Yvonne Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Buiten is het vredig stil, binnen ook. Inmiddels staan koffie en thee klaar. 12 augustus 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Fijn dat er nu stanaard water bij zit! Lekker. Vandaag lekker rust. Niets op de agenda. Lekker dagje samen met man. Hoop op een zonnetje! Succes vandaag. Soof drinkt niets. Dagpact: Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Goeie morgen Von. en SophieS, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Hoi Bol, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Goedemorgen Bol, ook een dagje rust? Jij lekker van die vrije dag genieten Sophie, een beetje zon is prima, als het maar niet zo heet meer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Nee zo heet als van de week trek ik ook slecht. Je zweet als je denkt aan bewegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen net wakker. Veel kramp gehad vannacht bovenop in mijn onderbeen. Wat een vreselijke pijn en niet weg te krijgen. Mama mia was leuk en gezellig. @Kohtje weer thuis fijn. Dagpact: Sophie Lars 12 augustus 2018 bewerkt door Lars Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Goh Yvonne, 't begint hier wel een restaurant te lijken met al die drankjes (alco-vrij, dat wel gelukkig).. straks moet je ook nog met allerlei ontbijtjes aan komen draven. D'r was toch iemand die dat in het verleden elke ochtend deed, ontbijtjes neerzetten?? Maar SophieS, wel een beetje zuinig zijn op Yvonne, hoor. Zet ze water voor je neer en dan zeg je dat je niets drinkt.. 12 augustus 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Goedemorgen. Tweede dag in tent. Gezellige geluiden. Grijs hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Lekker tentkamperen. Makkelijk zeggen als ik er net twee weken camper op heb zitten. Maar tent vind ik ook leuk. Over twee weken weer een Citroënmeeting en dan met de tent. Fijne dag, Lika. Fijne hele vakantie trouwens nog. Had ik je nog niet gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Hé Sophies, ja het gaat hier wel. Gisteren wat hard gewerkt moet het nu eigenlijk rustiger doen. Snap niet dat ik altijd zoveel werk thuis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 9 minuten geleden zei Kohtje: Lekker tentkamperen. Makkelijk zeggen als ik er net twee weken camper op heb zitten. Maar tent vind ik ook leuk. Over twee weken weer een Citroënmeeting en dan met de tent. Fijne dag, Lika. Fijne hele vakantie trouwens nog. Had ik je nog niet gewenst. Las dat er vorige week ook ergens iets was met de eendjes in België ranst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Goedemorgeuuuuh Vandaag niet naar de fitness. Beetje last van t maandelijks ongemak. Eten was lekker gisteren. Dochter was er gene fan van. Indisch ijsje was speciaal. Niet perse iets dat ik nog een keer zou nemen. Morgen is t jaarmarkt hier. Vandaag is er ook al een boel te doen. Dadelijk eens even langs de rommelmarkt om de hoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Wel rustig aan he @bolletje . Je moet nog ff mee se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Grote brand in Antwerpen @fleurtje geen last van? Of woon je daar niet in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Ja Lars, 70 jaar 2cv (=eend, in België =geit).. Fleurtje is een eend... Love her. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 @Reacher, zet vaak wat eten klaar maar ze verzaakt een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lars: Grote brand in Antwerpen @fleurtje geen last van? Of woon je daar niet in de buurt Echt? Ik woon in Antwerpen maar niet in t centrum. In één van de randdistricten. Waar is t juist? Moek ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 In de haven rampenfase is er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: Ja Lars, 70 jaar 2cv (=eend, in België =geit).. Fleurtje is een eend... Love her. Incognito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Zojuist zei Lars: In de haven rampenfase is er Oei Nee dat is niet bij me in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Ik heb ontbijt op bed moeder overste werkt ze is de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Gelukkig @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 12 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2018 Ik drink wel. Maar alleen koffie en water mooi Bol, werk ligt er morgen nog. Zondag rustdag! Beentjes omhoog en relax! Ben trouwens boek van Jan Geurtz aan het lezen. Verslaafd aan de liefde. Heb ik gekocht omdag Bumperjim hem goed vond. Ik ben zo volgzaam soms... Vind Jan een goede schrijver. Ben nog niet heel ver, zal verslag doen als ik hem uit heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden