Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 7-8-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Hoe is het slapen gegaan bij jullie? Een beetje gelukt? Hier goed geslapen. Vandaag heet dus niet veel doen mensen, en rustig aan. Ga zo ff boodschappen doen en dan hier thuis klungelen. Vanmiddag weer naar de d. besteding. Tja ik blijf me goed voelen. Hoop dat dat in het najaar ook nog is. Heb last van een winterdip. Maar heb ieder jaar weer goeie hoop dat het niet meer gebeurd.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @bolletje hier redelijk geslapen. Heb eindelijk de stap genomen om een halve oxazepam te slikken , dus 5mg. Inslapen ging moeilijk ook een angstig gevoel erbij maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en paar uurtjes geslapen. Maar net wakker geworden met een enorme licht gevoel in mijn hoofd , ik voel me ook beetje bibberig , Pff wat een gedoe.  Fijn dat jij goed hebt geslapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Hoe is het slapen gegaan bij jullie? Een beetje gelukt? Hier goed geslapen. Vandaag heet dus niet veel doen mensen, en rustig aan. Ga zo ff boodschappen doen en dan hier thuis klungelen. Vanmiddag weer naar de d. besteding. Tja ik blijf me goed voelen. Hoop dat dat in het najaar ook nog is. Heb last van een winterdip. Maar heb ieder jaar weer goeie hoop dat het niet meer gebeurd.

@bolletje als je last hebt van een winterdip dan kan een daglichtlamp misschien wel helpen. Heb je dat al eens geprobeerd? Ik heb er zelf ook één :) 

Hier een redelijke nacht. 2 keer wakker (klaarwakker!) geweest. En ondanks dat er nu geen herrie in de flat is (weekje stil) ben ik toch erg vroeg wakker (5 uur.... Daarna alleen maar korte slaapjes of licht dromen) 

Nog 1 dag de airco op vol vermogen ;) en dan mag hij voor mijn part met vakantie (gaan wij ook doen as maandag) Als we terugkomen hoop ik dat het niet meer zo heet is. Bleh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gebruik ik al jaren Kai. Nu zelfs het hele jaar door.:)

Nu doorzetten hé Hypertjeeeee? Maar wel rustig aan.

Pffftttt Ey Met dit weer stuiteren? Je schrijft dat je het allemaal niet meer weet. Probeer dat eens te accepteren als dat lukt, misschien word je dan wat rustiger. Heb je al wat gegeten? Dat maakt ook rustig. Neem een warm bad en ga daarna ff op bed liggen. Ja en verder is er niet veel aan te doen. BLIJF GELOVEN DAT HET GOED  KOMT.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bolletje:

Die gebruik ik al jaren Kai. Nu zelfs het hele jaar door.:)

Nu doorzetten hé Hypertjeeeee? Maar wel rustig aan.

Pffftttt Ey Met dit weer stuiteren? Je schrijft dat je het allemaal niet meer weet. Probeer dat eens te accepteren als dat lukt, misschien word je dan wat rustiger. Heb je al wat gegeten? Dat maakt ook rustig. Neem een warm bad en ga daarna ff op bed liggen. Ja en verder is er niet veel aan te doen. BLIJF GELOVEN DAT HET GOED  KOMT.:heart:

@bolletje ja echt doodangsten.ik lig hier helemaal plat op de grond..kan niet meer ontspannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benzohel, hel op aarde. Tegen de avond begint mijn linker hersenhelft weer te suizen als een gek. Heb nu twee dia ochtend en avond en 4 oxa verdeeld over de dag en nog is het niet te doen. 1 oxa in de morgen samen met de dia  misschien die later nemen?

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benzohel op aarde inderdaad kan het niet anders noemen.... Ik zit er ook al een maand of 7 in en het einde is nog lang niet in zicht, het vergt het laatste beetje wat je in je hebt en dat maanden tot jaren. Je weet totaal niet waar je aan toe bent. Wat je moet doen, de ene dag voel je je even goed en dan bam terug in de hel. Soms denk je dat het niet erger kan en dan hoppa wordt het nog erger.

De issues waarvoor je de benzo's kreeg worden op turbo gezet, in mijn geval was dat tinnitus, angsten, depressie. Nou voordat ik in benzohel terecht kwam dacht ik dat mijn leven zwaar was, nooit verwacht wat me nog te wachten stond.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MyBattle:

Benzohel op aarde inderdaad kan het niet anders noemen.... Ik zit er ook al een maand of 7 in en het einde is nog lang niet in zicht, het vergt het laatste beetje wat je in je hebt en dat maanden tot jaren. Je weet totaal niet waar je aan toe bent. Wat je moet doen, de ene dag voel je je even goed en dan bam terug in de hel. Soms denk je dat het niet erger kan en dan hoppa wordt het nog erger.

De issues waarvoor je de benzo's kreeg worden op turbo gezet, in mijn geval was dat tinnitus, angsten, depressie. Nou voordat ik in benzohel terecht kwam dacht ik dat mijn leven zwaar was, nooit verwacht wat me nog te wachten stond.

 

Precies Mybattle, dat heb je perfect omschreven, zo is het mij ook vergaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Hypertjeee:

Jemigggg het is echt zo eng hele tijd gevoel of ik ga vallen ben helemaal bleek wil al de hele dag grijpen naar een oxa maar mag t niet doen ! Hoe lang duurt deze duizeligheid denk je ? @Deligaf1

Ik weet niet hoe lang je slikt en hoeveel. Na 2 a 3 weken als je de laatste vermindering hebt gedaan wordt het wel weer iets beter je kan namelijk ook last krijgen van wave en windows..ook per persoons afhankelijk. 

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Deligaf1:

@karin123 Je slikt oxa en dia, ga je dit helemaal omzetten naar dia?

Was wel de bedoeling, voor de tweede keer, vorig jaar mislukt na een opname. Maar ik twijfel zo erg wat te doen. De Dia maakt de wereld zo donker en duf en de Oxa overlapt elkaar niet genoeg.  Plus die idiote angsten van mij, ik durf haast niets meer ben zo labiel. Mijn zenuwstelsel is totaal overprikkelt, voel het in heel mijn lichaam, ken geen mens om me heen verdragen. Ik weet dat dat het beste is maar ben ook zo bang

De verslavingsarts heb ik niets aan die zei houdt het maar bij de Oxa maar dat is ook geen doen, stabiliseer er niet op en het worden er dan steeds meer. Hij zei ook nog als je bang bent neem er maar een Oxa bij. Maar dat is niet de bedoeling, wie kan je nog vertrouwen? Moet maar op jullie vertrouwen, lijkt me beter.

Heb je een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MyBattle:

Ja 12,5 mg seroquel en 5mg paroxetine @Deligaf1

@Hypertjeee Bij de afbouw, maar tijdens gebruik is het ook veel voorkomend

Ik 100 seroquel xr en 20 citalopram en nog maar 5,2 mg dia.

Eerst had ik die AD niet en het was niet vol te houden, toen op Ad gezet en dat ging goed toen op de psyzijn advies voor tijdens de ontwenning op 20 mg gezet en het gaat me goed af deze 3 weken al 3 mg afgebouwd. en het gaat stukken beter als eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Deligaf1:

Ik weet niet hoe lang je slikt en hoeveel. Na 2 a 3 weken als je de laatste vermindering hebt gedaan wordt het wel weer iets beter je kan namelijk ook last krijgen van wave en windows..ook per persoons afhankelijk. 

@Deligaf1 ik slik eigenlijk sinds 3 weken en dan 10 Mg op de dag heb denk ik 3 dagen 20 Mg omdat ik erg benauwd en angstig was en niet kon slapen . Bouw nu dus af , want het heeft me slechter gemaakt dan beter . Ik had al wat lichte gevoel in mijn hoofd maar nu is het 10 keer zo erg. Ik weet dat ik eigenlijk een hele lage dosering hebt gebruikt en korte periode maar toch is dat spul puur gif ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 Eind is in zicht voor je, dat is mooi... Van waar kom je en hoelang heb je erover gedaan? 

Ik zat eerst op 20mg paroxetine maar het werkte gewoon niet werd er nog depressiever van, toen snel weer terug naar 0 want ik zat er nog niet lang op. Toen ik van 5 naar 0 ging kreeg ik ontwenning die ik er ff niet bij kon hebben dus ik blijf nu maar ff op 5 hangen totdat die benzo's eraf zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...