bolletje Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Goeie morgen toppers, Niet lachen hoor maar nou lees ik al een tijdje over windows en kan wel een beetje raden wat dat is. Een soort positieve opvlieger maar dan langer of zo Ja nou vraag ik nog zo, niet lachen Dadelijk weer lekker aan het werk bij ontzettend lieve mensen die de hele dag willen knuffelen. Hebben allemaal een niet aangeboren hersenletsel, de een wat meer dan de ander, maar ze zijn allemaal zo eerlijk, heel puur en echt. Ik ben gelukkig. Kaida74, Ikdoeertoe en Cyclad58 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikdoeertoe Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen toppers, Niet lachen hoor maar nou lees ik al een tijdje over windows en kan wel een beetje raden wat dat is. Een soort positieve opvlieger maar dan langer of zo Ja nou vraag ik nog zo, niet lachen Dadelijk weer lekker aan het werk bij ontzettend lieve mensen die de hele dag willen knuffelen. Hebben allemaal een niet aangeboren hersenletsel, de een wat meer dan de ander, maar ze zijn allemaal zo eerlijk, heel puur en echt. Ik ben gelukkig. Je bent altijd zo vrolijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Pfffff ik heb zo mega vast geslapen vannacht dat ik wakker werd met een bonkende hoofdpijn. Ik gooi mijn ''window'' even dicht vandaag en ga in mijn wave(je?) zitten. Ze duf als een konijn. Heb ook niks op de planning staan, dus lekker een dagje cocoonen. @Kannietmeer Fijn om weer wat van je te lezen Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Pfffff ik heb zo mega vast geslapen vannacht dat ik wakker werd met een bonkende hoofdpijn. Ik gooi mijn ''window'' even dicht vandaag en ga in mijn wave(je?) zitten. Ze duf als een konijn. Heb ook niks op de planning staan, dus lekker een dagje cocoonen. @Kannietmeer Fijn om weer wat van je te lezen Fijne dag allemaal! Jouw wave zou voor mij een mega window zijn! Maar klaag niet: 4.5 uur vast geslapen. Daarna lichtjes af en toe wat. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Dag mooie vriendjes en vriendinnetjes. In een jaar afbouw en herstel denk ik dat ik voor het eerst dus echt merk dat ik vooruit ga in de richting van 'normaal'. Wankel en verminderde energie, maar deze week was gewoon echt minder slecht dan voorheen. Ik heb net de vriezer ontdooit en schoon gemaakt.... Dat ging dan redelijk goed, maar wel jammer dat ik de tips niet meer kon herinneren om het makkelijker te maken, behalve de pan met warm water in de vriezer zetten. Totdat ik bij het laatste stukje was en al best lang bezig.... de föhn!! Natuurlijk!! Dus het laatste stukje ging ineens veel makkelijker en sneller. Ben wel trots op mijzelf en voel me aardig moe al, dat dan wel. Nu op de bank met een bakje frambozen waar ik mijzelf mee ga verwennen. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Eet smakelijk, het is je gegund KNM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 2 uur geleden zei Jeshen: Jouw wave zou voor mij een mega window zijn! Maar klaag niet: 4.5 uur vast geslapen. Daarna lichtjes af en toe wat. Fijne dag! @Jeshen Ben wel erg veel wakker geweest tussendoor hoor (had ik er niet bij verteld ;-) ) Denk dat ik slaapjes van anderhalf, max 2 uur geslapen heb. Maar die waren dan ook meteen knock out. Werd zo raar wakker... Wel bijzonder hè, dat iedereen het op zijn eigen manier ervaart. Wat voor de één een window is is voor de ander een wave. Ik heb mijn raam half open staan hihihi Ben vandaag toch nog even buiten geweest en heb mijn schuurtje wat opgeruimd, zodat mijn e-bike er nu ook in kan. (die stond in de gang bij de voordeur, niet zo handig ;-) 2 klagende pubers!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 1 uur geleden zei Kannietmeer: Dag mooie vriendjes en vriendinnetjes. In een jaar afbouw en herstel denk ik dat ik voor het eerst dus echt merk dat ik vooruit ga in de richting van 'normaal'. Wankel en verminderde energie, maar deze week was gewoon echt minder slecht dan voorheen. Ik heb net de vriezer ontdooit en schoon gemaakt.... Dat ging dan redelijk goed, maar wel jammer dat ik de tips niet meer kon herinneren om het makkelijker te maken, behalve de pan met warm water in de vriezer zetten. Totdat ik bij het laatste stukje was en al best lang bezig.... de föhn!! Natuurlijk!! Dus het laatste stukje ging ineens veel makkelijker en sneller. Ben wel trots op mijzelf en voel me aardig moe al, dat dan wel. Nu op de bank met een bakje frambozen waar ik mijzelf mee ga verwennen. @Kannietmeer dat zijn goede berichten!!!!! Hou vol en zet door! Kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 (bewerkt) @Kannietmeer Kijk dat willen we horen, ben blij voor je!!! Ik zit nu trouwens op 3,5 lora en bouw af met 0,25 per week. Maar ik wil wel gaan microtaperen straks. Denk toch dmv tapering strip. Ookal voel ik me ''goed'' Ik merk wel trillende handen en voel de cut wel ondanks dat het dus wel gaat. Toch raar dat iedereen zo verschillend is. 25 april 2018 bewerkt door MyBattle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Yes Ikdoeertoe fijn dat je gereageerd hebt toppie. Heb je zin om met ons mee te draaien? Je bent niets verplicht hoor, maar ik zou het wel leuk vinden. wacht, even iets ujt m'n toveren. Ikdoeertoe, Jordi en Cyclad58 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden