Momentum Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zondag iedereen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen frummers. Stilletjes nog hier, iedereen aan het uitslapen? In ieder geval staan koffie en thee klaar inmiddels. Geen zon nog, maar wat niet is kan komen. Het is overigens volkomen windstil, ik zie werkelijk geen blaadje aan de bomen bewegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Das stilte voor de storm Von. voor vanavond. Goeie morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen allemaal. Super slechte nacht gehad heel veel wakker denk telkens aan die man. Vandaag maar even aan de wandel praten met mijn sponsor. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Jullie ook een goedemorgen Bolletje, Gypsy, Harald en Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Wat gaan jullie vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik ga lekker wandelen met mijn sponsor. Even mijn verliefdheid bespreken en weer met de voeten op de vloer want ik moet natuurlijk uit gaan kijken voor triggers. Kijken wat hij te zeggen heeft en of hij me weer even op het pad kan krijgen zonder mijn hoofd in de wolken. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen en een fijne dag gewenst allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Er komt nu regen aan maar later misschien ook even wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Eerst zo douchen is een nieuwe bij de thuiszorg mooie jonge meid dus beter kan het niet op zondagochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik ga onkruid wieden, lekker een eind met de hond wandelen en kasten uitmesten, oftewel: proberen zoveel mogelijk overbodig spul in dozen te zetten om morgen weg te brengen. Jij ook een goedemorgen Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Klinkt goed Lars. En dat klinkt wel heel actief Yvonne. Kast uitmesten ja moet ik ook nodig doen. Allemaal van die 'ikhoopdatikerooitnoginpas' broeken enz Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik hou niet zo van nieuwe mensen maar ja soms moet dat ik ga douchen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen. Plannen voor de dag? Slapen! Als ik @Yvonnes plannen zie, ben ik al moe vanmiddag de stad in voor cadeau inspiratie. Woensdag zijn de kinderen jarig. Best handig, in de meivakantie. Dagpact: Momentum Harald Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact: Momentum Harald Quinn Kohtje 29 april 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hier verwachten ze de hele dag regen ook. Dus lekker naar buiten gaat het niet worden. Kasten uitmesten vind ik ook wel een goede. Staat hier nog enorm veel troep van ex in de kasten. Dat kan prima in dozen en naar zolder natuurlijk. Ik zie het wel. Rustig aan is ook wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik zou willen dat ik m'n broeken uit de jaren '80 nog had.. daar pas ik nu wel weer in. Dan zou ik 'retro-dun' geweest zijn i.p.v. retedun.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Vanmiddag bij m'n moeder op de koffie. Daar heb ik vandaag eigenlijk niet veel zin in. Dus zal het wel hartstikke gezellig worden. Dat is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Goedemorgen. Wilde dat ik kon opruimen. Mijn man en ik zijn er allebei slecht in. Fijne combi.... @Lars ga je bewust niet op het dagpact? ik ga zo naar de sportactiviteiten van mijn jongste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Oh alsjeblieft niet zeg Nee hij heeft geen zin om het mee te nemen maar weggooien mag niet. Hij heeft een beetje last van bewaarziekte. Wat moet je met cd's als je geen cd-speler hebt bijvoorbeeld. Of 64 bierglazen. Of 3 koeltassen. Of 7 oude wegenkaarten. Of...nou ja je snapt het vast Lika en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 15 minuten geleden zei Quinn: [....] vanmiddag de stad in voor cadeau inspiratie. [...] Nou las ik hier toch tot driemaal toe: vanmiddag de stad in voor cadeau aspirine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 9 minuten geleden zei Kohtje: Nou las ik hier toch tot driemaal toe: vanmiddag de stad in voor cadeau aspirine. Hahaha.... ik lees ook zo vaak iets anders dan wat er staat. Als ik hier inlog bijvoorbeeld, dan moet ik mijn 'schermnaam' vermelden, en elke dag weer lees ik 'scheldnaam'... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 17 minuten geleden zei Lika: @Lars ga je bewust niet op het dagpact? Ik twijfel Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Freud zou hiervan smullen Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden