bumperjim Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Niet gaan zitten niet-drinken. Gewoon iets anders gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 15 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Vandaag geen behoefte gelukkig. Lekker bezig. Zonnig en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Hoe is het Sophie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 19 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Lief dat je het vraagt @Beter, het gaat goed, ben een paar dagen weg. Er word hier wel wat gedronken maar niet veel. Ik kan me goed beheersen. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Net vraagt een vriendin: wijntje? Ik zeg nee, ik lust geeneens wijn. Hahahahaha Die kop. Maar ik bleef neutraal kijken en zei doe maar thee. Ze was zo van de leg dat ze nu ook thee drinkt. Bob, bumperjim en Zonnig reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hahaha, geweldig! Geniet lekker van de thee SophieS reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Brilliant, dat is een prachtig antwoord. Die ga ik onthouden. SophieS reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 4 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Gaat heel goed. Kan mij goed beheersen. Kom weinig langs hier want het is heel druk thuis. Maar ik wou het toch even laten weten. Hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat. Veel lezen over verslavingen helpt trouwens ook heel goed. Man gaat ook heel goed met medicijnen. Hij heeft geen bijwerkingen en de angst dat hij ziek word maakt dat hij er gewoon niet meer mee bezig is. We kregen een uitnodiging voor een groot feest waar we elk jaar heen gaan. Ik was heel benieuwd of hij dan zou gaan vragen of hij even kon stoppen met de pillen of niet wou gaan. Maar hij heeft gewoon ons opgegeven. Hij wil gaan en niets drinken # zo trots op hem! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Fijn om te horen, Sophie! En nu, een week later? Still going strong? Hope so! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 19 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Hoi Beter, ja gaat echt goed. Ik was dus gelukkig niet zover heen als waar ik soms wel bang voor was. Het is echt meer een gewoonte dan een verslaving. Met roken ging het heel anders. Ik ben wat afgevallen, slaap nog steeds af en aan wel goed, niet goed maar dat is al van kinds af aan. Ik voel me in de ochtend wel een stuk frisser. Hoop dat het met de andere ook goed gaat! Lees hier weinig omdat ook niet te veel online meer wil zitten. Boeken lezen en meer naar buiten. Sport ook weer! bumperjim en Beter reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 (bewerkt) Fijn om te horen! 20 september 2018 bewerkt door Beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst 20 september 2018 Top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden