Spring naar bijdragen

Woensdag 12 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Drukke dag voor de boeg maar eerst een bakje.

 1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Gefeliciteerd Nicky, jaaaaa, verhuizen kost energie en ... en.... en.... 
Begrijp ik het goed en woon je nu nog in een koopwoning? En moet die nu verkocht gaan worden? 

Cleo heel veel succes straks. we gaan duimen hoor. 

Lars succes bij de revalidatie.. 
En Fleurtje... waar hangt Fleurtje uit toch, 
Lars, weet jij daar meer van soms? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Yvonne. Ik woon nu nog met dochter in de koopwoning van mij en mijn ex. Hadden afgesproken dat ik hier zou blijven tot ik iets anders had. Hij kon het niet betalen alleen en ik wel. Maar nu kan het huis dus de verkoop in. Heb het ondertussen al een heel eind opgeknapt dus dat scheelt gelukkig. Dit huis is het laatste waarmee we aan elkaar "vast" zitten. Op onze dochter na natuurlijk:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, helemaal duidelijk Nicky... 
Aan de poets dus dan maar, en aan het ordenen en fotoklaar maken, hihi... pffff wat een klus. 
Maar het is voor een goed doel, dus.... aan de slag. 
En ja... minimaal twee makelaars laten komen voor een offerte hoor, en hou het 'inclusief' of 'exclusief'  in de gaten.. .

Luitjes, ik ga er vandoor.... 
Maak er een mooie dag van.
Dag dag.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste makelaar staat vanmiddag al op de stoep. Ben benieuwd wat hij voor een inschatting kan maken. Even gauw het huis door nu dus. Ben nu wel heel blij dat ik al zo vooruit gewerkt heb in huis. En ik zal het goed in de gaten houden Yvonne. Ik vraag mijn vader wel of hij even mee leest voor ik iets onderteken. Extra paar ogen kan geen kwaad:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Had me vanochtend al gemeld bij wie-is-wie, heb hier 8 jaar geleden veel beleefd en aan gehad.Nu wil ik weer mee gaan draaien hier omdat ik langzaam maar zeker de grip op alcohol(-gebruik) ben verloren. Het is welletjes nu en ik hoop dat ik net als vorige keer steun kan vinden hier. heb al een paar vertrouwden gezien! Sowieso fijn om weer te voelen dat ik er niet alleen mee zit.................Vandaag dag 2. Dus nog niet toe aan een weekpact, ik doe het nu nog dag voor dag. Druk genoeg, daar schort het niet aan.Vandaag ook zat te doen en vanavond trainen. Maar daarna kwam altijd de "beloning".....Nu dus niet, moet iets anders gaan verzinnen.

iedereen veel succes vandaag en in het verleden wensten we elkaar dan KMW!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor , gaat wel goed naar omstandigheden , drukke en nuttige zomer gehad 

en was wat forum moe want zit niet alleen hier ook nog op o.a. voor

mijn stemmingsstoornis en nog wat andere luchtigere forums maar

was veel weg & onderweg en nu wordt het weer slechter en dus meer thuis

en dan hiermee weer de draad oppakken ........ leuk dat je er naar vraagt trouwens !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Ja maar ik vind het ook heel leuk om je weer te zien! @MarQ.

Je klinkt goed, dat is mooi. Maar wat is stemmingsstoornis? Dat klinkt alsof bepaalde stemmingen fout zouden zijn of niet mogen. Of bedoel je stemmingswisselingen? 

stemmingsstoornis zo wordt het omschreven en met name de depressieve kant loopt ik mee te kampen , is een combi samen met psychotische klachten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Cleo66:

Welkom sara60, jammer dat je toch de greep weer verloren hebt.  Ben je 8 jaar nuchter geweest of was jij 1 van de weinigen die weer "sociaal" kunnen Drinken? 

Ik vind het forum ook een fijne plek. Veel aan gehad en nog steeds veel steun van. 

Hoi Cleo, kreeg dezelfde vraag zo'n beetje van Knakker en heb deze baentwoord op de Wie-is-wie.

Dacht dus dat ik sociaal kon drinken maar nee dus..........................................Elke dag nieuwe kansen!We gaan er weer voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor vandaag al weer m'n memorabele ding gedaan..
Moest een afspraak maken om andere banden (de goede maat) onder m'n Acadiane te krijgen en nog wat dingetjes. Punt is dat dat
bedrijf in Duitsland zit en de communicatie ook in het Duits gaat. Eerder alles per mail gedaan, dan kan ik op m'n gemak
met een woordenboek erbij een bericht opstellen, maar nu heb ik het per telefoon afgehandeld. Dus direct, zónder
de mogelijkheid van handen en voeten gebruiken, in het Duits de boel regelen. Hoe vaak ik vanmorgen wel niet bijna heb gebeld
maar nog net niet... Eindelijk, om tien voor één (om één uur gaan ze een uur dicht..) de knoop (in m'n maag) doorgehakt...

't Was allemaal in de tijd van een poep en een scheet geregeld.:) Dinsdag kan ik er terecht.
Waar ik me al niet allemaal druk om kan maken...
En m'n Duits is stukken beter dan m'n Frans, en daar heb ik ook wel eens heen gebeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...