gauw het huis door nu dus. Ben nu wel heel blij dat ik al zo vooruit gewerkt heb in huis. En ik zal het goed in de gaten houden Yvonne. Ik vraag mijn vader wel of hij even mee leest voor ik iets onderteken. Extra paar ogen kan geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 moguuhh , long time no see Dagpact: Lars Nietmeer MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara60 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Goedemorgen allemaal, Had me vanochtend al gemeld bij wie-is-wie, heb hier 8 jaar geleden veel beleefd en aan gehad.Nu wil ik weer mee gaan draaien hier omdat ik langzaam maar zeker de grip op alcohol(-gebruik) ben verloren. Het is welletjes nu en ik hoop dat ik net als vorige keer steun kan vinden hier. heb al een paar vertrouwden gezien! Sowieso fijn om weer te voelen dat ik er niet alleen mee zit.................Vandaag dag 2. Dus nog niet toe aan een weekpact, ik doe het nu nog dag voor dag. Druk genoeg, daar schort het niet aan.Vandaag ook zat te doen en vanavond trainen. Maar daarna kwam altijd de "beloning".....Nu dus niet, moet iets anders gaan verzinnen. iedereen veel succes vandaag en in het verleden wensten we elkaar dan KMW! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 @Bor , gaat wel goed naar omstandigheden , drukke en nuttige zomer gehad en was wat forum moe want zit niet alleen hier ook nog op o.a. voor mijn stemmingsstoornis en nog wat andere luchtigere forums maar was veel weg & onderweg en nu wordt het weer slechter en dus meer thuis en dan hiermee weer de draad oppakken ........ leuk dat je er naar vraagt trouwens !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Dagpact: Lars Nietmeer MarQ Bor IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Zojuist zei Bor: Ja maar ik vind het ook heel leuk om je weer te zien! @MarQ. Je klinkt goed, dat is mooi. Maar wat is stemmingsstoornis? Dat klinkt alsof bepaalde stemmingen fout zouden zijn of niet mogen. Of bedoel je stemmingswisselingen? stemmingsstoornis zo wordt het omschreven en met name de depressieve kant loopt ik mee te kampen , is een combi samen met psychotische klachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara60 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 43 minuten geleden zei Bor: Hoe gaat het @MarQ? Welkom terug @Sara60 Goedemiddag allemaal. Volgens mij ben ik nu niemand vergeten Dank je wel, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara60 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 59 minuten geleden zei Cleo66: Welkom sara60, jammer dat je toch de greep weer verloren hebt. Ben je 8 jaar nuchter geweest of was jij 1 van de weinigen die weer "sociaal" kunnen Drinken? Ik vind het forum ook een fijne plek. Veel aan gehad en nog steeds veel steun van. Hoi Cleo, kreeg dezelfde vraag zo'n beetje van Knakker en heb deze baentwoord op de Wie-is-wie. Dacht dus dat ik sociaal kon drinken maar nee dus..........................................Elke dag nieuwe kansen!We gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 En nu verder gaan met zelfvertrouwen en geen-stress, Cleo... je zult zien. Toch zal ik voor de zekerheid voor je duimen. Voor wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Ik heb voor vandaag al weer m'n memorabele ding gedaan.. Moest een afspraak maken om andere banden (de goede maat) onder m'n Acadiane te krijgen en nog wat dingetjes. Punt is dat dat bedrijf in Duitsland zit en de communicatie ook in het Duits gaat. Eerder alles per mail gedaan, dan kan ik op m'n gemak met een woordenboek erbij een bericht opstellen, maar nu heb ik het per telefoon afgehandeld. Dus direct, zónder de mogelijkheid van handen en voeten gebruiken, in het Duits de boel regelen. Hoe vaak ik vanmorgen wel niet bijna heb gebeld maar nog net niet... Eindelijk, om tien voor één (om één uur gaan ze een uur dicht..) de knoop (in m'n maag) doorgehakt... 't Was allemaal in de tijd van een poep en een scheet geregeld. Dinsdag kan ik er terecht. Waar ik me al niet allemaal druk om kan maken... En m'n Duits is stukken beter dan m'n Frans, en daar heb ik ook wel eens heen gebeld. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Pittige dagen zo. Vanavond nog naar aa maar misschien ook maar niet mooi @Cleo66 ik zal voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Rijst met kerrie hou niet zo van rijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 D'r zijn vandaag vast nog wel meer succesverhalen te melden. De grootste overwinningen zitten 'm vaak in de kleinste dingetjes. Lars, dan alleen maar kerrie. Lijkt me niet veel aan zonder rijst, maar ja, als je niet van rijst houdt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 O maar kip kerrie rijst lust ik wel graag Lars. Wij dochters lievelingseten. Kipworstje in plakjes en dan in jachtsaus. Bruine bonen erbij en rijst voor haar. Ik aardappels. Die heb ik ook liever dan rijst Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Hier nog maar een keer sla met alles d'rop, d'rin en d'ran met huzarensalade d'rbij en een tartaartje. (geen slagroom, spirit, maar tar) Toe Turkse yoghurt met geblenderde aarbeien/druiven en een lepeltje slagroomijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden