Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 mei 2018

Lars

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Etty:

Ik ben ook steeds wakker om 5 uur Fleur,  Maar wel vanaf een uur of 11 onafgebroken slapen,  wat een heerlijkheid! Een nu al bijna twee uur bij bewustzijn, dat is ook fijn:)

Uurgggllll...ik ben jaloers! Ik zou supergraag eens een keer doorslapen maar ik moet er elke nacht zeker één keer uit om te plassen. 

Die nachtnanny vermoordt toch niemand op t einde of zo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loopfietske is super! 

Zeker beter dan zo een houten hamertje met blokjes die je door zo van die gaatjes moet slaan. Kan me herinneren dat ik dat ooit voor mijn dochter kocht. Ni bijster slim want die sloeg haar nichtjes met de hamer. Het hielp niet dat de nichtjes dan gillend wegliepen en ze het daardoor nog leuker vond. :face-icon-small-shocked:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter is net 20 geworden :).

Kinderen krijgen is zo een romantisch idee he. Vind ik toch..een klein dropje van jezelf en de persoon van wie je houdt. Zo lief en schattig tot het de oren van je hoofd krijst :D. En dat voor de eerste 20 jaar.

Mijn dochter wou er ook vroeg aan beginnen maar heb haar gezegd dat ze toch maar beter nog wat wacht. 

Ze wil alleen geen bevalling meemaken. Dat vindt ze dan weer goor. Wat dubbel is want ze studeert vroedkunde..t is een rare die dochter van mij.

Kids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...