Spring naar bijdragen

Woensdag 20 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nietmeer:

Kohtje bedankt voor de wijze woorden, het beschrijft precies waar het over gaat.

Het zijn geen wijze woorden, Nietmeer. Ik probeer 't juist simpel te houden.
Nou bén ik nogal simpel, maar m'n hersens maken het vaak erg ingewikkeld. Waardoor ik mezelf vaak niet snap.
Vreemd genoeg (viel me ook vaak op na shares in meetings) snapten anderen me met grote regelmaat beter dan ikzelf.
Moest ik achteraf aan een ander vragen wat ik nou eigenlijk bedoelde... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best apart @Kohtje. Want ik was juist aangenaam verrast van je kraakheldere uitleg. Ik weet heel vaak niet hoe ik iets verwoorden moet en verval dan in breedvoerigheid. Ja, mijn brein maakt t dan allemaal onnodig ingewikkeld of niet meer transparant. Je post trof mij zeer. Dus bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje ik beschouw empathie en het vermogen om inzichten zo aan een ander over te brengen dat diegene dat begrijpt en ook bedoeling voelt spreken van wijsheid. Ik vind niet dat dat een hiërarchies verschil maakt tussen de twee partijen maar wel een talent dat niet een ieder bezit. Mag je toch gewoon blij mee zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via een burnout gestopt met verdoven, drank, (te) veel werk. Voelde als weer opnieuw leren lopen. Hele kleine stapjes. En geduld, acceptatie. Moeizaam proces hoor. Maar ook prima, omdat ik zie dat het me wat oplevert en doordat ik nu anders met mezelf en de mensen om me heen kan omgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...