bolletje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 BOEH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Boe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Moghu lieverd. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Heerlijk zelfs. Luisterboek vergeet ik vaak, maar het is een goede. Genieten van mooie taal (viel me ook meer op) en een mooi verhaal. En dan zo.... hups de slaap in. geen lichtje mee dus gewone boek lukt ‘s avonds niet in de tent. Maar is helemaal prima dus En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen dames en alle andere frummers. Wat een rust hier weer. Ik heb lekker uitgeslapen, alhoewel, had eigenlijk liever om half zes uitgeslapen wakker geworden, maar ja, een mens kan niet alles hebben natuurlijk. Het ziet er naar uit dat we weer een heerlijke dag gaan krijgen, laten we er maar genieten, want er schijnt kouder weer aan te komen. Natuurlijk komt er kouder weer aan want we hobbelen al aardig richting herfst... Maar goed, eerst vandaag, 21 augustus... daar gaan we een mooie dag van maken Te beginnen met een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen. 1 minuut geleden zei Yvonne: Goedemorgen dames en alle andere frummers. Ben je 't even kwijt, Yvonne? Die andere frummers heten heren. Het is dus: goedemorgen dames en heren. Weet je 't weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hahaha.... je hebt helemaal gelijk Kohtje... maar in dit geval doelde ik met 'dames' op Bol en Lika... en dan blijven er nóg een heleboel andere dames over op het forum, samen met de heren vormen zij de 'andere frummers' ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen dames en heren vandaag een dagje thuis niet helemaal straks naar de longenarts toe voor controle Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ja meis, ik snapte best wel hoe je het bedoelde, maar vind het vaak leuk om te doen of ik 't niet snap. Stom hè? Gevolg hiervan is dat mensen soms denken dat ik doe alsof, wanneer ik iets echt niet snap... tja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Over een week zit in aan het ontbijt met uitzicht op zwembad nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goedemorgen Hier is t maar wat friskes vind ik. Dadelijk es wat doen. Alleen nog geen idee wat juist Hou t recht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Zojuist zei Lars: Over een week zit in aan het ontbijt met uitzicht op zwembad Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: Ja meis, ik snapte best wel hoe je het bedoelde, maar vind het vaak leuk om te doen of ik 't niet snap. Stom hè? Gevolg hiervan is dat mensen soms denken dat ik doe alsof, wanneer ik iets echt niet snap... tja.. Hihi.... ik had al zo het idee, maar dan kan ik het weer niet laten om.... Ik wist wie het zei hoor Kohtje Lars, heerlijk vooruitzicht jongen, alleen al van de voorpret lekker genieten... Ja Fleur, de echte hitte is weg.... gelukkig... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Nog 2 dagen mooi weer @lady jane ga je naar het strand? Ook goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 ha Lars, was het maar waar, ik heb een saunadag gereserveerd al en daar kan ik ook lekker in de zon hoor, maar mijn maatjes doen het al 3 dagen zonder mij op t strand, en daar ga ik dus morgen weer naar toe ook. luxeprobleempjes dus hier Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 17 minuten geleden zei Lars: Over een week zit in aan het ontbijt met uitzicht op zwembad Ja, en over drie weken of zo zit je weer aan het ontbijt met uitzicht op ons... Begin je je nu toch wel een beetje te verheugen, Lars? Ik hoop het voor je want daar is vakantie voor bedoeld. Verheugen van tevoren, genieten ter plekke en nagenieten als je weer met ons zit 'opgescheept'... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Heb wel wat gezonde spanning @Kohtje maar heb samen met verpleging een lijstje gemaakt wat ik mee moet en ze helpen mij met koffer in pakken. We vliegen maandag al rond half 6 in de morgen. Ik blijf gewoon hier tot mijn beide dochters mij ophalen. Rond 12 uur zijn ze hier en dan naar schiphol. Gaan we met de oudste kop koffie drinken en daarna inchecken en dan gaat de oudste weer naar huis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 leuk spannend is gezonde stress Lars, maar ook gezonde stress is stress. Je hebt blijkbaar hele goede mensen om je heen hopelijk kun je het ook een beetje loslaten en je wat gaan verheugen nu? Het gaat vast een mooie week worden. en wij gaan je missen hier Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Mijn dochter is gelukkig heel relax veegt al mijn zorgen zo van tafel. Je hoeft en moet daar niets. Ik wil e dan weer vasthouden aan schemas van hier. Maar zegt ze dan ga je maar een keer niet s morgens douchen ik gooi je wel in zwembad en dan ben je ook schoon. Alles is daar aanwezig eten en drinken zwembad en we kunnen naar zee. Winkels en terrassen zijn er dichtbij. Ik neem na lang aarzelen toch mijn rolator maar mee die mag mee in het vliegtuig tot we instappen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 30 minuten geleden zei Yvonne: Ja Fleur, de echte hitte is weg.... gelukkig... Jij vraagt om kletsen Ik las t wel..t woordje... herfst... Gij gaat ni beginnen eeee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Alleen al dat reizen op zo'n ongebruikelijke tijd (midden in de nacht) maakt het bijzonder. Zo zijn wij jaren geleden met ons eerste mini-campertje (die Koh-i-noir heette en waar mijn Kohtje van afgeleid is) 's avonds naar Calais gereden naar de veerboot naar Dover. Daar hebben we 's nachts op het parkeerterrein bij de veerboten achter in de auto geslapen (tussen allemaal supergrote campers), wekkertje gezet, 's morgens heel vroeg buiten koffie gezet op een klein brandertje, broodjes gehaald in het restaurant dat daar ook was en toen ingecheckt bij de boot. Die zou om vijf uur 's morgens vertrekken maar dat werd uitgesteld omdat boze Bretonse vissers de haven blokkeerden. Uiteindelijk konden we zo'n vier uur later vertrekken. Dit alles speelde zich af in februari, vrieskoud en donker.. héél bijzonder.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) Die moet je afgeven net voor je t vliegtuig instapt. Letterlijk. Dat is toch zo ook met buggy's. Waarschijnlijk mag je dan als één van de eersten ook boarden. Chansaar! 21 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hele goede morgen allemaal Wat een avontuur Koh Lars, Ik leef met je mee Wordt vast harstikke leuk op je vakantie En wat een leuke, lieve dochter heb je Hier een dagje vrij Straks met wandelvriendin eens lekker gaan stappen Vriend komt misschien in die tussen tijd behangen Voel me wel wat bezwaard, want ; Ik flierefluiten, en hij werken Maar hij, wilde perse niet, dat ik daar mijn wandelafspraak daarvoor zou verzetten Lief he Lars en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden