Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goede avond

Dat is dus een dagteller neem ik aan.

Hier ondanks niet slapen wel een lekkere dag gehad. Een beetje wind maakte het wat dragelijker dus lekker gewandeld en even een ice tea op een terrasje gepakt.

Verder wat rommelen in huis en boodschapjes enzo

Geplaatst

Toen ik eind van de middag uit mijn werk kwam had ik het koud en had ik het liefst mijn jas aangedaan. Heb het niet gedaan omdat dat wel een beetje raar zou staan. 

Geplaatst

OK, lady jane, ik hou dan wel niet zo van beachvolleybal, maar ik vind jou wel aardig en weet dat jij een groot liefhebber bent van die sport.
Gefeliciteerd dus me 'je' overwinning. :rose:

Geplaatst
54 minuten geleden zei rosa45:

Toen ik eind van de middag uit mijn werk kwam had ik het koud en had ik het liefst mijn jas aangedaan. Heb het niet gedaan omdat dat wel een beetje raar zou staan. 

Zit je ook in een ruimte met airco? Mijn vrouw heeft op haar werk een vest liggen omdat het daar overdag gewoon koud is. Zetten ze daar ook nog ramen open
om wat warmte binnen te krijgen, gaat die airco nog harder 'werken".. En die airco wordt ergens centraal geregeld, dus ze kunnen er verder niets aan doen.
Ja, iets warms aantrekken dus. Ze (m'n vrouw) is nog steeds niet verkouden of zo. Moet wel een ijzersterk gestel hebben...

Geplaatst

Tuurlijk ik wil gaan slapen en ze laten weer van die rot keffertjes de hele tijd blaffen. Waarom laten mensen dat toch toe?:angry:

En als je dikker bent en met spataderen moet je dan maar jezelf helemaal bedekken? Dan lopen ze ook nog eens met zweetvlekken nee dat is lekker

Geplaatst

9 uur geleden zei Francoise:

Oeps een rechtse hoek . Wat een agressie niet meer, sorry hoor.

Nee maar je kan wel iets aan doen wat past , in plaats van bijna in je nakie over straat te hobbelen 

Ik wil ook even mijn excuses naar jou maken Francoise, ik was wel heel direct en kort door de bocht. Ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik niet van oordelen hou. Ben meer van leven en laten leven. Maar met mijn opmerking heb ik zelf ook een hard oordeel gegeven dus ben net zo schuldig daaraan. Reden? Warmte, irritatie? Sorry dus!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...