Kohtje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 1 uur geleden zei Nietmeer: Kohtje bedankt voor de wijze woorden, het beschrijft precies waar het over gaat. Het zijn geen wijze woorden, Nietmeer. Ik probeer 't juist simpel te houden. Nou bén ik nogal simpel, maar m'n hersens maken het vaak erg ingewikkeld. Waardoor ik mezelf vaak niet snap. Vreemd genoeg (viel me ook vaak op na shares in meetings) snapten anderen me met grote regelmaat beter dan ikzelf. Moest ik achteraf aan een ander vragen wat ik nou eigenlijk bedoelde... Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Best apart @Kohtje. Want ik was juist aangenaam verrast van je kraakheldere uitleg. Ik weet heel vaak niet hoe ik iets verwoorden moet en verval dan in breedvoerigheid. Ja, mijn brein maakt t dan allemaal onnodig ingewikkeld of niet meer transparant. Je post trof mij zeer. Dus bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Kohtje ik beschouw empathie en het vermogen om inzichten zo aan een ander over te brengen dat diegene dat begrijpt en ook bedoeling voelt spreken van wijsheid. Ik vind niet dat dat een hiërarchies verschil maakt tussen de twee partijen maar wel een talent dat niet een ieder bezit. Mag je toch gewoon blij mee zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Hele dag les gegeven en gisteren tot 20.00 uur gewerkt en toch alles gedoseerd en zo dat ik nu niet bekaf ben. Zeeeeeer tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Dat klinkt fijn Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 (bewerkt) Van harte Nietmeer! En ja, het is fijn. Een jaar geleden kon ik me nog niet voorstellen ooit weer normaal te kunnen werken. Zo zie je maar... het kan verkeren. 20 juni 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Zo is dat Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 1 uur geleden zei Lika: Hele dag les gegeven en gisteren tot 20.00 uur gewerkt en toch alles gedoseerd en zo dat ik nu niet bekaf ben. Zeeeeeer tevreden. Wat fijn Lika, hoe heb je dat gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Via een burnout gestopt met verdoven, drank, (te) veel werk. Voelde als weer opnieuw leren lopen. Hele kleine stapjes. En geduld, acceptatie. Moeizaam proces hoor. Maar ook prima, omdat ik zie dat het me wat oplevert en doordat ik nu anders met mezelf en de mensen om me heen kan omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 En vandaag en gisteren heb ik geaccepteerd dat het twee drukke intensieve dagen zouden worden. En verder hoefde ik niet veel van mezelf. Dat werkt. Armpje om mezelf heen... slaap lekker! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Dat pad loop ik nu ook. Compassie, helpende gedachten.... Maar ben er nog lang niet, net weer 2 dagen uitgeput met veel lichamelijke klachten die denk ik ookdoor stress komen. Toch weer teveel gedaan zonder goede rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 20 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2018 Vandaag droog gehouden! Lkkr aan de (ijs)thee geweest en heerlijk gewandeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Vergeten af te melden gisteren Bij deze dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden