Spring naar bijdragen

Dinsdag 21-8-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Heerlijk zelfs. Luisterboek vergeet ik vaak, maar het is een goede. Genieten van mooie taal (viel me ook meer op) en een mooi verhaal. En dan zo.... hups de slaap in.

geen lichtje mee dus gewone boek lukt ‘s avonds niet in de tent. Maar is helemaal prima dus

En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames en alle andere frummers. 
Wat een rust hier weer. 
Ik heb lekker uitgeslapen, alhoewel, had eigenlijk liever om half zes uitgeslapen wakker geworden, maar ja, 
een mens kan niet alles hebben natuurlijk. 
Het ziet er naar uit dat we weer een heerlijke dag gaan krijgen, 
laten we er maar genieten, want er schijnt kouder weer aan te komen. 
Natuurlijk komt er kouder weer aan want we hobbelen al aardig richting herfst... ;)
Maar goed, eerst vandaag, 21 augustus... daar gaan we een mooie dag van maken
Te beginnen met een bakje
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Ja meis, ik snapte best wel hoe je het bedoelde, maar vind het vaak leuk om te doen of ik 't niet snap. Stom hè?:blush:
Gevolg hiervan is dat mensen soms denken dat ik doe alsof, wanneer ik iets echt niet snap...  tja..

Hihi.... ik had al zo het idee, maar dan kan ik het weer niet laten om.... 
Ik wist wie het zei hoor Kohtje :lol:

Lars, heerlijk vooruitzicht jongen, alleen al van de voorpret lekker genieten... 

Ja Fleur, de echte hitte is weg.... gelukkig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lars:

Over een week zit in aan het ontbijt met uitzicht op zwembad 

Ja, en over drie weken of zo zit je weer aan het ontbijt met uitzicht op ons... :P

Begin je je nu toch wel een beetje te verheugen, Lars? Ik hoop het voor je want daar is vakantie voor bedoeld. Verheugen van tevoren, genieten ter plekke en
nagenieten als je weer met ons zit 'opgescheept'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel wat gezonde spanning @Kohtje maar heb samen met verpleging een lijstje gemaakt wat ik mee moet en ze helpen mij met koffer in pakken. We vliegen maandag al rond half 6 in de morgen. Ik blijf gewoon hier tot mijn beide dochters mij ophalen. Rond 12 uur zijn ze hier en dan naar schiphol. Gaan we met de oudste kop koffie drinken en daarna inchecken en dan gaat de oudste weer naar huis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter is gelukkig heel relax veegt al mijn zorgen zo van tafel. Je hoeft en moet daar niets. Ik wil e dan weer vasthouden aan schemas van hier. Maar zegt ze dan ga je maar een keer niet  s morgens douchen ik gooi je wel in zwembad en dan ben je ook schoon. Alles is daar aanwezig eten en drinken zwembad en we kunnen naar zee. Winkels en terrassen zijn er dichtbij. Ik neem na lang aarzelen toch mijn rolator maar mee die mag mee in het vliegtuig tot we instappen geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen al dat reizen op zo'n ongebruikelijke tijd (midden in de nacht) maakt het bijzonder. Zo zijn wij jaren geleden met ons eerste mini-campertje (die Koh-i-noir heette en
waar mijn Kohtje van afgeleid is) 's avonds naar Calais gereden naar de veerboot naar Dover. Daar hebben we 's nachts op het parkeerterrein bij de veerboten achter
in de auto geslapen (tussen allemaal supergrote campers), wekkertje gezet, 's morgens heel vroeg buiten koffie gezet op een klein brandertje,  broodjes gehaald in het
restaurant dat daar ook was en toen ingecheckt bij de boot.
Die zou om vijf uur 's morgens vertrekken maar dat werd uitgesteld omdat boze Bretonse vissers de haven blokkeerden. Uiteindelijk konden we zo'n vier uur later vertrekken.
Dit alles speelde zich af in februari, vrieskoud en donker.. héél bijzonder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele goede morgen allemaal

Wat een avontuur Koh :)

Lars,
Ik leef met je mee
Wordt vast harstikke leuk op je vakantie
En wat een leuke, lieve dochter heb je :)

Hier een dagje vrij
Straks met wandelvriendin eens lekker gaan stappen
Vriend komt misschien in die tussen tijd behangen
Voel me wel wat bezwaard, want ; Ik flierefluiten, en hij werken
Maar hij, wilde perse niet, dat ik daar mijn wandelafspraak daarvoor zou verzetten
Lief he :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...