Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 20-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Doorzetters,

We beginnen weer aan een nieuwe week. Iedere dag komen we een stuk dichter bij het normale leven.:)

Gisteren een leuke dag gehad en best wel veel kaartspul gekocht. Toen ik thuis kwam was ik toch weer  helemaal een beetje erg moe. Raar is dat. Dat kunnen toch geen afkickverschijnselen zijn, of wel?

Mensen die een beroerte hebben gehad zijn over het algemeen vaak erg moe, wat dat betreft heb ik erg veel energie, maar nu ff niet. Dat vind ik helemaal niet leuk.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve @bolletje

Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad , over je beroerte wist ik niet... heftig 

ik heb een hele moeilijke nacht gehad , niet geslapen en ik was onrustig van mijn paniekaanval gisteren , nu zweef ik beetje , onrustigheid ...ik ben weer afgevallen .. want ik krijg niet veel binnen in 5 weken tijd ben ik 8 kilo afgevallen

ik weet dat het erbij hoort maar ben bang dat het averechts gaat werken ivm de ontwenning , want ik was al niet zo groot 69 kilo 1.68 en nu ben ik 61 kilo geworden 

Iemand advies wat ik kan doen ? Eten gaat in babyhapjes er in ik probeer twee stuks fruit per dag naar binnen te krijgen

en iemand ervaring met dr vogel passiflora voor het slapen ?

want nu wil ik wel eens rustig in slaap vallen en doorslapen en niet om de half uur wakker en uren wakker blijven 

liefs hypertjeee 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Hypertjeee,

Het hoort er helaas bij, ik ben bijna 15 kilo afgevallen, weeg nog maar 55 kilo en ben 1.70. Ik heb nog steeds geen eetlust maar ben ook nog aan het afbouwen. De spanning en onrust vreten letterlijk aan me. Ik probeer zoveel mogelijk noten te eten om op gewicht te blijven en is nog goed voor je ook;).

Ik zou geen passiflora gebruiken, geef je hersenen de tijd om te genezen. Er is helaas niks wat helpt, heb echt alles geprobeerd, het enige is dus TIJD. "Ooit" komt het goed, vertrouw daar maar op. Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is.

Liefs,

bewerkt door Bernice
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bernice:

Lieve @Hypertjeee,

Het hoort er helaas bij, ik ben bijna 15 kilo afgevallen, weeg nog maar 55 kilo en ben 1.70. Ik heb nog steeds geen eetlust maar ben ook nog aan het afbouwen. De spanning en onrust vreten letterlijk aan me. Ik probeer zoveel mogelijk noten te eten om op gewicht te blijven en is nog goed voor je ook;).

Ik zou geen passiflora gebruiken, geef je hersenen de tijd om te genezen. Er is helaas niks wat helpt, heb echt alles geprobeerd, het enige is dus TIJD. "Ooit" komt het goed, vertrouw daar maar op. Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is.

Liefs,

Lieve @Bernice

wat heb jij gebruikt en hoe lang bouw je nu af ? Hoe ver ben je ermee ?

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Roberto:

Ik ben nu een aantal dagen gestopt met Diazepam na een afbouwperiode van ongeveer 3 maanden, van 5 mg naar 0.
Mijn hoofd wordt met de dag erger, er zit een knellende band om.
Dat is bijna niet vol te houden.

Herkent iemand dit?
Gaat dit weer over?
 

@Roberto wat goed van je ! Heb je naast dat knellende gevoel nog andere dingen ? 

Ik ben niet bekend met diazepam, ik zelf ben gestopt met oxazepam 10mg per dag en de eerste dagen had ik veel last van nek en schouderpijn en licht gevoel in hoofd , wat jij voelt ervaar ik beetje in mijn nek tussen de schouderbladen net of ik iets draag van 50 kilo

 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hypertjeee:

Goedemorgen lieve @bolletje

Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad , over je beroerte wist ik niet... heftig 

ik heb een hele moeilijke nacht gehad , niet geslapen en ik was onrustig van mijn paniekaanval gisteren , nu zweef ik beetje , onrustigheid ...ik ben weer afgevallen .. want ik krijg niet veel binnen in 5 weken tijd ben ik 8 kilo afgevallen

ik weet dat het erbij hoort maar ben bang dat het averechts gaat werken ivm de ontwenning , want ik was al niet zo groot 69 kilo 1.68 en nu ben ik 61 kilo geworden 

Iemand advies wat ik kan doen ? Eten gaat in babyhapjes er in ik probeer twee stuks fruit per dag naar binnen te krijgen

en iemand ervaring met dr vogel passiflora voor het slapen ?

want nu wil ik wel eens rustig in slaap vallen en doorslapen en niet om de half uur wakker en uren wakker blijven 

liefs hypertjeee 

 

Dag Hypertjee,

Je kan ook smoothies maken en gaan drinken misschien? 

En magnesium van Metarelax daar slaap ik ook wat beter door. Dat zou je ook kunnen overwegen om te proberen.

groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

Ik ben nu een aantal dagen gestopt met Diazepam na een afbouwperiode van ongeveer 3 maanden, van 5 mg naar 0.
Mijn hoofd wordt met de dag erger, er zit een knellende band om.
Dat is bijna niet vol te houden.

Herkent iemand dit?
Gaat dit weer over?
 

Hoi @Roberto 

Ik ben ook afgebouwd van de diazepam. Ik heb de sprong van 2,5 Mg naar 0 gemaakt. Het is best te doen, mijn klachten zijn: sneller moe, wat minder eetlust en het vlugger benauwd hebben. Wel slik ik sinds kort een ander soort AD, van de opbouw totaal geen last gelukkig. Ik vind het prima te doen, heb geen enkele moeite met slapen, en het wordt alleen maar beter.

Misschien is de sprong van 5 Mg naar 0 gewoon iets te groot geweest ? Sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve SUPERKANJERS,

Wat hebben sommigen van ons weer een zware dag. En er is niet veel dat ons kan helpen alleen de wetenschap dat het ooit over gaat, maar ja daar hebben we vandaag ook niet veel aan gehad. Waar we wel veel aan hebben is het delen hier want zo weten we dat we niet de enigste zijn. We zetten door, we zijn sterk kanjers echt, we zijn al zo ver gekomen.         Plaatjes Bergbeklimmen

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey lees een wat berichtjes terug en dan zal je zien dat bijna iedereen de gevoelens die jij nu beschrijft ook gehad heeft. Daarom is delen hier zo belangrijk om mensen zoals jij die het nu zo moeilijk heeft, te kunnen steunen. Lees de berichtjes van Jesh. maar eens. Probeer het maar eens. Het rotte is dat we je kunnen steunen maar de pijn die je hebt kunnen we niet overnemen, die moet je alleen dragen. Het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Roberto:

Ik ben nu een aantal dagen gestopt met Diazepam na een afbouwperiode van ongeveer 3 maanden, van 5 mg naar 0.
Mijn hoofd wordt met de dag erger, er zit een knellende band om.
Dat is bijna niet vol te houden.

Herkent iemand dit?
Gaat dit weer over?
 

Dit herken ik absoluut, ik had het eigenlijk al tijdens het gebruik van oxa en bij de afbouw . Daarna ook nog wel , nu Nog af en toe een drukkende pijn onder aan mijn schedelrand . Soort krampende hoofdpijn.

Het moet inderdaad allemaal weer overgaan. En daar blijven we maar van uit gaan!

wie herkent een soort speldenprikjes onder je huid???

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hypertjeee:

@Roberto wat goed van je ! Heb je naast dat knellende gevoel nog andere dingen ? 

Ik ben niet bekend met diazepam, ik zelf ben gestopt met oxazepam 10mg per dag en de eerste dagen had ik veel last van nek en schouderpijn en licht gevoel in hoofd , wat jij voelt ervaar ik beetje in mijn nek tussen de schouderbladen net of ik iets draag van 50 kilo

 

Dat is ook een duidelijke klacht bij mij , spierpijn in nek , schouders en rug , en inderdaad een. Zwaar gevoel alsof er  zware gewichten op je schouders rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Hoi @Roberto 

Ik ben ook afgebouwd van de diazepam. Ik heb de sprong van 2,5 Mg naar 0 gemaakt. Het is best te doen, mijn klachten zijn: sneller moe, wat minder eetlust en het vlugger benauwd hebben. Wel slik ik sinds kort een ander soort AD, van de opbouw totaal geen last gelukkig. Ik vind het prima te doen, heb geen enkele moeite met slapen, en het wordt alleen maar beter.

Misschien is de sprong van 5 Mg naar 0 gewoon iets te groot geweest ? Sterkte 

Welke AD gebruik jij Senna?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ey187:

Ik wordt namelijk depressief ervan....en ook nog eens agressief/paranoïde/doodgedachtes/vervreemd/hele rare angsten.

 

Meer dit herkennen.

Helaas zo herkenbaar lieve Eye!!!Heb ik ook gehad!Zo pittig , soms nig bij de gedachte of dit ooit over gaat.Hou vol , t komt goed!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Ik heb vandaag helaas een dieptepunt bereikt. Na een voor mij zeer teleurstellende gebeurtenis echt compleet door het lint gegaan. Huisarts gebeld, crisisdienst ingeschakeld en uiteindelijk zat ik weer bij Jellinek aan tafel. Het gaat voor mij waarschijnlijk toch een opname worden om de rest van de diazepam onder begeleiding af te bouwen. Die pillen maken me helemaal gek en ik kan de langzame afbouw niet meer alleen aan. En daarna... Tja... Dan wordt het nog een heel lang traject van herstellen en gesprekken. Zucht... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Weegschaal81:

Hoi allen,

Ik heb vandaag helaas een dieptepunt bereikt. Na een voor mij zeer teleurstellende gebeurtenis echt compleet door het lint gegaan. Huisarts gebeld, crisisdienst ingeschakeld en uiteindelijk zat ik weer bij Jellinek aan tafel. Het gaat voor mij waarschijnlijk toch een opname worden om de rest van de diazepam onder begeleiding af te bouwen. Die pillen maken me helemaal gek en ik kan de langzame afbouw niet meer alleen aan. En daarna... Tja... Dan wordt het nog een heel lang traject van herstellen en gesprekken. Zucht... :(

@Weegschaal81 ik wens je heel veel sterkte en succes toe hoop dat het je gaat lukken dan maar met begeleiding misschien is dat het beste voor je 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Eleo31:

Helaas zo herkenbaar lieve Eye!!!Heb ik ook gehad!Zo pittig , soms nig bij de gedachte of dit ooit over gaat.Hou vol , t komt goed!

 

Je held nare gedachtes, die paranoïde gedachten ik weet niet echt hoe ik het uit kan leggen..maar sla echt door in die gedachtes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Ey187:

Je held nare gedachtes, die paranoïde gedachten ik weet niet echt hoe ik het uit kan leggen..maar sla echt door in die gedachtes.

Ja klopt Eye , ik heb hier ook last van dat is echt vreselijk naar, je hoeft mij niets uit te leggen.Hie ver ben jij met de afbouw?

wat zijn jouw lichamelijke verschijnselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Eleo31:

Ja klopt Eye , ik heb hier ook last van dat is echt vreselijk naar, je hoeft mij niets uit te leggen.Hie ver ben jij met de afbouw?

wat zijn jouw lichamelijke verschijnselen?

Oke, ik ben nog niet aan het afbouwen.

Ik zit nu op 6 per dag/tolerantie heb ik wel last vast van.en jij @Eleo31?

En hoe uit zich die paranoïde gedachtes bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...