Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 juni 2018


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Wat voel jij je naar Spirit, vervelend !

Snel mail versturen voor morgen en dan het nare gevoel er maar laten zijn zonder te gaan vechten.
Jammer dat je zoon je niet  vertrouwt, lijkt me frusterend omdat jij weet dat het wel kan. Tegelijkertijd; ik vind het knap hoe hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen kind!
Hopelijk lukt het steeds een beetje meer zijn vertrouwen weer terug te winnen.

 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit, heb met je te doen.  Lijkt me vreselijk als er zo over je ged8 word , terwijl je je leven gebeterd hebt . Geen oude wonden openrijten dat heb je niet verdiend, als ik he zo lees . Sterkte en oefen is wat meer in Nee zeggen meid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit :rose::lips:

 

Goede avond. Mij is het te warm nu ik ben bekaf. Totaal nergens zin in. Gelukkig helemaal niets dit weekend zelfs niet met mijn kanjer. Hij had veel verplichtingen en ik heb geen zin om mee te gaan. 

 

Fijne avond. 19.000 stappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Antoinnette:

Goedemorgen lieve mensen

Dagpact

Nietmeer

Lars

Rapilos

Francoise

Antoinnette

Wat is het toch heerlijk wakker worden zo met de stralende zomerzon buiten

Ik heb het even niet gevolgd jij was toch opgenomen? Wel fijn om te horen dat je zo lekker van de zon kan genieten! Hoop dat het dus allemaal weer goed gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom nog ff op de dagdraad kijken en lees net jouw verhaal @spirit. Het maakt me echt boos! Jij staat altijd voor je kinderen en kleinkinderen klaar, als ze je niet vertrouwen dan vragen ze je maar niet om op te passen. En 11 uur is veel te laat, en hoezo de kleine laten eten in de snackbar omdat ze niet bij jou wil eten. Hoop dat je die gemene dingen los kunt laten, en niet gaat malen. Goed dat je niet drinkt!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Gypsy:

@Lars Hoe gaat het met je turbo rollator? Al gepimpt? :lol: En mij al ingehaald met de stappen. Sta ondertussen op 20000. Nog even een beetje actief geweest ondanks mijn vermoeidheid. Nu is de bank echt mijn beste vriend:(

superrollator.jpg

Jazeker @Gypsy even nieuwe banden erom gelegd muziek erop koffie mee en mijn telefoon 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...