NickyLJ80 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Allemachtig spirit, wat een verhaal . Kan je niet adviseren maar ik snap dat het even 'op' is nu. Komt ook wel veel op je af. Sterkte Probeer een beetje lief voor jezelf te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Wat voel jij je naar Spirit, vervelend ! Snel mail versturen voor morgen en dan het nare gevoel er maar laten zijn zonder te gaan vechten. Jammer dat je zoon je niet vertrouwt, lijkt me frusterend omdat jij weet dat het wel kan. Tegelijkertijd; ik vind het knap hoe hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen kind! Hopelijk lukt het steeds een beetje meer zijn vertrouwen weer terug te winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Sterkte spirit, weet even niet wat te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 En volgende week willen ze weer uit en mag je weer opdraven @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @spirit, je zoon weet toch wel hoe zijn moeder er in dronken toestand uitziet (en hoe dat ruikt..)? Dan had hij, toen hij z'n dochtertje ophaalde, toch kunnen zien (en ruiken) dat hij er naast zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Een beetje gelukt, @Lars, de zinnen verzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Ja @Kohtje is gelukt het hakt hier er bij de meesten toch wel in ook personeel ze zeurde nooit klaagde nooit het is zoals het is zei ze altijd. Misschien moet ik daar eens een voorbeeld aan nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Tja, ieder is zoals ie is. Maar soms is het wel mooi om te proberen om iemand die je als een soort voorbeeld ziet, in elk geval probéren na te volgen... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @spirit, heb met je te doen. Lijkt me vreselijk als er zo over je ged8 word , terwijl je je leven gebeterd hebt . Geen oude wonden openrijten dat heb je niet verdiend, als ik he zo lees . Sterkte en oefen is wat meer in Nee zeggen meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Spirit Goede avond. Mij is het te warm nu ik ben bekaf. Totaal nergens zin in. Gelukkig helemaal niets dit weekend zelfs niet met mijn kanjer. Hij had veel verplichtingen en ik heb geen zin om mee te gaan. Fijne avond. 19.000 stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 12 uur geleden zei Antoinnette: Goedemorgen lieve mensen Dagpact Nietmeer Lars Rapilos Francoise Antoinnette Wat is het toch heerlijk wakker worden zo met de stralende zomerzon buiten Ik heb het even niet gevolgd jij was toch opgenomen? Wel fijn om te horen dat je zo lekker van de zon kan genieten! Hoop dat het dus allemaal weer goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @Lars Hoe gaat het met je turbo rollator? Al gepimpt? En mij al ingehaald met de stappen. Sta ondertussen op 20000. Nog even een beetje actief geweest ondanks mijn vermoeidheid. Nu is de bank echt mijn beste vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Lekker slapen. Lieve @spirit sterkte voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Ik kom nog ff op de dagdraad kijken en lees net jouw verhaal @spirit. Het maakt me echt boos! Jij staat altijd voor je kinderen en kleinkinderen klaar, als ze je niet vertrouwen dan vragen ze je maar niet om op te passen. En 11 uur is veel te laat, en hoezo de kleine laten eten in de snackbar omdat ze niet bij jou wil eten. Hoop dat je die gemene dingen los kunt laten, en niet gaat malen. Goed dat je niet drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 10 uur geleden zei Gypsy: @Lars Hoe gaat het met je turbo rollator? Al gepimpt? En mij al ingehaald met de stappen. Sta ondertussen op 20000. Nog even een beetje actief geweest ondanks mijn vermoeidheid. Nu is de bank echt mijn beste vriend Jazeker @Gypsy even nieuwe banden erom gelegd muziek erop koffie mee en mijn telefoon Bob, nancy en Gypsy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Nog droge afmelding van gisteren (Vergeet het steeds ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 21 minuten geleden zei rapilos: Nog droge afmelding van gisteren (Vergeet het steeds ) Niet meer doen dan, @rapilos, dat afmelden. De dag gaat na het afmelden toch óók nog gewoon door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 3 uur geleden zei Lars: Jazeker @Gypsy even nieuwe banden erom gelegd muziek erop koffie mee en mijn telefoon Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden