Spring naar bijdragen

Zondag 13 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! @fleurtje Bruine bonencake klinkt net zo lekker als spruitjes donuts.  

:o ik heb plots inspiratie voor je 22 mei taart :D :lips: 

@Lars: niet alle moeders zijn MoederdagWaardig :brokenheart: 

Ik ben gisteren uit eten geweest met mijn zus vanwege Moederdag. Mijn moeder is vorig jaar overleden. Mijn pleegmoeder heb ik een bloemetje gezonden. Maar zij verdient veel meer.

Alle moeders hier met ingewikkelde kindliefdes vandaag sterkte. 

 

f5d4deb4fedf9f694351acb93357b0e4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei jopie:

Hoewel prestatie me geen drol doet.... verbetering betekent wel dat je sterker wordt, meer kan. En dat vind ik dan weer wél fijn. Het bepaalt hoe ver ik veilig "de rimboe" in kan. 

Afgelopen jaar zat ik tegen de 6 min/km aan te hangen. Kwam maar niet vooruit, werd maar niet beter. Dacht dat ik aan mijn grens zat. Ook goed maar toch...

Afgelopen maanden wat adviezen opgevolgd en.....zonet, na de laatste rustperiode, voor het eerst de 3.5 gehaald. Vanuit het niets, gewoon door rust. 

Ik ben zo blij! Actieradius weer iets groter!

Ongelooflijk wat zon lijf kan en doet als je het de juiste training, maar ook vooral voldoende rust geeft. 

Zo hey, dat is serieus snel! Mag ik vragen welke adviezen dat zijn? Ben zelf ook in training.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben verwend vandaag. Geef geen drol om Moederdag , commercieel gedoe, maar mijn kinderen hebben zelf een schub gemaakt ( dacht al, waar is alle olijfolie en de suiker toch? Sering van de buren was opeens ook al zo kaal...) en bloemen gekocht. Dat is heel erg lief en ik moet zeggen.... ik heb net gedoucht en ben nu heerlijk zacht en zoet. :lol:

Rust in huis hier. Wat zalig. Wat fijn. Ga wat lezen en wat opruimen verder. 

En @fleurtje ik maak wel eens een droge sladressing van noten. Zo lekker! Geroosterde hazelnoten of amandelen. Fijn maken en dan met wat zout, knoflookpoeder. Dat door de sla. HEERLIJK!u

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei jopie:

Ik denk dat, naast interval en kracht toevoegen, die je vast wel kent, de belangrijkste twee deze waren: 

Duidelijk onderscheid tussen (hele) langzame duurloop (hf rond 65% van hfmax) en echte (niet te lange, maar wel echt snel) tempotraining/interval training.  Alles daartussenin is qua trainingseffect waardeloos en vreet slechts je spieren op. Kan lekker zijn maar heeft geen trainingseffect. 

Rust. Rust. En nog een keer rust. In mijn geval dus toevoegen rielekst fietsen en zwemmen ipv  6 dagen in de week rennen. 

Interessant, thnx. 

Ik "doe meestal maar wat". Op gevoel. Soort van interval-achtig. En vlak voor een wedstrijd doe ik dan een paar lange duurlopen voor de inhoud.

Ik weet m'n max hartslag niet. Maar 65% zal neerkomen op ongeveer 100 denk ik. Ik kan wel ongeveer aanvoelen met welk tempo ik dat bereik. Maar misschien eens een keer een hartslagmeter aan schaffen. Loop jij met een hartslagmeter?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Kinderen plus kleinkinderen geweest allemaal
Hoewel ik lees dat veel mensen moederdag niet leuk vinden, moet ik bekennen dat ik het wel heel leuk vind
Zo vaak zie ik mijn kinderen niet, dus ja, voor mij is het gewoon feest

bewerkt door rapilos
spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei jopie:

Begin maar eens met 4 a 5 dagen voor een wedstrijd niets @Sandro    denk dat je van dat effect je al de pleuris schrikt. Grappig he? 

Ja dat klopt. Lastig is dat he? Contra intuïtief. Je moet echt uitgerust aan zo'n wedstrijd beginnen. 

Vroeg naar bed ook de dag ervoor. De avond vantevoren al beginnen met goed eten. Ik vind de voorbereiding altijd leuk. Bijna leuker dan de wedstrijd zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...