Spring naar bijdragen

Maandag 13 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ja gelijk gedaan maar echt helpen doet het niet. Geeft niks, trekt vanzelf wel weer bij:)

Ben inmiddels in de running voor 2 woningen. Duurt nog even voordat ik wat hoor, maar dan kan het ineens snel gaan. Zit dus al wat rond te kijken qua vloerbedekking bijvoorbeeld maar jeetje, ik kan niet kiezen joh. Vind het maar lastig. Heb ik nooit gehad, was altijd erg besluitvaardig maar ben nu een grote twijfelkont geworden. Niet handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn appartementen dus laminaat en parket begin ik niet aan. Moet betaalbaar blijven (tis een tijdelijke huurwoning) dus pvc of marmoleum is het ook niet. Tapijt of vinyl dus maar had ik bedacht. Mijn oma had het gisteren over tapijttegels. Dat lijkt me eigenlijk wel de makkelijkste oplossing én kan ik zelf leggen. Ook wel handig met katten of kinderongelukjes. Tegel los, poetsen, drogen en weer neerleggen. Maar mijn beeld bij tapijttegels is dat ik dan een soort automatten neerleg. Toch maar eens gaan 'voelen' in de winkel. Ik ken ook niemand die tapijttegels heeft in huis dus ervaringen vragen is ook lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was dus ook mijn gevoel. Maar met katten en jong kind is het wel nog makkelijker te reinigen dan kamerbreed tapijt natuurlijk. En ik kan het zelf leggen, met kamerbreed tapijt gaat dat echt niet. En ik heb geen ondervloer nodig met tegels. Maar ja, dat brede tapijt is wel heel mooi. Ik zei al, twijfelkont hier:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...