Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen weer een nieuwe week Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen Duf hoofd hier zeg. Vijf uur mijn bed uit gemiauwd en daarna nog een uurtje heel vast geslapen. Had beter op kunnen blijven achteraf maar ja. Thuis werken vandaag dus achter de laptop met koffie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen @NickyLJ80 even met je hoofd onder de koude kraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Ja gelijk gedaan maar echt helpen doet het niet. Geeft niks, trekt vanzelf wel weer bij Ben inmiddels in de running voor 2 woningen. Duurt nog even voordat ik wat hoor, maar dan kan het ineens snel gaan. Zit dus al wat rond te kijken qua vloerbedekking bijvoorbeeld maar jeetje, ik kan niet kiezen joh. Vind het maar lastig. Heb ik nooit gehad, was altijd erg besluitvaardig maar ben nu een grote twijfelkont geworden. Niet handig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Kies iets wat onderhoudsvrij is en duurzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Zijn appartementen dus laminaat en parket begin ik niet aan. Moet betaalbaar blijven (tis een tijdelijke huurwoning) dus pvc of marmoleum is het ook niet. Tapijt of vinyl dus maar had ik bedacht. Mijn oma had het gisteren over tapijttegels. Dat lijkt me eigenlijk wel de makkelijkste oplossing én kan ik zelf leggen. Ook wel handig met katten of kinderongelukjes. Tegel los, poetsen, drogen en weer neerleggen. Maar mijn beeld bij tapijttegels is dat ik dan een soort automatten neerleg. Toch maar eens gaan 'voelen' in de winkel. Ik ken ook niemand die tapijttegels heeft in huis dus ervaringen vragen is ook lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Ligt eraan waar je ze koopt. Ben er niet kapot van. Beter vloerbedekking die je makkelijk reinigen kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Nou dat was dus ook mijn gevoel. Maar met katten en jong kind is het wel nog makkelijker te reinigen dan kamerbreed tapijt natuurlijk. En ik kan het zelf leggen, met kamerbreed tapijt gaat dat echt niet. En ik heb geen ondervloer nodig met tegels. Maar ja, dat brede tapijt is wel heel mooi. Ik zei al, twijfelkont hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Tegels goed leggen is ook een vak het was mijn beroep @NickyLJ80 en tapijt vond ik makkelijker leggen dan tegels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 De dag begint voor mij heb het goed vandaag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Oooo oké Lars, ze doen het voorkomen alsof het simpel is. Toch even iets om extra bij stil te staan dus, dank je. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Dagpact: Lars Nietmeer Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Koffie maar om te beginnen... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Bedankt Yvonne, nu kom ik uit bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Het is me nog steeds niet gelukt om de hond te leren om koffie of thee te zetten voor me in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Moghu kanjers, Het regent hier en ik heb gisteren nog m'n vijver een heel eind leeg gehaald. Nou ja we zien wel Verder vanmiddag weer naar de d.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Nog snel een kop koffie pakken lekker @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Nicky kan je niet beter even wachten met zoeken, misschien kan je veel over nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Er staat al aangegeven dat de woning gestoffeerd dient te worden bolletje. Zijn particuliere huurwoningen in de vrije sector. Betekent ook dat ik hem weer kaal moet opleveren. Geen zeil vast laten plakken dus bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen Hier wordt t een natte dag als ik de berichten geloven moet. Laten we hopen dat ze foutzitten want t is jaaaaarmaaaaarkt!! Whoopwhoop!! We eindigen met vuurwerk. Letterlijk. En dat mag niet in t water vallen. Letterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Goedemorgen Slechte dag, mijn vriend heeft het uitgemaakt Was allemaal te ingewikkeld voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Hmm..tapijttegels. Geeft me dat vintage gevoel. I it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Oooh @Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2018 Ik zal hem es ingewikkeld geven! Waar woont die garnaal Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden