bolletje Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 (bewerkt) JodeldejodelJoeghei. Hup jullie bed uit stelletje luiwammesen 't is al bijna 8.00. O ja het is zondag. O goeie morgen strijders van het eerste uur. Hoe hebben jullie geslapen? Ik heb gisteren een beetje te hard gewerkt dus was het vannacht een beetje raak. Minder geslapen. Wat is rusten tussen de middag en kalm leven toch belangrijk voor mij. Vandaag is er jaarmarkt hiero. Ga daar naar toe maar blijf niet al te lang. Gaan jullie nog iets leuks ondernemen lieverds? 9 september 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei bolletje: iJodeldejodelJoeghei. Hup jullie bed uit stelletje luiwammesen 't is al bijna 8.00. O ja het is zondag. O goeie morgen strijders van het eerste uur. Hoe hebben jullie geslapen? Ik heb gisteren een beetje te hard gewerkt dus was het vannacht een beetje raak. Minder geslapen. Wat is rusten tussen de middag en kalm leven toch belangrijk voor mij. Vandaag is er jaarmarkt hiero. Ga daar naar toe maar blijf niet al te lang. Gaan jullie nog iets leuks ondernemen lieverds? Goedemorgen lieve @bolletje had een moeilijke start van de nacht weer zo onrustig korte dutjes steeds wakker daarna sliep ik wel ff 3 half uur door . Dus dat is wel ok geweest . En vandaag ben ik prEcies een maand geleden met die rot oxazepam gestopt ! Mijlpaal! Vandaag hebben onze buren ons uitgenodigd voor een barbecue als ik me goed voel ga ik daar naar toe veel plezier op de jaarmarkt Iedereen een fijne dag @Kannietmeer @Cyclad58 @Deligaf1 @Dis @Eleo31 @Weegschaal81 @Jeshen @Kaida74 En de rest liefs hypertjeee 9 september 2018 bewerkt door Hypertjeee Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 @bolletje en @Hypertjeee Dames! Wat fijn dat jullie er zijn en dat we elkaar mogen bemoedigen er een fijne dag van te maken, zoveel we maar kunnen. Bol: de jaarmarkt klinkt gezellig en druk, en vraag me af wat het voor een markt is. Hyp: IK wens je alle gezondheid toe die je maar kan bedenken. Neem zoveel mogelijk rust en blijf weg van te veel prikkels. Dit is het belangrijkste voor je herstel, waar het ook vandaan komt. Gebruik je nog de 5htp? of ben gestopt omdat het je een rot gevoel gaf? Heel veel sterkte!@Bernice Ik weet dat je vaak leest en wilde je even een dikke knuffel geven en vertellen dat je een ongelooflijk sterke vrouw bent. Diep respect voor hoe hard je bent gegaan met afbouwen en hoe gefocust je dat hebt gedaan. Echt werkelijk heel stoer! @KRCIk zie je op andere plekken wel, maar niet in de huiskamer. Je bent welkom voor een bakkie op de bank hoor! Ik ga vandaag naar mijn nichtje's verjaardag. Kind wordt 14. Helaas kan ik niet zo goed opschieten met broer en schoonzus.... ze zijn zeg maar eigenaardig en vreemd in hun gedrag en ideeën en manier van praten en hebben mij letterlijk een onwelkom gevoel bezorgd en heb hun 10 jaar eigenlijk niet gesproken ( bleek achteraf met mijn ex te maken te hebben). Dus ik vind het spannend om vrijwillig te gaan, maar wilde toch kiezen voor het plezier mijn nichtje te zien en haar aandacht te geven. Ze lijkt echt op mij op die leeftijd ( qua uiterlijk in ieder geval). Dus fingers crossed voor een gezellige middag voor mij Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 14 minuten geleden zei Kannietmeer: @bolletje en @Hypertjeee Dames! Wat fijn dat jullie er zijn en dat we elkaar mogen bemoedigen er een fijne dag van te maken, zoveel we maar kunnen. Bol: de jaarmarkt klinkt gezellig en druk, en vraag me af wat het voor een markt is. Hyp: IK wens je alle gezondheid toe die je maar kan bedenken. Neem zoveel mogelijk rust en blijf weg van te veel prikkels. Dit is het belangrijkste voor je herstel, waar het ook vandaan komt. Gebruik je nog de 5htp? of ben gestopt omdat het je een rot gevoel gaf? Heel veel sterkte!@Bernice Ik weet dat je vaak leest en wilde je even een dikke knuffel geven en vertellen dat je een ongelooflijk sterke vrouw bent. Diep respect voor hoe hard je bent gegaan met afbouwen en hoe gefocust je dat hebt gedaan. Echt werkelijk heel stoer! @KRCIk zie je op andere plekken wel, maar niet in de huiskamer. Je bent welkom voor een bakkie op de bank hoor! Ik ga vandaag naar mijn nichtje's verjaardag. Kind wordt 14. Helaas kan ik niet zo goed opschieten met broer en schoonzus.... ze zijn zeg maar eigenaardig en vreemd in hun gedrag en ideeën en manier van praten en hebben mij letterlijk een onwelkom gevoel bezorgd en heb hun 10 jaar eigenlijk niet gesproken ( bleek achteraf met mijn ex te maken te hebben). Dus ik vind het spannend om vrijwillig te gaan, maar wilde toch kiezen voor het plezier mijn nichtje te zien en haar aandacht te geven. Ze lijkt echt op mij op die leeftijd ( qua uiterlijk in ieder geval). Dus fingers crossed voor een gezellige middag voor mij @Kannietmeer ik ga proberen of ik wel de bbq aan kan, anders kom ik gewoon naar huis. Elke dag de kinderen naar school brengen en halen is al een hele opgave , school met 600 kinderen bijna .. ga maar na hoe druk het is nee ik heb de 5htp niet meer gebruikt mijn lichaam reageert fel op alle soorten medicatie denk ik en lieve woorden van je ik hoop dat we allemaal herstellen de oude worden en nooit meer iets hoeven te slikken ❤️ Veel plezier op feestje van je nichtje , gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 49 minuten geleden zei Hypertjeee: nee ik heb de 5htp niet meer gebruikt mijn lichaam reageert fel op alle soorten medicatie denk ik Goed dat je dat doorhebt. Ook 5htp, ook al is het plantaardig, is gewoon een vorm van medicatie. Het doet iets met je lichaam, en veranderd iets. Trouwens is voedsel daar uiteindelijk net zo goed deel van. Dus kijk goed hoe je lichaam reageert op bekende dingen als suiker, koffie en thee, granen en melk. Dat zijn de risico groepen waar je last van kan hebben. Goed idee de bbq gewoon te proberen. Als het teveel is naar huis gaan, is een goed besluit van te voren, zodat je ook je gezin daarover kan inlichten en het makkelijker is het ook echt te doen. Ik hoop dat het lukt. Misschien kan je trouwens sowieso besluiten om niet de hele tijd te gaan, maar juist te kiezen voor een heel gedoseerd bezoek. Oefenen in het zetten van een gezonde grens, zodat je niet doorgaat totdat je het voelt dat het genoeg is. Soms geeft ons lichaam ( als moeders) veel te laat aan dat het genoeg is geweest. We zijn gewend om door te gaan tot het einde voor onze kinderen ( genetisch zitten we zo gewoon in elkaar) en dus moeten we er beter op letten dat we echt soms moeten stoppen, ook al zijn we nog niet totaal uitgeput. Eerder stoppen is beter. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Hypertjeee: iJodeldejodelJoeghei. Hup jullie bed uit stelletje luiwammesen 't is al bijna 8.00. O ja het is zondag @bolletje Hahaha wat moet ik toch altijd lachen om je vrolijke berichtjes @Hypertjeee veel plezier bij je nichtje. Ik hoop en duim voor je dat het rustig zal gaan en dat ze voor je open staan. En wat @Kannietmeer zegt is een hele goeie! Spreek met jezelf een tijd af. Baken grenzen af. Zo blijft het Voorhout te doen, zonder dat er over grenzen gegaan wordt. Knuffel! Ik ga vanmiddag naar mijn vader! Ik heb hem al een dikke 5 jaar (misschien wel langer) niet gezien vanwege zijn alcohol probleem. Maar mijn ex( nu weer mijn vriend) heeft omwille van de kids wel altijd een beetje contact gehouden. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem.heb gedacht, maar ik trok het niet meer. Hij heeft sinds een jaar of 2 een nieuwe vriendin die heel goed voor hem is en zijn drankprobleem is daardoor een stuk afgenomen. Vlak voor dat we met vakantie gingen heb ik hem voor het eerst sinds jaren weer gesproken. We moesten allebei huilen van blijdschap! Daarna regelmatig een appje of een kort telefoontje. Rustig opbouwen. En vanochtend had ik opeens zoiets van: ik wil naar mijn vader toe! Gebeld, hij was thuis en kon niet wachten . Het de kriebels in mijn buik, zenuwachtig maar kijk er wel naar uit! Ben zo blij dat het nu veel beter met hem gaat en een goede vrouw gevonden heeft! Fijne dag lieve mensen 9 september 2018 bewerkt door Kaida74 Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 8 minuten geleden zei Kaida74: Ik ga vanmiddag naar mijn vader! Ik heb hem al een dikke 5 jaar (misschien wel langer) niet gezien vanwege zijn alcohol probleem. Maar mijn ex( nu weer mijn vriend) heeft omwille van de kids wel altijd een beetje contact gehouden. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem.heb gedacht, maar ik trok het niet meer. Hij heeft sinds een jaar of 2 een nieuwe vriendin die heel goed voor hem is en zijn drankprobleem is daardoor een stuk afgenomen. Vlak voor dat we met vakantie gingen heb ik hem voor het eerst sinds jaren weer gesproken. We moesten allebei huilen van blijdschap! Daarna regelmatig een appje of een kort telefoontje. Rustig opbouwen. En vanochtend had ik opeens zoiets van: ik wil naar mijn vader toe! Gebeld, hij was thuis en kon niet wachten . Het de kriebels in mijn buik, zenuwachtig maar kijk er wel naar uit! Ben zo blij dat het nu veel beter met hem gaat en een goede vrouw gevonden heeft! Lieverd, wat een heerlijk nieuws ! Ik hoop dat het een goede ontmoeting mag zijn en dat je er van genieten kan. X Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 1 uur geleden zei Kannietmeer: Lieverd, wat een heerlijk nieuws ! Ik hoop dat het een goede ontmoeting mag zijn en dat je er van genieten kan. X Dank je wel lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden