bolletje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Ai bolletje dit raakt me ff heel hard. Ik heb liefst dat niemand ziet hoe moeilijk ik het heb, dat klopt. Als ze vragen : hoe gaat het? Zal ik altijd zeggen : goed, ookal verga ik op dat moment van pijn. Ik vind me zelf zwak, een aansteller, terwijl ik eigenlijk goed genoeg weet dat het niet zo is. Ik blijf ook altijd doorgaan ookal kan ik niet meer. Heb alweer nog niets geslapen en de ontwenningsverschijnselen zijn toch heftig. Stuipen, brandende benen, smaakverandering, tintellende tong, voze lippen. Zodra ik probeer te ontspannen gaat mijn lijf in overdrive. De paniek heb ik een beetje kunnen onderdrukken. Ik weet niet hie lang ik dit moet volhouden. Als het nog een paar nachten is, zet ik door, maar als het nog een maand zulke nachten zijn ..... Dat kan ik niet. Goeie morgen Theelichtje en de rest, Ja je bent zo alert om te vluchten (ook al hoeft dat niet) omdat je je nu heel kwetsbaar voelt dat, zodra je je ontspant je lichaam zich verzet. Met medicatie voel je dat niet. jouw lichaam reageert op jouw gedachten, daar moet het veranderen. Meestal ontstaan die gedachten in het verleden toen je nog een ukkie was en het valt dan niet mee om dit nu te veranderen. Misschien eens nadenken om daarvoor een therapie te volgen? IK moet zo weg, werken maar blijf vandaag als je kan veel hier komen, schrijf en deel dan ben je niet alleen. Een virtuele arm om je heen meis, overal komt een eind aan ook aan deze periode, en doorzetten hé?. 20 juni 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theelichtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Bedankt @bolletje Ik ga straks even naar de druglijn bellen. Maar ik moet ook onder de scanner en dat zie ik niet echt zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 @Theelichtje hoe was het bij de huisarts? Heb je kunnen slapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goeiemorgen allen, Roerige nacht gehad, dus die vergeten we maar snel. We fijn dat er af en toe wél een goede nacht tussen zit idd. Vandaag een rustige dag. Moet alleen mijn poezen laten vaccineren. (ivm pension tijdens verbouwing. ik heb binnenkatten en hebben nog nooit een vaccinatie gehad. Gezonde beessies ) Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Goedemorgen Ik heb goed kunnen slapen wel de laaste tijd last van nachtmerries. Gisteren een goed nieuws gekregen van het GGZ. Ik sta op de wachtlijst voor EMDR hoeft geen indicatie te hebben voor een PTSS. Alleen een korte intake wat er behandeld moet worden De 27e gesprek bij de psychiater overwegen om met een SSRI te starten en de seroquel te minderen. En hopelijk dan ook verder te gaan taperen met de diazepam. Kaida74 en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Dag allemaal, Mij valt iets op, ik heb al een tijdje last van buikklachten. Arts al voor bezocht, niets te vinden. Bij Liz @Kannietmeer las ik ook al iets over buikklachten. Ik heb het niet aldoor, maar de laatste dagen is het weer bal. Ik vraag me af of benzo ontwenning (of destijds het benzogebruik) tot PDS (prikkelbare darm syndroom) kan leiden. Wie kan daar iets zinnigs over zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 9 uur geleden zei Deligaf1: Goedemorgen Ik heb goed kunnen slapen wel de laaste tijd last van nachtmerries. Gisteren een goed nieuws gekregen van het GGZ. Ik sta op de wachtlijst voor EMDR hoeft geen indicatie te hebben voor een PTSS. Alleen een korte intake wat er behandeld moet worden De 27e gesprek bij de psychiater overwegen om met een SSRI te starten en de seroquel te minderen. En hopelijk dan ook verder te gaan taperen met de diazepam. laat je ons weten wat de EMDR als resultaat heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 6 minuten geleden zei Mereltje: laat je ons weten wat de EMDR als resultaat heeft? Ofcourse Mereltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 3 uur geleden zei Cyclad58: Dag allemaal, Mij valt iets op, ik heb al een tijdje last van buikklachten. Arts al voor bezocht, niets te vinden. Bij Liz @Kannietmeer las ik ook al iets over buikklachten. Ik heb het niet aldoor, maar de laatste dagen is het weer bal. Ik vraag me af of benzo ontwenning (of destijds het benzogebruik) tot PDS (prikkelbare darm syndroom) kan leiden. Wie kan daar iets zinnigs over zeggen? ik weet het ook niet.... ik denk dat het niet PDS is, maar wel een overgevoelig darmstelsel. Denk dat het gewoon verder moet genezen, want darmklachten zijn wel heel veel voorkomend bij benzo-ontwenning. Na 3 dagen flinke buikbijn sinds zaterdag, is het vandaag weer minder.... behoorlijk weg ... niet perfect. Ik kan er ook mijn vinger niet op leggen. Heb je wel eens een kweek laten doen? Daar zit ik over te denken namelijk nu... ben ook op zoek naar antwoorden. Ook denk ik aan een natuurarts of orthomoleculair getrainde arts te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Hé kijk nou eens, Dis wat ben je vroeg op kerel. W.b. de ontlasting. Daar heb ik ook last van. Ik kan ooit, als ik net geweest ben, een paar min. daarna weer moeten. Altijd last van nog net geen diarree, soms ongelukjes. Dacht eerst dat dat kwam door het herseninfarct of de medicatie daarvoor. Maar het kan ook komen van het stoppen van pammen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden