Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 16-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieverds,

Wat een ellende gisteren, ik weet ook niet meer wat ik moet schrijven om misschien een beetje steun te kunnen bieden, als alleen dat dit niet blijvend is, maar ja daar schiet je nu niets mee op.

Ikzelf heb een paar dagen wat rustiger aan gedaan, omdat ik erg onrustig en met drie dingen tegelijk bezig was. Tussen de middag even een uurtje bijtanken en vandaag proberen weer rustig aan te doen, en dat is wat moeilijker want ik voel me weer wat beter. Dus die rem erop. Verder heb ik weer prima geslapen.

Eleo en Weegschaal, sterkte voor vandaag:rose:

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Eleo31:

Niet geslapen , brrrrrrr last van mijn nek , schouders , en dizzy...Nu vriendin op bezoek, afleiding is wel fjn!

liefs Eleo

Dan slaap je vandaag vast beter , eergisteren had ik nog geen twee uur geslapen vannacht toch wel meer gemaakt wel vaker wakker geworden . Mijn man heeft me gisteren in mij nek en schouders gemasseerd met olijfolie moet zeggen dat t wel iets heeft geholpen

en die dizziness heb ik ook elke dag dat is het engste heb zo afspraak bij de HA wil doorverwijzing naar kno of ct-scan of wat dan ook om alles uit te sluiten 

Ergens van binnen weet ik wel dat het door oxa komt en dat ik zoveel ben afgevallen niet goed eet maar toch

veel plezier met je vriendin laat je even masseren :) 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Deligaf1:

Ik heb buiten de nachtmerries om goed geslapen vanochtend veel last van ontwenning gehad en toch maar gaan werken. 4 uurtjes 1 uurtje extra. Morgen het onderzoek afmaken :( en dan heb ik weekend en op naar de 4mg :)

Weet je ik heb vandaag zo veel gedroomd ik wil ze geen nachtmerries noemen waren gewoon normal dromen werd wel tig keer wakker n als ik dan weer in slaap viel had ik weer gedroomd 

yesss op naar de 4mg !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nacht was beroerd... Kwam voornamelijk door het malen over hoe verder te gaan, na het gesprek gisteren met de verslavingsarts. Ben net nog terug gebeld door de arts en nu wordt een versnelde afbouw toch weer afgeraden omdat ik momenteel zoveel psychische klachten ervaar. Ik vind dit (na veel negatieve dingen over verslavingsartsen te hebben gehoord en gelezen) dan toch wel een positief punt: ze hebben nu wél goed naar mijn situatie gekeken en niet alleen puur medisch gezien... Ook fijn om dit eens te kunnen melden toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Hypertjeee:

Dan slaap je vandaag vast beter , eergisteren had ik nog geen twee uur geslapen vannacht toch wel meer gemaakt wel vaker wakker geworden . Mijn man heeft me gisteren in mij nek en schouders gemasseerd met olijfolie moet zeggen dat t wel iets heeft geholpen

en die dizziness heb ik ook elke dag dat is het engste heb zo afspraak bij de HA wil doorverwijzing naar kno of ct-scan of wat dan ook om alles uit te sluiten 

Ergens van binnen weet ik wel dat het door oxa komt en dat ik zoveel ben afgevallen niet goed eet maar toch

veel plezier met je vriendin laat je even masseren :) 

liefs hypertjeee 

Ja dat Kun je natuurlijk altijd doen! Dan weet je zeker dat het van de oxa komt. In de afbouw ben ik ook heel erg afgevallen, nu is dat er weer bij gekomen. Denk dat je lichaam dan veel energie verbruikt door de verandering.

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Hypertjeee:

Dan slaap je vandaag vast beter , eergisteren had ik nog geen twee uur geslapen vannacht toch wel meer gemaakt wel vaker wakker geworden . Mijn man heeft me gisteren in mij nek en schouders gemasseerd met olijfolie moet zeggen dat t wel iets heeft geholpen

en die dizziness heb ik ook elke dag dat is het engste heb zo afspraak bij de HA wil doorverwijzing naar kno of ct-scan of wat dan ook om alles uit te sluiten 

Ergens van binnen weet ik wel dat het door oxa komt en dat ik zoveel ben afgevallen niet goed eet maar toch

veel plezier met je vriendin laat je even masseren :) 

liefs hypertjeee 

Altijd goed om dingen uit te sluiten! Dan weet je het in ieder geval zeker! Misschien voor jou een geruststelling: ook ik ben nu tijdens mijn afbouw vaak duizelig, eet niet goed en ben ook een paar kilo afgevallen... Logisch gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve mensen,

ik ben weer thuis. Veilig in Nederland. Mijn 8 dagen trip ( 1 dag verminderd door een sterfgeval in de familie) was goed en ik heb alles zonder ernstige afwijkingen doorstaan, doorleefd, gedaan en ervaren. Wel vond ik het moeilijk om te genieten en dat is echt jammer. Ik ben aanwezig geweest en toch kan ik me soms niet aan de indruk onttrekken dat ik soms toch tegelijk afwezig ben. Want ik kan geen gelukkig gevoel meenemen naar een volgende minuut. Alles is super vluchtig en net alsof ik er deels toch zelf nog niet bij ben.

Ik ben blij te zien dat jullie elkaar allemaal hebben kunnen vinden. Vreselijk te lezen wat een hel sommigen van jullie nu doorgaan. Ik vind dat echt heel erg... Ik hoop dat ik jullie weer wat kan steunen de komende tijd.  Ga er mijn best voor doen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kannietmeer:

Dag lieve mensen,

ik ben weer thuis. Veilig in Nederland. Mijn 8 dagen trip ( 1 dag verminderd door een sterfgeval in de familie) was goed en ik heb alles zonder ernstige afwijkingen doorstaan, doorleefd, gedaan en ervaren. Wel vond ik het moeilijk om te genieten en dat is echt jammer. Ik ben aanwezig geweest en toch kan ik me soms niet aan de indruk onttrekken dat ik soms toch tegelijk afwezig ben. Want ik kan geen gelukkig gevoel meenemen naar een volgende minuut. Alles is super vluchtig en net alsof ik er deels toch zelf nog niet bij ben.

Ik ben blij te zien dat jullie elkaar allemaal hebben kunnen vinden. Vreselijk te lezen wat een hel sommigen van jullie nu doorgaan. Ik vind dat echt heel erg... Ik hoop dat ik jullie weer wat kan steunen de komende tijd.  Ga er mijn best voor doen. :heart:

Beste knm,

fijn dat je terug bent, en gecondoleerd uiteraard. 

We hebben elkaar zeker gevonden , zoveel mooie sterke mensen hier ❤️

Liefs hypertjeee 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-8-2018 om 09:03 zei bolletje:

Wat schrijf je nou Jesh? Ik hoor je niet:D:D Toppie meis. ik vind het fijn voor je.:heart:

Ja wie had dat gedacht. Voelde mij zelfs voor het eerst goed met opstaan. Nu nog wat vaker voorkomen aub. Nog twee weken en dan gaan we twee weken op vakantie. Ik heb er zin in. Niks moet, alles kan!

@Hypertjeee @Eleo31 Dat moment komt bij jullie ook. Ik kan het ook niet altijd zeggen nu, maar dit voelde zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Kannietmeer:

Dag lieve mensen,

ik ben weer thuis. Veilig in Nederland. Mijn 8 dagen trip ( 1 dag verminderd door een sterfgeval in de familie) was goed en ik heb alles zonder ernstige afwijkingen doorstaan, doorleefd, gedaan en ervaren. Wel vond ik het moeilijk om te genieten en dat is echt jammer. Ik ben aanwezig geweest en toch kan ik me soms niet aan de indruk onttrekken dat ik soms toch tegelijk afwezig ben. Want ik kan geen gelukkig gevoel meenemen naar een volgende minuut. Alles is super vluchtig en net alsof ik er deels toch zelf nog niet bij ben.

Ik ben blij te zien dat jullie elkaar allemaal hebben kunnen vinden. Vreselijk te lezen wat een hel sommigen van jullie nu doorgaan. Ik vind dat echt heel erg... Ik hoop dat ik jullie weer wat kan steunen de komende tijd.  Ga er mijn best voor doen. :heart:

O lieve schat!

Ten eerste gecondoleerd en sterkte.

Genieten kon je dus niet echt? Wat naar om te lezen. Maar je hebt het doorstaan. Weer een mijlpaal! Zie het zo. De echte intense geluk gaat ook jou bereiken. Zomer 2019 wordt jouw zomer! Dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...