Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Captcha, zie je draadje net een goed gesprek met de oncologe gehad. Ik mag in principe tot ergens in juni wegblijven. Dan weer de gebruikelijke controles, onderzoeken. Een enorm fijne arts, die ook altijd volop belangstelling naar de patienten heeft over de " rest" van hun leven. Zo, de middag is nu voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Lente gelezen en geantwoord. Fijn en rustige middag gewenst aan jou, en aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Naar psycholoog geweest moeilijk gesprek veel frustratie dus wat zeg ik ik ga vanavond ook niet naar de aa. Net of ik iemand anders daar mee heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Beste moment om wel te gaan hè @Lars, maar dat weet je zelf ook wel. Sterkte jongen, psychologenbezoek kan verschrikkelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Sterkte Lars, en zeker gaan hoor. Je kent vast het gezegde wel.. Er zijn twee momenten om naar de aa ( ca, na etc) te gaan. 1. Als je er veel zin in hebt 2. Als je er helemaal geen zin in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Mag ik deze delen? LEREN VLIEGEN Ik was bang om alleen te zijn, totdat ik leerde om van mijzelf te houden. Ik was bang om te falen, totdat ik realiseerde dat ik alleen maar faal als ik niets probeer. Ik was bang voor succes, totdat ik realiseerde dat ik het gewoon moet proberen om tevreden met mijzelf te zijn. Ik was bang voor iemands mening, totdat ik leerde dat mensen altijd wel een mening over me hebben. Ik was bang voor afwijzing, totdat ik leerde om vertrouwen in mijzelf te hebben. Ik was bang voor pijn, totdat ik leerde dat dat nodig is om te kunnen groeien. Ik was bang voor de waarheid, totdat ik de lelijkheid van liegen zag. Ik was bang voor het leven, totdat ik haar schoonheid ervoer. Ik was bang voor de dood, totdat ik me realiseerde dat het geen einde is, maar een begin. Ik was bang voor mijn lot, totdat ik me realiseerde dat ik de kracht bezit, om mijn leven te veranderen. Ik was bang voor haat, totdat ik zag dat het niets meer is dan onwetendheid. Ik was bang voor liefde, totdat het mijn hart raakte en het donker liet verdwijnen in eindeloos zonnige dagen. Ik was bang voor spot, totdat ik leerde om om mijzelf te lachen. Ik was bang om ouder te worden, totdat ik me realiseerde dat ik elke dag meer wijsheid krijg. Ik was bang voor de toekomst, totdat ik me realiseerde dat het leven steeds beter wordt. Ik was bang voor het verleden, totdat ik me realiseerde dat het mij niet langer pijn kan doen. Ik was bang voor het donker, totdat ik de schoonheid van het licht van de sterren zag. Ik was bang voor het licht, totdat ik leerde dat de waarheid me kracht geeft. Ik was bang voor verandering, totdat ik zag dat zelfs een beeldschone vlinder een metamorfose moet ondergaan voordat ze kan vliegen. ~* Bron: onbekend *~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Beetje lang gedicht. En ik weet niet of het hier past, maar mij geeep dit gedicht heel erg. Met het idee dat dat misschien ook fijn is voor anderen. Zo niet, dan verwijder ik het direct hoor. Ik vond het een cadeau dit gedicht. Maar nogmaals, that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Je weet hoe dat gaat met cadeautjes @Lente; je geeft ze, daarna mag de ontvanger ermee doen wat ie wil. Als het jou aangreep en dus iets voor jou betekent, is het al iets goeds. Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 't Is een vrij stille dag hier hè? Beetje kribbig en kattig ook. Morgen wellicht beter. Ik meld me vooreerst af, nog even wat sociaal doen en dan maar zien hoe de avond loopt. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Dank je wel @Quinn, ja een cadeautje was het voor mij endat heb ik " uitgepakt" en dan geef ik het cadeautje door en inderdaad mag dan ieder ermee doen wat hij of zij wil . Zo is dat. Uitpakken of misschien achter de rondondonderons. . Ala wim sonneveld ( ja, ik ben een ouwetje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 (bewerkt) En trusten alvast voor nu of later. Dag ieder of een . Ik verdwijn zo naar mijn mandje. Ieder een goede avond verder, of eenn goede nacht. Ik ga met een mokje warme melk naar mijn mandje. Hondje volgt dus ook. Groet. Droge groet overigens. Was weer een gezellie forumavond. 25 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Droog maar morgen niet denk ik ben er klaar mee eerst maar slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: Droog maar morgen niet denk ik ben er klaar mee eerst maar slapen Wat bedoel je lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Dat ik drinken wil verdoven wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Lars Morgen gezond weer op voor de volgende 24 uur, toch? Mij is het gelukt, deze 24 uur, dan kan jij het zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 (bewerkt) Nee, lars, dat verdoven helpt geen mallemoer. Dat weten wij inmiddels toch. Het helpt niet. Alleen in de put en verder. Die klerezooilaten staan asjeblieft. Ja daar mee verdoven ,... Ik weet er alles van. 25 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Lars niet doen hoor! Je doet het net zo goed. Ga lekker je mandje in, morgen nieuwe positieve dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 @Lars, ga jij nu te kooi, zoals " onze" jowan altijd zegt? Dan vooral ern goede nacht. Ik zit ook met beren en leeuwen, maar dat is t leven. . Goedenacht . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 3 minuten geleden zei Lente: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Zo is t @Lente! Jij ook goedenacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Ik meld me droog af. Slaap goed allen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Ik meld me af. Ga maffen met een beker melk. Ieder alle goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Lekker hooor @spirit, knap. Ik kan het jammer genoeg niet meer. En nu ga ik echt pitten. Zzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2018 Rapport Share Geplaatst 25 april 2018 Lars gaat doen wat ie wil doen, dat is zeker. Alleen ik hoop dat ie niet gaat doen wat ik denk dattie wel gaat doen. Dehoopvollesufferd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden