Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 18-7-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen supervechters,

Heb vannacht heel goed geslapen en pas om 7 uur wakker, dus moet ik moet opschieten. Mensen schrijf hé als je het moeilijk hebt of ff niet meer ziet zitten. Het is maar tijdelijk. Accepteren en doorgaan.  We kunnen heel veel meer dan dat we denken. Echt.

Bernice ga je vandaag proberen om even uit bed te komen? Dat zou ik ontzettend knap van je vinden meis.

Klaag, zeur, huil, lach, wees boos, het mag hier allemaal.

Later kanjers:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allen,

Ook ik heb een tijd niets geschreven omdat ik bang was een zeur te zijn. Ik wil niet weer alleen maar negatief zijn, maar ook eens anderen willen helpen en kunnen zeggen dat het de goede kant op gaat. Niet weeeer advies, raad en steun vragen......

Maar toch ben ik er weer. Nu iedereen aangeeft toch je hart te luchten, durf ik het aan. 

Het gaat dus nog steeds ellendig hier. Eigenlijk steeds ellendige. Zit nu op 3 mag lora en ben opgenomen, omdat het thuis echt niet meer ging. Eerst dacht ik nog den dikke terugval van de BO, maar inmiddels bang voor ontwenning lora

Mijn ergste klachten zijn de onrust/spanning in mn lijf en het gevoel gek te worden. Vooral dat laatste weet ik niet hoe mee on te gaan anders dan de lora nemen. Ik ben zo verdrietig, maar ook dat helpt natuurlijk niet. 

Ik ga nu ontbijten, maar kim wellicht later terug. 

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik heb vannacht helemaal niet geslapen. Het ging zo goed, maar nu even niet. Zit er nu ook even volledig door. Er was ook helemaal geen aanleiding voor. Gewoon wakker gebleven. Nu slaat de onrust weer toe en is mijn vertrouwen weg. Snap er niets van. Geen gepieker, geen gemaal, maar gewoon klaar wakker. 

Doorbijter, sterkte! Hopelijk helpt de opname je en krijg je daar steun bij de lora ontwenning. En blijven schrijven hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyclad58, niet slapen is zo ellendig. Kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen weg is. Maar 1 nacht niet slapen, betekent echt niet dat je terug bij af bent. Echt niet!! Gebruik je nog quetiapine? Ken je metarelax? Dat is er ook om beter te slapen. Misschien is dat een steuntje in de rug.

Zelf heb ik inmiddels heel wat slaapmedicatie erbij, want slapen hier is drama. Bij iedereen trouwens. En zo gesprek met de psychiater. Ga weer beginnen met ad. Hoop dat dat de scherpe kanten van de onrust weg haalt en ik daarna kan beginnen met afbouwen. Ga de verslaving zo voor t eerst bespreken, ben heel benieuwd wat de psychiater voor advies heeft.

Ik zit er zelf trouwens ook helemaal doorheen. Vooral omdat de kinderen nu ook vakantie krijgen en ik dus niet thuis ben en weer niks kan. Zo verdrietig en schuldig. Hoe doen de andere moeders en vaders dat deze vakantie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei doorbijter:

Cyclad58, niet slapen is zo ellendig. Kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen weg is. Maar 1 nacht niet slapen, betekent echt niet dat je terug bij af bent. Echt niet!! Gebruik je nog quetiapine? Ken je metarelax? Dat is er ook om beter te slapen. Misschien is dat een steuntje in de rug.

Zelf heb ik inmiddels heel wat slaapmedicatie erbij, want slapen hier is drama. Bij iedereen trouwens. En zo gesprek met de psychiater. Ga weer beginnen met ad. Hoop dat dat de scherpe kanten van de onrust weg haalt en ik daarna kan beginnen met afbouwen. Ga de verslaving zo voor t eerst bespreken, ben heel benieuwd wat de psychiater voor advies heeft.

Ik zit er zelf trouwens ook helemaal doorheen. Vooral omdat de kinderen nu ook vakantie krijgen en ik dus niet thuis ben en weer niks kan. Zo verdrietig en schuldig. Hoe doen de andere moeders en vaders dat deze vakantie?

Lieve allemaal, 

ja niet slapen is echt zo naar , gisteren ook maar 1 uur. Vannacht weer beter.Het is allemaal nog een gevolg van....Het medicijn waar we rust voor mochten ontvangen heeft zich nu tegen  ons gekeerd.Maar ons lichaam gaat de balans weer vinden , het kost alleen zoveel tijd. Tijd in deze is onze grootste vijand.Maar eens zal het beter worden daar strijden we voor lieverds.Ons lchaam is aan het healen.Bljbdat mensen weer durven te schrijven dankzij Bolletje.Wie heeft ervaringen met voedingssupplementen , lees daar zoveel verschillende verhalen over. wel of niet gebruiken.????Ik slik van natuurarts: vit D omega capsules magnesium , vit c en E ( deze tijdelijk) mlatonine voor slapen en q max een vitaminesupplement .

zer m op allemaal !

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei doorbijter:

Cyclad58, niet slapen is zo ellendig. Kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen weg is. Maar 1 nacht niet slapen, betekent echt niet dat je terug bij af bent. Echt niet!! Gebruik je nog quetiapine? Ken je metarelax? Dat is er ook om beter te slapen. Misschien is dat een steuntje in de rug.

Zelf heb ik inmiddels heel wat slaapmedicatie erbij, want slapen hier is drama. Bij iedereen trouwens. En zo gesprek met de psychiater. Ga weer beginnen met ad. Hoop dat dat de scherpe kanten van de onrust weg haalt en ik daarna kan beginnen met afbouwen. Ga de verslaving zo voor t eerst bespreken, ben heel benieuwd wat de psychiater voor advies heeft.

Ik zit er zelf trouwens ook helemaal doorheen. Vooral omdat de kinderen nu ook vakantie krijgen en ik dus niet thuis ben en weer niks kan. Zo verdrietig en schuldig. Hoe doen de andere moeders en vaders dat deze vakantie?

@doorbijter Mij hebben ze ook op een AD gezet ik ben er blij mee dat ik dat heb gedaan zeker op langer termijn na de afbouw. Ik voel me rustig maar ook weer niet meer z’n gevoel dat de onrust niet de overhand neemt. En daarbij kan ik mijn dagelijkse activiteiten beter doen. 

Als het bij mij niet goed gaat mag ik seroquel ophogen soort escape pil voordat je terug gaat naar de benzo’s indien nodig werkt het bij mij goed. 

Welke slaap medicatie heb je erbij gekregen en op hoeveel dia zit je nu? Hopelijk gaat het snel beter met je.

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei doorbijter:

Cyclad58, niet slapen is zo ellendig. Kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen weg is. Maar 1 nacht niet slapen, betekent echt niet dat je terug bij af bent. Echt niet!! Gebruik je nog quetiapine? Ken je metarelax? Dat is er ook om beter te slapen. Misschien is dat een steuntje in de rug.

Zelf heb ik inmiddels heel wat slaapmedicatie erbij, want slapen hier is drama. Bij iedereen trouwens. En zo gesprek met de psychiater. Ga weer beginnen met ad. Hoop dat dat de scherpe kanten van de onrust weg haalt en ik daarna kan beginnen met afbouwen. Ga de verslaving zo voor t eerst bespreken, ben heel benieuwd wat de psychiater voor advies heeft.

Ik zit er zelf trouwens ook helemaal doorheen. Vooral omdat de kinderen nu ook vakantie krijgen en ik dus niet thuis ben en weer niks kan. Zo verdrietig en schuldig. Hoe doen de andere moeders en vaders dat deze vakantie?

Ja, ik heb nog quetiapine 12,5 mg. Helpt doorgaans wel wat, maar afgelopen nacht dus niet. 

@doorbijter, welke slaapmedicatie heb je? Alleen lorazepam of ook nog andere? 
Heb je al eerder AD gehad en welke krijg je nu? Na een paar weken zal de AD wel gaan werken en het kan inderdaad de scherpste randjes eraf krijgen. 
Ik hoop oprecht dat je snel herstelt en weer terug kan naar je gezin. Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal 

Het is even geleden dat ik actief was op het forum

Maar ben weer terug

Had even rust nodig om te focussen op mezelf en de afbouw

 

Ik kan met trots zeggen dat ik inmiddels van de 8mg lorazepam nu op 4 lorazepam zit

Het is een verschrikkelijke hel geweest maar het is me gelukt

En ik ben er echt heel trots op

Ik heb dagelijks ontwenningsverschijnselen maar ben er inmiddels aan gewend 

Hoe is het met jullie nu? 

Groetjes Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Ik heb vannacht helemaal niet geslapen. Het ging zo goed, maar nu even niet. Zit er nu ook even volledig door. Er was ook helemaal geen aanleiding voor. Gewoon wakker gebleven. Nu slaat de onrust weer toe en is mijn vertrouwen weg. Snap er niets van. Geen gepieker, geen gemaal, maar gewoon klaar wakker. 

Doorbijter, sterkte! Hopelijk helpt de opname je en krijg je daar steun bij de lora ontwenning. En blijven schrijven hoor!

Hey @cyclad58

Ben terug van weg geweest

Wat vervelend dat je niet hebt geslapen

Hoe is het verder? 

Gr lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei doorbijter:

Goedemorgen lieve allen,

Ook ik heb een tijd niets geschreven omdat ik bang was een zeur te zijn. Ik wil niet weer alleen maar negatief zijn, maar ook eens anderen willen helpen en kunnen zeggen dat het de goede kant op gaat. Niet weeeer advies, raad en steun vragen......

Maar toch ben ik er weer. Nu iedereen aangeeft toch je hart te luchten, durf ik het aan. 

Het gaat dus nog steeds ellendig hier. Eigenlijk steeds ellendige. Zit nu op 3 mag lora en ben opgenomen, omdat het thuis echt niet meer ging. Eerst dacht ik nog den dikke terugval van de BO, maar inmiddels bang voor ontwenning lora

Mijn ergste klachten zijn de onrust/spanning in mn lijf en het gevoel gek te worden. Vooral dat laatste weet ik niet hoe mee on te gaan anders dan de lora nemen. Ik ben zo verdrietig, maar ook dat helpt natuurlijk niet. 

Ik ga nu ontbijten, maar kim wellicht later terug. 

Fijne dag allemaal

Hoi hoi

 

Ik herken veel van je verschijnselen 

Ik kom van 8 mg lorazepam af 

Zit nu inmiddels op 4mg

 

Ik ken alle ontwenningsverschijnselen en in het begin was ik ook bang voor alle verschijnselen. Dat is heel normaal 

Het komt echt goed 

Accepteer alles wat erbij komt kijken het komt door de afbouw en komt echt goed

Ik snap dat je verdrietig bent het is ook niet niks

Ik heb ook mijn goede en slechte dagen

Het komt echt goed hou vol

Je kunt het! 

Als je vragen hebt of wil kletsen of je hart luchten kun je me altijd een berichtje sturen

 

Groetjes lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lynn86:

Hey @cyclad58

Ben terug van weg geweest

Wat vervelend dat je niet hebt geslapen

Hoe is het verder? 

Gr lynn

Ha @Lynn86, goed je hier weer te zien!

Knap dat je je hoeveelheid Lorazepam hebt weten te halveren! De rest gaat ook wel lukken, maar neem je tijd! 
Goed ook dat je de verschijnselen hebt geaccepteerd. Dat is voor velen (ook voor mij) een moeilijk punt. Je wilt er zo graag tegen vechten, maar vechten heeft geen zin. 

Met mij gaat het na bijna 8 maanden geen Lorazepam over het algemeen goed, al had ik inderdaad vannacht een zero night en daardoor heb ik vandaag geen goede dag. Verder werk ik al weer een paar maanden 100% en komt het plezier in dingen weer terug. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Ha @Lynn86, goed je hier weer te zien!

Knap dat je je hoeveelheid Lorazepam hebt weten te halveren! De rest gaat ook wel lukken, maar neem je tijd! 
Goed ook dat je de verschijnselen hebt geaccepteerd. Dat is voor velen (ook voor mij) een moeilijk punt. Je wilt er zo graag tegen vechten, maar vechten heeft geen zin. 

Met mij gaat het na bijna 8 maanden geen Lorazepam over het algemeen goed, al had ik inderdaad vannacht een zero night en daardoor heb ik vandaag geen goede dag. Verder werk ik al weer een paar maanden 100% en komt het plezier in dingen weer terug. 
 

Wat ontzettend fijn zeg

En wat knap dat je weer 100 % kan werken

Het moet vast een geweldig gevoel zijn om het plezier en mooie weer te gaan zien

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest omdat mijn haarzakjes en talkkliertjes zijn ontstoken ik heb hiervoor een zalf gekregen fusidinezuur een Anti-biotica.

Ik vroeg de huisarts of dit in mijn bloed terecht kwam omdat een anti-biotica vermeden moest worden tijdens afbouw. Hij zij ik kan niet zeggen of dit wel in je bloed komt maar er is een mogelijkheid maar dat zal wel nihil zijn. Dit aan de apotheker gevraagd maar die konden ook nog geen antwoord geven maar ze zouden dit uitzoeken.

iemand hier ervaring mee?

@Kannietmeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Ik heb vannacht helemaal niet geslapen. Het ging zo goed, maar nu even niet. Zit er nu ook even volledig door. Er was ook helemaal geen aanleiding voor. Gewoon wakker gebleven. Nu slaat de onrust weer toe en is mijn vertrouwen weg. Snap er niets van. Geen gepieker, geen gemaal, maar gewoon klaar wakker. 

Doorbijter, sterkte! Hopelijk helpt de opname je en krijg je daar steun bij de lora ontwenning. En blijven schrijven hoor!

Had ook hetzelfde voor deze nacht. Ben dan maar effe naar de sterren gaan kijken. 

Raar, je bent moe maar jouw brein zegt " ik wil ni slapen" lol. 

Verder geen eetlust. 

Angst, kwaadheid, rust, onrust, piekeren, rust, niet kunnen stilzitten, hoofdpijn... nice... bedankt aan de arts die me ooit Xanax voorschreef. Heb blijkbaar geluk dat ik de langwerkende versie neem ( retard) omdat die wat minder nevenwerkingen heeft bij afbouw... je kan dat dus niet met diazepam afbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei PanicGirl:

Had ook hetzelfde voor deze nacht. Ben dan maar effe naar de sterren gaan kijken. 

Raar, je bent moe maar jouw brein zegt " ik wil ni slapen" lol. 

Verder geen eetlust. 

Angst, kwaadheid, rust, onrust, piekeren, rust, niet kunnen stilzitten, hoofdpijn... nice... bedankt aan de arts die me ooit Xanax voorschreef. Heb blijkbaar geluk dat ik de langwerkende versie neem ( retard) omdat die wat minder nevenwerkingen heeft bij afbouw... je kan dat dus niet met diazepam afbouwen. 

Ha @Panicgirl, ja, dat is echt hopeloos. Ik ben na zo'n nacht de hele dag uit het lood geslagen. 

Succes met het afbouwen van de Xanax! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer even. Dagprogramma afgelopen, visite weg, dus nu weer even tijd om bij te lezen.  

Ik slik al jaren 15 mg mirtazapine voor t slapen, maar hier slaapt iedereen bagger en ik dus ook, en heb ik na een week prometazine (anti-allergiemiddel) en risperdal (ap) erbij gekregen en slaap ik weer als een trein. Alleen de hele week al als een zombie over de gangen hier, bijwerkingen. Dus vannacht voor t eerst een halfje risperdal.

En morgen start ik met lexapro , ad. Ook vast weer hele fijne bijwerkingen van, dus vandaar dat ik nog even blijf. De hoop is idd dat ik hierdoor iets meer rust vind en de scherpe randjes eraf gaan. En dan gewoon met z'n allen op vakantie. Daar werken we naartoe in ieder geval. En na de vakantie gaan we pas afbouw lorazepam bespreken. 

Metarelax gebruik ik trouwens ook. Heb ook t gevoel dat t wel iets doet, dus ga ik er maar mee door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Deligaf1:

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest omdat mijn haarzakjes en talkkliertjes zijn ontstoken ik heb hiervoor een zalf gekregen fusidinezuur een Anti-biotica.

Ik vroeg de huisarts of dit in mijn bloed terecht kwam omdat een anti-biotica vermeden moest worden tijdens afbouw. Hij zij ik kan niet zeggen of dit wel in je bloed komt maar er is een mogelijkheid maar dat zal wel nihil zijn. Dit aan de apotheker gevraagd maar die konden ook nog geen antwoord geven maar ze zouden dit uitzoeken.

iemand hier ervaring mee?

@Kannietmeer

grrrr. :angry:

Nou ik durf er mijn spaargeld op te zetten dat het wel in je lichaam komt. Hoeveel weet ik natuurlijk niet. Maar ik zou als ik jouw was zilvercolloidaalzalf proberen. Verschillende merken, prima product en werkt goed. 
Ik zou me eerlijk gezegd afvragen wat echt de oorzaak is van de ontstekingen, of dat het gewoon benzo ontwenning is. Huid doet rare dingen in benzo ontwenning. Fusidine is tegen schimmels, Antibiotica tegen bacterien.  ( in mijn ogen heeft de dokter gedacht: hup, zware zalf erop en gaan met die banaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei doorbijter:

Daar ben ik weer even. Dagprogramma afgelopen, visite weg, dus nu weer even tijd om bij te lezen.  

Ik slik al jaren 15 mg mirtazapine voor t slapen, maar hier slaapt iedereen bagger en ik dus ook, en heb ik na een week prometazine (anti-allergiemiddel) en risperdal (ap) erbij gekregen en slaap ik weer als een trein. Alleen de hele week al als een zombie over de gangen hier, bijwerkingen. Dus vannacht voor t eerst een halfje risperdal.

En morgen start ik met lexapro , ad. Ook vast weer hele fijne bijwerkingen van, dus vandaar dat ik nog even blijf. De hoop is idd dat ik hierdoor iets meer rust vind en de scherpe randjes eraf gaan. En dan gewoon met z'n allen op vakantie. Daar werken we naartoe in ieder geval. En na de vakantie gaan we pas afbouw lorazepam bespreken. 

Metarelax gebruik ik trouwens ook. Heb ook t gevoel dat t wel iets doet, dus ga ik er maar mee door. 

Hi!

Ik neem ook Metarelax en de psy zei dat het zeker kon helpen bij afbouw benzo en ook opbouw ad. En dat is ook zo ondervind ik. Het is geen wondermiddel maar alle beetjes helpen. In dit geval magnesium en vit. B dus no problem. Ik neem er 1 in de ochtend en 1 in de avond. Helpt bij spierkrampen enz enz.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PanicGirl:

Hi!

Ik neem ook Metarelax en de psy zei dat het zeker kon helpen bij afbouw benzo en ook opbouw ad. En dat is ook zo ondervind ik. Het is geen wondermiddel maar alle beetjes helpen. In dit geval magnesium en vit. B dus no problem. Ik neem er 1 in de ochtend en 1 in de avond. Helpt bij spierkrampen enz enz.

 

Succes!

Magnesium is het mineraal dat de Glutamatenreceptoren blokkeert, wat dus leidt tot meer ontspanning.  Glutamaten zijn de tegenhanger van GABA. GAbA zegt: rustig rustig, Glutamaten zeggen: Go go go! Op het moment dat glutamaat op de receptor terecht komt, moet eerst de magnesium verdwijnen voordat de actie aan gaat. Wat dus een dempend effect heeft. Ik heb wel gelezen dat te vaak magnesium nemen ook kan lijden tot gewenning in je lichaam, waardoor je lichaam zelf minder magnesium uit voedsel gaat opnemen. Op  het moment dat je dan stopt met magnesium nemen, zijn er verhalen bekend van mensen die in ontwenning terecht kwamen, als van een benzo. Dan heb je dus ineens een acuut magnesium tekort. Wees dus enigszins voorzichtig en wissel af met magnesium rijk voedsel te vermeerderen in je voeding, zoals bijvoorbeeld mijn favorieten: donkere chocolade ( jaja!!) bananen, noten, vette vis, veel groene bladgroenten etc. Als je deze dingen veelvuldig eet is af en toe ook bijvoeden met een supplement ( hoop ik) minder bepalend voor je lichaam. 

Mijn waarschuwing is het belangrijkste... Het feit dat mijn arts het mij nu ook laat slikken, zegt niet dat hij echt weet wat hij doet. Dat ze niet snappen hoe ziek je bent van ontwenning is een feit en dat ze denken dat magnesium geen kwaad kan, wil voor mij niet zeggen dat het zo is, gezien de mensen die er wel last van hebben gekregen toen ze willen stoppen met suppletie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed Bernice. Doe wel lekker rustig aan hé? We zijn verslavingsgevoelig en als we ergens een kick van krijgen slaan we door. Onze remmen werken niet goed. Maar nogmaals toppie kanjer.

K.N.M. heb de kefir binnen wijfie en ja hoor, m'n stoelgang is gelijk verbeterd.

Welkom terug Panic girl en Doorbijter. Volgens mij vergeet ik wat mensen.

Hartstikke fijn dat weer meer mensen wat van zich laten horen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Hartstikke goed Bernice. Doe wel lekker rustig aan hé? We zijn verslavingsgevoelig en als we ergens een kick van krijgen slaan we door. Onze remmen werken niet goed. Maar nogmaals toppie kanjer.

Lieve Bol. De meesten van ons zijn niet verslavingsgevoelig, maar zijn afhankelijk geworden, lichamelijk!!, van een middel dat binnen de kortste keren onze hersenen had aangepast. Gebrek aan informatie en argelozen artsen hebben hier voor gezorgd. Niet de hang naar een pilletje. Ik weet dat er mensen zijn die het misbruiken, maar meer nog zijn er mensen die echt denken dat omdat de dokter het voorschrijft het wel goed zit. En dan blijk je ineens bedrogen uit te komen.
Persoonlijk werken mijn remmen voor stimulerende middelen of juist rustgevende middelen super goed, en denk ik ook dat dit geld voor velen hier op het forum zoals @Bernice en @Cyclad58 ....

Sorry Bol: ik weet dat je het goed bedoeld, maar het is in mijn beleving juist heel pijnlijk als iemand zou denken  dat ik verslaafd was aan de pillen, omdat ik daar gevoelig voor was. Ik zou zelfs nooit het woord verslaafd in de mond nemen, omdat het in mijn ogen iets totaal anders is, dan wat er in mijn leven  speelde. (technisch gebeurd er hetzelfde in je lichaam, geestelijk en emotioneel is het een wereld van verschil).

Voor jouzelf echt kan ik me indenken dat dit soort dingen spelen, omdat jou achtergrond net wat anders is dan die van mij. Dus voor sommige kan het ook wel waar zijn natuurlijk

Overigens heeft de kefir mijn buik wel echt geholpen denk ik. Ik vind het alleen niet te pruimen wat ik heb gemaakt. Met kokosmelk heb ik het gedaan, en redelijk vette melk, omdat ik hoopte dat het yogurt-achtig zou worden. Nou... het is iets dunner en ik vind het echt behoorlijk vies en het went nog niet. Het smaakt naar bedorven kokosmelk ja. Maar ben er wel superblij mee dat mijn buikpijn eindelijk behoorlijk overwonnen lijkt voor dit moment. Samen met mijn dieet en de kefir hoop ik dat zo te houden.
Gebruik jij het nu ook weer Bol?

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik gebruik het ook weer K.N.M. maar kefir moet een beetje opgang komen, dus duurt het even voordat het dikker wordt heb ik begrepen, de mijn was de eerste dag geschift, allemaal kleine klontjes.

Ik maak er s' ochtends een smoothie van dan is het nog wel te pruimen maar inderdaad het is niet lekker.

Hé lieve Coco:lips: Fijn dat je ff binnen komt wippen hier.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...