Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik duik mijn bed in, 't is weer mooi geweest voor vandaag. Maar toch nog heel even: Lars goede reis, lekker genieten van alles wat er komen gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @NickyLJ80, ik herken t gevoel nog wel alhoewel t voor mij al even geleden is. Mijn dochter is inmiddels 20. Waarvan ik het al 18j (buiten 1 relatie van 6mnd en 1 van 1,5j) op mijn eentje doe. De eerste 3j (dus tot haar 5) ging dochter nog wel om de 14 dagen een weekend naar haar vader en tijdens de vakantie de helft daarvan. Vanaf haar 5j was zagen we hem voornamelijk wanneer t hem paste. Ik werkte fulltime waardoor ze dus al vanaf de kleuterschool in voor- en naopvang zat. Tijdens schoolvakanties ging ze eveneens naar de opvang. Soms kan t niet anders. Ze werd er gewoon aan. Ze vond t niet altijd even leuk maar t was wat het was. Ze leeft nog En ik ook gelukkig! Maar t is lastig NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik ga ook ne keer slapen. Morgen terug werkendag en dochter laatste herexamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ha lieve @Jannigje Joehoe @Lars ik kan je niet vinden Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Veel plezier! @NickyLJ80 ik heb zelf geen biologische kinderen maar 1 kind die mij het dierbaarst van alles en iedereen is gaat een grote verandering meemaken deze week. Ik voel met je mee. NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @fleurtje zomaar en @Reacher zomaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2018 (bewerkt) Ze zijn er zaterdag meteen aan begonnen. Vanmiddag belde ik.nog niet klaar. Hoop dat dit.geen slecht nieuws wordt 27 augustus 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Op 26-8-2018 om 20:17 zei fleurtje: Jullie zijn grappig Ik heb vandaag mijn reisje naar Sardinië geboekt. Whoop whoop! @ZonnigZ Heerlijk @fleurtje, kun je nu al lekker genieten van de voorpret! Reacher en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 Op 26-8-2018 om 12:51 zei Sandro: Zoals mensen die geen rekening houden met mensen die graag buiten naar wat muziek willen luisteren op een mooie avond? Leven en laten leven.... Totdat je zelf er overlast van hebt, dan piep je wel anders. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden